دانلود و خرید کتاب ما را با برف نوشته اند نسیم توسلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ما را با برف نوشته اند اثر نسیم توسلی

کتاب ما را با برف نوشته اند

نویسنده:نسیم توسلی
انتشارات:انتشارات آگه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ما را با برف نوشته اند

کتاب ما را با برف نوشته اند نوشته نسیم توسلی توسط نشر آگه منتشر شده است. ما را با برف نوشته اند روایت سرنوشت مردم ایران در دوره‌های مختلف است. مردمی که با هر انقلاب و تغییر، زندگیشان به‌هم ریخته است.

درباره کتاب ما را با برف نوشته اند

راوی کتاب بهار است. بهار دختر جوانی است که به عنوان یک ناظر وارد یک کارخانه نساجی می‌شود و عاشق عماد پسر صاحب کارخانه می‌شود اما داستان روایت دیگری هم دارد، بهار برای انتقام به کارخانه برگشته است زیرا خانواده‌اش در طول اصلاحات ارضی دوره پهلوی دوم زندگیشان را از دست داده‌اند و هم‌زمان پدر عماد در همان زمان‌ها توانسته است اموال بسیاری جمع کند بهار به قصد انتقام آمده است اما کم‌کم عشق و آگاه شدن از ماجراهای مختلف تصمیم او را تغییر می‌دهد.

خواندن کتاب ما را با برف نوشته اند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که ادبیات داستانی را در بستر تاریخ دوست دارند مناسب است چون انقلاب سفید، کودتا سال ۳۲ و بسیاری دیگر از اتفاقات تاریخی ایران را بررسی می‌کند و تاثیر آن در زندگی ایرانیان را نشان می‌دهد.

بخش‌های از کتاب ما را با برف نوشته اند

نگاه کردم به زن‌هایی که چادر می بافتند، شیر ریخته توی پوست بز را تُلُم می‌زدند و با دست دیگر گاه ننوهای بسته به کنار سیاه چادر را تکان می‌دادند. حتما اگر سی سال پیش هم می‌آمدم این زن‌ها همین طور لباس‌های رنگی به تن داشته اند و برای خانواده شان سر پناه می‌بافته‌اند و از تکان شیر کره می‌گرفته‌اند و بچه‌های‌شان را توی ننو بزرگ می‌کرده‌اند. همه عوض می شوند، خان‌ها و حاجی‌ها، تنها چیزی که توی گذر زمان عوض نشده و نمی‌شود این‌هایند. فکر کردم بودن یا نبودنم توی زندگی کدام یک از آدم های اطرافم تاثیر گذار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۱۴۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان