دانلود و خرید کتاب آرامش معنوی حمیدرضا مظاهری سیف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش معنوی اثر حمیدرضا مظاهری سیف

کتاب آرامش معنوی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آرامش معنوی

حمیدرضا مظاهری سیف با هدف گسترش بینش و انگیزش معنوی شما کتاب آرامش معنوی را به رشته تحریر درآورده است.


درباره کتاب آرامش معنوی

احساس آرامش کیفیت زندگی انسان‌ها را به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد و این فرصت را در اختیار آنان قرار می‌دهد که در مسیر شکوفایی قدم بردارند. در این میان اضطراب همچون مانعی در این مسیر قرار دارد. نظریه‌های متعددی درخصوص اضطراب ذکر شده است اما همچنان ماهیتی مبهم و ناشناخته‌ای دارد. حمیدرضا مظاهری سیف اعتقاد دارد اگر ضعف‌های درونی و معنوی خود را برطرف کنیم، احساس اضطراب‌ نیز از میان می‌رود. درواقع اگر از نظر معنوی سالم باشیم، بر همه‌ی اضطراب‌های بیهوده غلبه خواهیم کرد. مظاهری سیف با هدف ترویج احساس آرامش کتاب آرامش معنوی را تالیف کرده است. امید می‌رود مطالعه کتاب پیش‌رو قلبتان را به روی میهمانی یاد پروردگار بگشاید. در چنین شرایطی آرامشی که در وجودتان است و آن را به فراموشی سپرده‌اید، پیدا خواهید کرد.

خواندن کتاب آرامش معنوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب آرامش معنوی را به افرادی که به دنبال  کسب آرامش واقعی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب آرامش معنوی

اگر غم و اندوه ما سزاوار باشد؛ به معنای این است که غم از دست دادن چیزی را داشته باشیم، در حقیقت از دست دادن آن، ارزش غصه خوردن را دارد، شاید خشم برخاسته از آن هم به جا و درست باشد، اما اگر غمی واهی داشته باشیم؛ به عنوان مثال غم به خاطر از دست دادن چیزی فانی و از دست رفتنی، خشم برآمده از آن نیز واهی و بیهوده است. درباره‌ی ترس نیز این‌طور است؛ اگر ترس ما واهی باشد، خشم برخاسته از آن نیز واهی و بی‌جا است و اگر ترس درست و واقعی باشد، شاید خشم برآمده از آن نیز به جا و شایسته باشد.

در بسیاری از مواقع افراد پرخاشگر از چیزی خشمگین می‌شوند که در حقیقت هیچ تهدیدی به حساب نمی‌آید، از اشتباه کوچک فرزند، دوست، همکار، همسر یا هر کس دیگری که ممکن است برای ما عزیز یا غریبه‌ای بی‌گناه باشد. ممکن است او بخواهد اشتباه خود را جبران کند؛ اما خشم ما حتی اجازه عذرخواهی نیز به او نمی‌دهد. در واقع ما در این شرایط نسبت به آنچه از دست داده‌ایم یا تهدیدی که احساس می‌کنیم، دچار بزرگ‌نمایی می‌شویم. گویی هیچ چیز را نمی‌بینیم غیر از آن اتفاق کوچک ناخوشایند که پیش آمده یا ممکن است، پیش بیاید.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب آرامش معنوی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

az_mo
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

از نظر من کتاب خوبی است. به عوامل برهم خوردن آرامش‌ اشاره می‌کند و در عین حال راهکار هم ارائه می دهد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
معنای زندگی دارای چهار ویژگی است: - زندگی را هدف‌مند می‌کند - کارامدی شخص را افزایش می‌دهد - فعالیت‌ها را ارزشمند می‌سازد - احساس خودارزشمندی و عزت‌نفس را پدید می‌آورد
الهام

حجم

۱۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۸۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان