دانلود و خرید کتاب اردیبهشت محمدعلی آقامیرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اردیبهشت اثر محمدعلی  آقامیرزایی

کتاب اردیبهشت

معرفی کتاب اردیبهشت

در کتاب اردیبهشت، اثر محمدعلی آقامیرزایی سرگذشت شهید غلامرضا کیان‌پور را می‌خوانید.

شهید غلامرضا کیان‌پور در سال ۱۳۳۳ در خانواده‌ای متدین در کرج به دنیا آمد. پدر و مادرش به دلیل عشق و ارادت به حضرت ثامن‌الائمه (ع) نام این مولود را «غلامرضا» گذاشتند. او با وجود مشکلات و سختی‌های فراوان که در راه تأمین مخارج تحصیل بر سر راهش قرار داشت، در عرصه علم و دانش درخشید و توانست دیپلم خود را در دو رشته طبیعی و ریاضی کسب کند. با شدت یافتن جریان انقلاب، به صفوف مبارزان پیوست و در راهپیمایی‌ها، تظاهرات و پخش اعلامیه‌های حضرت امام(ره) همراه با مردم مسلمان، فعالانه شرکت کرد و در سقوط شهربانی کرج نقش اساسی و مهمی‌ را داشت.

غلامرضا با پایان یافتن دوره خدمت نظام وظیفه، در سال ۱۳۶۰ لباس خاکی پوشید و عازم جبهه‌های نبرد شد؛ سپس به عضویت رسمی سپاه کرج درآمد و چون روح بی‌قرارش تاب ماندن نداشت به جبهه‌های جنوب رفت و به دلیل استعداد و توانایی ویژه‌اش در واحد حفاظت اطلاعات لشکر دهم سیدالشهدا (ع) به فعالیت ادامه داد.

وی در عملیات‌های «والفجر مقدماتی» و «کربلای ۱» حضور چشمگیری داشت و در «والفجر ۲» به سختی مجروح شد. بعد از عملیات «بیت‌المقدس» همراه جمعی از نیروها عازم سوریه و لبنان شد و مدت چهار ماه در آنجا به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت.

 خواندن کتاب اردیبهشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به ادبیات پایداری و سرگذشت‌نامه‌های شهدا

نظرات کاربران

عباس
۱۴۰۱/۰۷/۰۳

شهیدی که چندین بار هنگام شناسایی منطقه خود را به کربلا رساند و قبر امام حسین(ع) را زیارت کرد و به تنهایی شناسایی هایی بعضا ناممکن در والفجر هشت و عبور از اروند و همچنین کربلای پنج و عبور از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۰۲۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان