دانلود و خرید کتاب سفر به حوالی عشق مجید محبوبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر به حوالی عشق اثر مجید محبوبی

کتاب سفر به حوالی عشق

نویسنده:مجید محبوبی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سفر به حوالی عشق

سفر به حوالی عشق، سفرنامه عتبات عالیات عراق به قلم مجید محبوبی است که انتشارات شهید کاظمی آن را چاپ و منتشر کرده است.

مجید محبوبی نویسنده کتاب که در دلش شوق سفر کربلا دارد اما خودش را لایق نمی‌بیند، روزی در دفتر کارش غافلگیر می‌شود. از او می‌خواهند که بار کاروانی به عتبات سفر کند و کتاب حاضر شرح سفر مجید محبوبی به سرزمین عشق و ایثار است. در انتهای کتاب هم تصاویری که محبوبی از سفرش گرفته قرار داده شده است.

 خواندن کتاب سفر به حوالی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 علاقه‌مندان به سفرنامه‌های مذهبی به ویژه سفرنامه‌های عتبات عالیات.

جملاتی از کتاب سفر به حوالی عشق

در گوشه‌ای به نماز می‌ایستم. هر یک از پیامبران و امامان (ع) برای خودشان در اینجا مقامی دارند و هر مقام، آدابی و نمازی و عبادتی و سخت‌ترین جای قضیه همین جاست. بدون اینکه حال عبادت داشته باشی مجبوری دنبال جمعیت راه بیفتی و همه اعمال را به‌جا بیاوری.

و جالب‌تر اینکه مردم را می‌بینی که در بوسه زدن بر در و دیوار به همدیگر امان نمی‌دهند و گاهی برای بوسیدن جایی چنان ازدحام می‌شود که تو فکر می‌کنی لابد معجزه‌ای، چیزی رخ داده است. تبرک درست، عشق و ارادت درست؛ اما به نظرم می‌آید که ما همه اماکن زیارتی و عبادی و تاریخی و باستانی را به یک چشم می‌بینیم و فکر می‌کنیم هر جایی را دیدیم باید ببوسیم تا به خدا تقرب بجوییم. من اما چنین فهمیده‌ام که مسجدی مثل سهله و جمکران بنا شده برای عبادت‌های خالصانه. عبادتی که با حضور قلب و خشوع و خلوص کامل همراه باشد. به دور از هر تجمعی، هیاهویی و دستوری و از این همه مقام، معلوم است که آن بزرگواران هم به این مسجد شریف می‌آمده‌اند تا خلوتی با خود و خدای خود داشته باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه