دانلود و خرید کتاب ابر فیاض علی علی‌دوست قزوینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابر فیاض اثر علی علی‌دوست قزوینی

کتاب ابر فیاض

معرفی کتاب ابر فیاض

ابر فیاض خاطرات معنوی از شهید سید علی‌اکبر ابوترابی (ره) به قلم علی علیدوست قزوینی است. در این کتاب، خاطرات و نکاتی آورده شده است که بیانگر خصلت‌های نیکو و والای آن مرد بزرگ است.

درباره کتاب ابر فیاض

در کتاب ابر فیاض خاطراتی از دوران زندگی شهید سیدعلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اکبر ابوترابی را می‌خوانید. این خاطرات مربوط می‌شوند به دوره‌های بدو تولد تا طلبگی سید، از آغاز نهضت حضرت امام (ره) تا پیروزی انقلاب و نقش سید در مبارزات، از پیروزی انقلاب تا آغاز جنگ تحمیلی، دوران جنگ و ایام اسارت و دوران پس از اسارت سید.

خواندن کتاب ابر فیاض را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به ادبیات پایداری، سرگشت‌نامه‌های شهدا و  تاریخ شفاهی را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم

جملاتی از کتاب ابر فیاض

آشنایی من با خاندان بزرگ ابوترابی به زمانی برمی‌گردد که برای تحصیل علوم دینی به حوزهٔ علمیه قزوین رفته بودم؛ پس از اندک زمانی که مشغول تحصیل بودم، با بزرگان حوزه علمیه قزوین آشنا شدم. آن وقت در قزوین دو چهره و شخصیت بزرگ علمی بودند که خاص و عام آن‌ها را می‌شناختند، یکی مرحوم حضرت آیت الله سامت و دیگری حضرت آیت الله ابوترابی.

شخصیت علمی ابوترابی در قزوین به حدی بود که همه بزرگان قزوین در برابرش زانوی شاگردی به زمین می‌زدند و سر تعظیم فرو می‌آوردند.

با آن که حوزهٔ علمیه قزوین، حوزهٔ قدیمی با سابقه‌ای بود، ولی ابوترابی مانند نگینی در میان علمای قزوین می‌درخشید و کلاس درس و تفسیرش، شلوغ‌ترین جلسهٔ قزوین بود و همیشه جمعی از طلاب و روحانیون در نماز جماعتش شرکت می‌کردند. آن زمان می‌شنیدیم که ایشان یکی از شاگردان برجسته حضرت آیت الله بروجردی بودند و بعضی از دروس خارج آقا، از جمله بحث خمس ایشان را تقریر و چاپ کرده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲۱۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان