دانلود و خرید کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی (راهنمای عملی) زینب گلزاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی (راهنمای عملی) اثر زینب گلزاری

کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی (راهنمای عملی)

معرفی کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی (راهنمای عملی)

کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی تالیف دکتر زینب گلزاری و دکتر علیرضا کیامنش شامل طرح و الگویی برای ارزشیابی آموزش الکترونیک در کشور می‌شود. انتشارات طلایی پویندگان دانشگاه این کتاب را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


درباره کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی

دکتر زینب گلزاری و دکتر علیرضا کیامنش کوشیده‌اند تا کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی به عنوان یک راهنمای عملی ارزشیابی آموزش الکترونیکی در کشور باشد. همگام با توسعه آموزش الکترونیکی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، موضوع ارزشیابی و اعتبار سنجی به ویژه از نظر بررسی بهبود کیفیت فرآیند یاددهی و یادگیری اهمیت می یابد. از این رو توجیه اجرای برنامه‌های آموزش الکترونیکی و لزوم تأمین الزامات و استانداردهای موردنظر به منظور طراحی، توسعه و پیاده‌سازی آموزش الکترونیکی در مراکز آموزشی و به ویژه آموزش عالی، لازم وضروری است.

مولفین کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی، در این کتاب ابتدا کلیاتی در زمینه آموزش الکترونیک آورده‌اند و به تاریخچه ارزشیابی آموزش الکترونیکی در ایران و سایر کشورها پرداخته‌اند. در ادامه به معرفی الگوها، چارچوب و مدل‌های پرکاربرد و مشهور ارزشیابی آموزش الکترونیکی از سال 2000 تاکنون پرداخته‌اند. عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای الگوی پیشنهادی آموزش الکترونیکی نیز به تفصیل آورده شده است. در کتاب مقایسه ارزشیابی آموزش الکترونیکی تحلیل دقیقی بر الگوها، چارچوب و مدل‌های موجود صورت گرفته است و در نهایت نیز این دو مولف الگویی را در زمینه ارزشیابی آموزش الکترونیک برای ایران ارائه می‌کنند.

خواندن کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی به مدیران موسسات آموزشی به ویژه موسسات آموزش عالی که قصد دارند از آموزش الکترونیکی استفاده نمایند کمک خواهد نمود، تا به هنگام طراحی سیستم و ارائه برنامه‌های آموزش الکترونیکی این عوامل وعناصراساسی را جهت بهبود کیفیت آموزشی خود مدنظر قرار دهند. بنابراین خواندن این کتاب را به تمامی مدیرانی که قصد ورود به حوزه آموزش الکترونیک را دارند و همچنین دستندرکاران اجرای آموزش الکترونیک پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی

یکی از فرصت‌هایی که فناوری اطلاعات در اختیار مراکز آموزش عالی قرار داده، بهره‌گیری از آموزش الکترونیکی است. در زمینه‌ی واژه آموزش الکترونیک مباحث متعدد و گاه متعارضی در ادبیات به کار رفته، به چشم می‌خورد. برخی پژوهشگران آموزش الکترونیک را همان آموزش مجازی می‌دانند و معتقدند این آموزش در فضایی مجازی جهت مشارکت و همکاری اتفاق می‌افتد و یکی از مهمترین ویژگی‌های آن خلاقیت می‌باشد. این محققان معتقدند که آموزش مجازی با مفاهیمی چون سواد الکترونیکی، کتاب الکترونیکی، کتاب خانه‌ی مجازی، کلاس مجازی، آزمایشگاه مجازی، معلم مجازی، دانش‌آموز مجازی و مدرسه‌ی مجازی آمیخته و عجین است. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

فهرست کتاب ارزشیابی آموزش الکترونیکی

• فصل اول: کلیات آموزش الکترونیکی

• فصل دوم: معرفی الگوهای ارزشیابی آموزش الکترونیکی

• فصل سوم: عوامل موثر بر کیفیت آموزش الکترونیکی

• فصل چهارم: الگوی پیشنهادی ارزشیابی آموزش الکترونیکی

• فصل پنجم: بسته ارزشیابی آموزش الکترونیکی کیا-گل

نظرات کاربران

کاربر سفید
۱۳۹۹/۱۰/۲۸

کتاب خوبیه و اینکه استاد گلزاری خودشون بنام هستن

مانیا ن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶

کتاب من کجاست خریدمش ولی نمیدونم از کجا پیداش کنم 😅

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان