دانلود و خرید کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور احمد اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور اثر احمد اکبری

کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور

معرفی کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور

کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور اثر احمد اکبری در انتشارات مولفین طلایی به چاپ رسیده است.

 دربارهٔ کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور

کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور شامل دکترین مأموریت بزرگ رئيس‌جمهور یعنی رساندن ایران به رتبهٔ اول جهان در ابعاد، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی است که به گفتهٔ احمد اکبری، نویسندهٔ کتاب، وظیفه و مسئولیت رئيس‌جمهور است.

اکبری در این کتاب، مأموریت بزرگ رئيس‌جمهور را به ۱۰۰ مأموریت کوچکتر تقسیم کرده است. رئيس‌جمهور باید برای هرکدام از این مأموریت‌های کوچکتر، یک مسئول تعیین کند و انجام آن مأموریـت را از او بخواهـد و افـرادی را بـرای ایـن مأموریت‌ها انتخاب کند که همچون فرماندهان بزرگ زمان جنگ، شکست‌ناپذیر باشند. افرادی پاک، مخلص و توانمند.

رئيس‌جمهور باید در طول ۴ سال این مأموریت‌ها را انجام دهد. ۱۰۰ مأموریت کوچک این کتاب که نویسنده، رئوس آنـها را مطـرح کرده است، مأموریـت‌هـایی قابل‌اجرا و قابل‌اندازه‌گیری هستند که یک رئیس‌جمهور قدرتمند، هدفمند، شکست‌ناپذیر، خسـتگی‌ناپـذیر، مصـمم، توانا، سرسخت، شجاع، مدیر و مدبر می‌توانـد از عهـده آنها برآید.

 کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزهٔ علوم سیاسی و اجتماعی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب برسد به دست آقای رئیس جمهور

۵ -ایجاد امپراطوری تبلیغات

رئیس‌جمهور باید بتواند در امر تبلیغات از حالت دفاعی خارج و به حالت حمله ورود کند و با نوآوری در امور رسانه، امور سایبری و فضای مجازی افکار عمومی جهان را به‌دست بگیرد و دست خبیث صهیونیزم جهانی را در تبلیغات قطع نماید و این مأموریت را با کمک جوانان قدرتمند ایران اسلامی باید در مدت یک‌سال انجام دهد.

۶ -سیاست خارجی

رئیس‌جمهور باید بتواند سیاست خارجی را با سرعت و دقت تبدیل به سیاستی ظلم‌ستیز، عدالت‌خواه، طرفدار محرومان جهان تبدیل نمایند و همچنین با شدت از سیاست تشریفاتی، بی‌تفاوتی در مقابل ظلم، بی‌تفاوتی در مقابل زیاده‌خواهی و بی‌تفاوتی در مقابل غارتگران داخلی و خارجی پرهیز کند.

۷ -سرعت عمل

رئیس‌جمهور باید بتواند به‌صورت ۲۴ ساعته تمامی ارکان دولت را فعال نگه دارد و با سرعت و دقت کارهای مردم را ۲۴ ساعته و تمام‌وقت انجام داده و حل‌وفصل نمایند و با هر کسی که در امور مردم سنگ‌اندازی می‌کند به‌شدت برخورد نماید و او را از مجموعه دولت حذف نماید.

۸ -شفافیت

رئیس‌جمهور باید بتواند تمامی فعالیت‌های دولت را شفاف نماید و نباید عملیاتی مبهم بماند بایستی در مدت سه ماه ترتیبی اتخاذ نماید تا مردم تمام فعالیت‌های دولت را ببینند و پرسشگر باشند.

۹ -اصلاح نظام اداری کشور

رئیس‌جمهور باید بتواند طی چهار ماه سیاست زدگی، سوء مدیریت، روحیه قانون‌گریزی، عدم شفافیت، پاسخگو نبودن به مردم، پایین بودن سطح فرهنگ کار و تلاش، عدم حساسیت به وقت و زمان، بها ندادن به آموزش و عدم حمایت از نوآوری را از نظام اداری کشور پاک کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۳۴۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان