دانلود و خرید کتاب بازنشستگی مطلوب کریس هوگان ترجمه محمدحسن فکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازنشستگی مطلوب اثر کریس هوگان

کتاب بازنشستگی مطلوب

نویسنده:کریس هوگان
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازنشستگی مطلوب

کتاب بازنشستگی مطلوب نوشته کریس هوگان به مفهوم مالی یک بازنشستگی دلخواه می پردازد.

امید به آینده سرمنشأ تلاش برای کسب معاش است. همه افراد از سنین جوانی در آرزوی روزهای خوشی هستند که به‌واسطه سخت‌کوشی و با توجه به اهداف ازپیش‌ تعیین‌شده به‌سوی آن گام برمی‌دارند. در طول سال‌های زندگی، چشم‌انداز و افق روشن روزهای بازنشستگی در مقابل دیدگان همه قرار دارد اما اینکه در چه سنی و با چه شرایطی به این رویای شیرین و ناگزیر دست پیدا کنیم، دغدغه همگان است.

درباره کتاب بازنشستگی مطلوب

ما می‌توانیم برای بازنشستگی در هر سنی که آرزو داریم برنامه‌ریزی کنیم. بدیهی است این امر، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و داشتن چشم‌انداز مناسب برای رویاپردازی زمان بازنشستگی دارد. شما در کتاب بازنشستگی مطلوب یاد می‌گیرید که بازنشستگی برخلاف آنچه در ذهن دارید، به سن و سال مربوط نیست، بلکه یک مفهوم کاملاً مالی است. شما خواهید آموخت که اگر وضع مالی مناسبی داشته باشید می‌توانید حتی در سنین پایین هم بازنشسته شوید! پس برای داشتن یک دوران بازنشستگی مطلوب، با تجربیات فراوان کریس هوگان در این کتاب همراه شوید.

 خواندن کتاب بازنشستگی مطلوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه انسان‌های دوراندیش و کارمندان در آستانه بازنشستگی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب بازنشستگی مطلوب

اولین گام برای کنترل پول شما، قراردادن مقدار کمی از آن در جایی است تا شما را از افتادن در دست‌اندازهای زندگی که باعث می‌شود بدهکار شوید رها کند. مبلغ ۱۰۰۰ دلار بودجه اولیه برای موارد اضطراری را در بانک بگذارید و غیر از مواقع ضروری به آن دست نزنید. اگر برای مشکلات کوچک زندگی پولی کنار بگذارید هرگز برای هزینه پنچری اتومبیل خود به استفاده از کارت‌های اعتباری روی نخواهید آورد. باور داشته باشید یا خیر، یک بازنشستگی سالم با همین پس‌انداز اضطراری امروز شروع می‌شود. شما راهی طولانی در پیش دارید و این فقط گام نخست است.

نظرات کاربران

عباس
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

کتاب خوبی است. ولی حداقل باید 15 الی 20 سال قبل از دوران بازنشستگی خوانده بشه تا امکان عمل کردن به توصیه های نویسنده برای داشتن بازنشستگی بهتر وجود داشته باشه. پیام اصلی کتاب این است که حقوق بازنشستگی که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۹۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان