دانلود و خرید کتاب ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند نایجل کامبرلند ترجمه احمد روستا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند اثر نایجل کامبرلند

کتاب ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند اثری از نایجل کامبرلند در زمینه موفقیت است که راه‌هایی را برای نزدیک‌تر شدن به آرزوهایتان به شما پیشنهاد می‌کند.

درباره کتاب ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند

این کتاب سرشار از ایده‌هایی برای یک زندگی خوب و هوشمندانه است که به دقت انتخاب شده‌اند تا به شما کمک کنند به هر نوعی از موفقیت که تصورش را می‌کنید برسید.

هر فصل کتاب ایده جدیدی را پیشنهاد می‌دهد که کمک می‌‌کند تا ذهنیت و عادت‌های بهینه‌ای را که به منظور موفقیت در کار و زندگی به آن نیاز دارید، یادبگیرید. مثلا ایده‌هایی برای کنارگذاشتن استرس، قانع بودن، اعتماد به خود، کنارآِمدن با گذشته و خیلی چیزهای دیگر که باید آنها را یادبگیرید تا شما را بع عنوان یک انسان موفق بشناسند.

خواندن کتاب ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام نمی دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمامی علاقه‌مندان به مباحث حوزه موفقیت را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

درباره نایجل کامبرلند

نایجل کامبرلند یکی از بنیان‌گذاران شرکت شراکتی راه ابریشم است که از پیشگامان جهانی در ارائهٔ دوره‌های مربی‌گری اجرایی و راهکارهای آموزش رهبری به سازمان‌های پیشتاز جهان است. او در شهرهای گوناگونی از هنگ‌کنگ گرفته تا بوداپست، سانتیاگو، شانگهای و دوبی زندگی و کار کرده است و این تنوع، گنجینه‌ای از تجربه‌ها و درس‌ها را برای وی به ارمغان آورده تا کلید رسیدن به موفقیت را بیابد.

پیش‌تر، نایجل، مدیر مالی چندملیتی در شرکت کاتس (سهامی عام) بود و همچنین با برخی از شرکت‌های پیشرو جهانی در زمینهٔ استخدام، ازجمله آدِکو، همکاری داشت. به‌علاوه، او از مؤسسین شرکت استخدامی در هنگ‌کنگ و چین بود که جوایز متعددی را دریافت کرد و بعد نایجل آن را به شرکت هِیز (سهامی عام) فروخت. نایجل که دانش‌آموختهٔ دانشگاه کمبریج بریتانیاست، یکی از شایسته‌ترین مربیان اجرایی و از حرفه‌ای‌ترین آموزش‌دهندگان رهبری است. او نویسندهٔ تعداد زیادی از کتاب‌های مدیریتی و رهبری است که از میان آن‌ها می‌توان به: رمزهای موفقیت در کار، ۵۰ تکنیک برتری یافتن (هادر و استاتون، ۲۰۱۴) و استخدام استعداد در یک هفته (جان مورای لرنینگ۱۲، ۲۰۱۶) و رهبری تیم در یک هفته (جان مورای لرنینگ، ۲۰۱۶) اشاره کرد.

جملاتی از کتاب ۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام نمی دهند

جسارت اعتماد به حس درونی خود را داشته باشید، افراد موفق می‌دانند چه زمان باید از ابزار و مهارت‌های مختلف و چه زمان از درک و بصیرت خود استفاده کنند. بیل گیتس نیز دربارهٔ اعتماد به درک و حس درونی صحبت کرده است. زمانی که بر سر دوراهی قرار می‌گیرید و باید تصمیم بگیرید، اطلاعات و داده‌های موجود را بررسی کنید، اما به ندای درون خود نیز گوش دهید. مالکولم گِلَدوِل، خبرنگار مشهور، این روش را راهی برای برقراری تعادل میان حس غریزی ما و نحوهٔ تفکر آگاهانهٔ ما می‌داند.

حس درونی شما سلاحی مخفی برای پیروزی است.

نظرات کاربران

samane
۱۳۹۸/۰۹/۲۷

کتاب بسیار خوب و مفیدی بود صد ویژگی افراد موفق را به تفصیل بیان نموده که در بردارنده نکات مهم و ارزنده ای در زمینه رسیدن به موفقیت و انتخاب مسیر های درست می باشد، توصیه می کنم هر کسی

- بیشتر
عشق کتاااااب
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

یه جمع بندی خیلی خوب ز تمام کتابهای موفقیت واقعا دوست داشتم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۱)
در زندگی، بهترین درس‌ها را بدترین لحظات به ما می‌دهند
niceboy
«هرزمان دست از یادگیری برداری، شروع به مُردن می‌کنی».
samane
نگذار دیگران ناامیدت کنند
گرگ کتاب خور
پشت هر فرد موفقی، رؤیای برآورده‌شده‌ای وجود دارد؛
samane
«در زندگی، هیچ‌کس برایت پلی نخواهد ساخت تا به آن طرف رودخانهٔ زندگی قدم بگذاری، هیچ‌کس به‌جز خود تو
گرگ کتاب خور
«آینده، جایی نیست که به آن بروید، آینده چیزی است که خلق می‌کنید».
samane
«اگر خودباوری و اعتمادبه‌نفس داشته باشی، از پس هر کاری برخواهی آمد. به چیزی که می‌گویم ایمان دارم». کارلی کلاس
samane
«آینده، جایی نیست که به آن بروید، آینده چیزی است که خلق می‌کنید».
گرگ کتاب خور
«به والدین خود عشق بورز و عاشقانه به آن‌ها توجه کن؛ چون تنها زمانی ارزش حقیقی آن‌ها را درک خواهی کرد که جای خالی‌شان را ببینی»
niceboy
سرسخت باش «هیچ‌چیز را به خودتان نگیرید، کارهایی که دیگران می‌کنند، به خاطر شما نیست. حرف‌هایی که دیگران می‌زنند یا کارهایی که می‌کنند، فقط بازتابی از واقعیت زندگی آن‌ها و رؤیاهایشان است. زمانی که خود را در برابر اعمال و افکار دیگران ضدضربه کنید، دیگر قربانی آسیب‌های ناخواسته نخواهید شد». دون میگوئل رویز
samane

حجم

۲۹۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۲۹۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان