دانلود کتاب صوتی باخانمان با صدای احسان کرمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی باخانمان

باخانمان نام اثری به یاد ماندنی از هکتور مالو است. 

این اثر را محمد قاضی به فارسی برگردانده است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را چاپ و منتشر کرده است.

انیمیشنی با نام داستان پرین از این کتاب ساخته شده و در کشورهای بسیاری از جمله ایران، به نمایش در آمده است.

درباره‌ی کتاب «باخانمان»

باخانمان، اثر معروف و شناخته شده‌ی هکتور مالو درباره‌ی زندگی پر پیچ و خم پرین است. او از پدری فرانسوی و مادری هندی متولد شده است و همراه خانواده‌اش با یک گاری و خرشان برای یافتن خانواده‌ی پدرش به زادگاه او سفر می‌کند.اما در این سفر طولانی و دراز، پرین، ابتدا پدر و بعد مادرش را از دست می‌دهد.  او برای نجات جان آن‌ها از هیچ تلاشی دست نمی‌کشد. تا جایی که برای خرید و تهیه‌ی دارو مجبور می‌شود خر محبوبشان را هم بفروشد. اما تلاش‌هایش نتیجه‌ای ندارند. اما بعد از گذراندن همه‌ی این سختی‌ها زندگی کم کم روی خوشش را به پرین نشان می‌دهد.

باخانمان در اصل بازنمایی از یک زندگی است. زندگی که سختی‌ها و خوشی‌های بسیاری را در کنار هم دارد و البته که نمی‌توان انتظار داشت در یک زندگی فقط اتفاقات خوب یا فقط اتفاقات بد رخ بدهد. محمد قاضی مترجم سرشناس این اثر می‎‌گوید: نکته‌ی جالب در داستان‌های هکتور مالو و به‌ویژه در باخانمان ماجراهای شیرینی است که پشت‌سر هم اتفاق می‌افتند و چنان خواننده را به دنبال خود می‌کشند که تا کتاب را به پایان نرساند بر زمین نخواهد گذاشت. در عین حال همه‌ی آن ماجراها انعکاسی از واقعیت‌های زندگی هستند و به همین جهت هیچ‌گاه کهنه نمی‌شوند و لطف و گیرایی خود را از دست نمی‌دهند.

کتاب «باخانمان» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

باخانمان اثری است که به ظاهر برای نوجوانان نوشته شده است. اما بزرگسالان نیز از خواندن این داستان جذاب و پرکشش لذت خواهند برد.

درباره‌ی هکتور مالو

هکتور مالو، نویسنده‌ی قرن نوزدهم فرانسوی، در ۲۰ می سال ۱۸۳۰ در سن ماریتیم فرانسه به دنیا آمد. او در طول سال‌های زندگی خود آثار بسیاری را خلق کرد. باخانمان و بی‌خانمان از مشهورترین آن‌ها است. از این داستان انیمیشنی به نام داستان پرین نیز ساخته شده است. هکتور مالو در سال ۱۹۰۷ چشم از جهان فروبست.

جملاتی از کتاب «باخانمان»

ما همه در زندگی روزمره گاهی دلیر و سربلند به پیشواز سختی‌ها می‌رویم و گاهی خود را افتاده و درمانده حس می‌کنیم. به همان نسبت، زندگی گاهی به نظرمان سبک و دلفریب می‌آید و گاهی سنگین و طاقت‎فرسا.

نظرات کاربران

fa bahrami
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

بسیار عالی، هم داستان و ترجمه آن، و هم صدای گوینده از هرلحاظ دلچسب و گیرا بود.

zahra
۱۳۹۹/۰۱/۱۵

ممنونم از کتاب های خوب طاقچه واقعا این کتاب عالی بود ازش خیلی خوشم اومد ممنون میشم از کتاب های انتشارات پرتقال هم استفاده کنید مثل مجموع کتاب های قصه ها عوض میشوند ممنونم:-)

بهاره دادرس
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

داستان و گویندگی بسیار زیبا بود اجرا عالی یاد نوجوانی ام افتادم حس خیلی خوبی دارم تو این روزها از شنیدنش

carmen
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

عالی است وجذاب

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

عاااااااالی بود🌹🌹🌹🌹

iman khobze
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

بینهایت عالیه ۵ ستاره خیلی کمشه 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟تازه این ستاره ها هم کمشه من کارتونش هم دیدم و هر بار که کارتونش رو می بینم خیلی لذت می برم🌟💜

کاربر ۱۴۵۰۶۸۹
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

خیلی خوب بود وقتی که گوش میکنی تورو میبره تو اون حس و حال و و تو میشی شخصیت اول داستان

کاربر ۱۴۲۰۹۵۱
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

عالی بود

کاربر 1602564
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

عالی بود

zahra binazadeh
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

کتاب فوق العاده ایه با گویندگی احسان کرمی هم بهتر شد

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۴۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۴۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان