دانلود و خرید کتاب معنویت های نوظهور حمیدرضا مظاهری سیف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب معنویت های نوظهور

کتاب معنویت های نوظهور نوشتهٔ حمیدرضا مظاهری سیف است. انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش‌آموزی است.

درباره کتاب معنویت های نوظهور

کتاب معنویت های نوظهور به موضوعاتی مانند چیستی فرقهٔ ضاله و مدعیان دروغین، عرفان‌های نوظهور و علل پیدایش آن‌ها، کارکردهای اجتماعی فرقه‌هایی موسوم به انحرافی، چیستی عرفان حلقه، دلیل تعدد ادیان، روش‌هایی برای شناسایی حلقه‌های انحرافی و... پرداخته است.

کتاب حاضر مجموعه‌ای است از پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش‌آموزی دربارهٔ جنبش‌های معنوی نوظهور. در مقدمه آمده است که این کتاب با هدف روشنگری پیش‌گیرانه نوشته شده است.

خواندن کتاب معنویت های نوظهور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلمان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به علوم دینی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب معنویت های نوظهور

«فرق ضاله، گروه‌هایی هستند که تغییراتی در باورها یا آیین‌های دینی به وجود می‌آورند، و موجب گمراهی مردم می‌شوند. معمولاً افرادی که این تغییرات را در باورها، اعمال و آیین‌های دینی به وجود می‌آورند، مدعی هستند که پیامبر، امام معصوم یا قدیس هستند و از سوی خداوند مأموریت تغییر و اصلاح دین را پیدا کرده‌اند. همیشه در طول تاریخ در برابر پیامبران و اولیای الهی چنین مدعیانی وجود داشته‌اند؛ امروزه نیز افراد زیادی وجود دارند که در کشورهای مختلف جهان ادعاهای دروغین مطرح می‌کنند.»

نظرات کاربران

Ali Azizzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

هر ایرانی ای باید همچنین کتاب ساده و روانی رو بخونه 🇮🇷🔥

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۸۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان