دانلود و خرید کتاب این راهش نیست اریک بارکر ترجمه زهرا جهانفریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این راهش نیست اثر اریک بارکر

کتاب این راهش نیست

معرفی کتاب این راهش نیست

کتاب این راهش نیست؛ چرا هر آنچه در مورد موفقیت می‌دانید عمدتاً اشتباه است نوشتهٔ اریک بارکر با ترجمهٔ زهرا جهانفریان در نشر کوله‌پشتی چاپ شده است.

درباره کتاب این راهش نیست

اریک بارکر نویسنده کتاب «این راهش نیست» مدعی است هرآنچه راجع به موفقیت می دانیم عمدتا اشتباه است و باید به آن‌چه در پس پرده رازهای موفقیت وجود دارد پی برد. او می‌گوید بیشتر توصیه‌هایی که در رابطه با موفقیت شنیده‌اید کاملا اشتباه هستند. او در این کتاب از علم شگفت‌انگیزی ورای چیزی که در حقیقت تعیین‌کننده موفقیت است و مهم‌تر از آن، از شیوه دست‌یابی به آن علم پرده برمی‌دارد.

چرا دانشجویان ممتاز به ندرت موفق می‌شوند؟ چگونه بزرگترین ضعف می‌تواند بزرگترین قدرت شما باشد؟

آیا افراد خلاق افرادی ناموفق هستند؟ چرا بهترین درس درباره همکاری کردن را باید از اعضای باندهای مختلف، دزدان دریایی و قاتلان زنجیره‌ای یادبگیریم؟

چرا تلاش برای بالا بردن اعتماد به نفس کار درستی نیست؟ چگونه فلسفه بودا راه حل بهتری پیش پای ما قرار می‌دهد؟

چگونه با استفاده از استراتژی چنگیزخان، خطاهای اینشتین و درس کوچکی از مرد عنکبوتی می‌توان بین کار و زندگی تعادل ایجاد کرد؟

سوال‌های بالا به نظر سوال‌های عجیبی می‌رسند، اما اریک بارکر در این کتاب پاسخی کاملا قانع‌کننده برای آنها دارد.

او در این کتاب می‌گوید باید به افراد موفق تاریخ بنگریم و مانند آن‌ها عمل کنیم و به افراد ناموفق نگاه کنیم و مثل آن‌ها نباشیم.

«این راهش نیست» از آماری تکان‌دهنده و مثال‌ها و روایاتی شگفت‌انگیز استفاده کرده است تا به شما کمک کند مسیر درست را از غلط تشخیص دهید و دیگر به جای رویاپردازی در مورد موفقیت به همان گونه‌ای زندگی کنید که دلتان می‌خواهد.

کتاب این راهش نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب این راهش نیست

«وینستون چرچیل هرگز نباید نخست‌وزیر بریتانیای کبیر می‌شد. وی از آن دسته افرادی نبوده که همۀ کارها را درست انجام دهد و انتخاب او به‌عنوان نخست‌وزیر خبری بسیار تکان‌دهنده بود. افراد هم‌عصر او می‌دانستند که چرچیل انسان فوق‌العاده‌ای است-ولی در‌عین‌حال یک شخص دمدمی‌مزاج پارانوئیدی بود که رابطه برقرار‌کردن با او امری غیرممکن بود.

چرچیل ابتدا به‌سرعت و پی‌در‌پی درجات سیاسی بریتانیایی را پشت سر گذاشت و خودش را بالا کشید (وی در سن ۲۶ سالگی به‌عنوان نمایندۀ مجلس انتخاب شد) ولی درنهایت تشخیص داده شد که فردی ناکارآمد بوده و برای رسیدن به بالاترین مقامات مناسب نیست. در دهۀ ۱۹۳۰ کار وی کاملاً تمام شده بود. چرچیل از خیلی جهات وجه تقابلی بی‌نقص برای نویل چمبرلین بود. چمبرلین رهبری بود که همۀ کارها را درست انجام می‌داد و یک نخست‌وزیر بریتانیایی نمونه بود.

بریتانیا رهبران خود را با سهل‌انگاری انتخاب نمی‌کند. با نگاهی به نخست‌وزیران گذشته می‌توان دید که آنها معمولاً نسبت به همتایان آمریکایی خود معمولاً هم سن بالاتری دارند و هم با دقت بیشتری موردبررسی قرار گرفته‌اند. جان میجر تقریباً خیلی زودتر از دیگر رهبران بریتانیایی به قدرت رسید اما با‌این‌حال، همچنان نسبت به اکثر رئیس‌جمهوران آمریکایی آمادگی بیشتری داشت.

چرچیل شخصیتی تک‌رو داشت که توجهی به قوانین نداشت. او فقط عاشق کشورش نبود بلکه در جهت هرچیزی که حکومت را به‌خطر می‌انداخت رفتاری کاملاً بیمارگونه از خود نشان می‌داد. وی حتی گاندی را هم به‌عنوان خطری برای حکومت می‌دانست و علناً علیه حرکت صلح‌طلبانه‌ایی که در کشور هند در جریان بود سخن می‌گفت. چرچیل نسبت به بریتانیای کبیر بسیار حساس بود و عاشقانه و دیوانه‌وار در برابر تمام خطرات بزرگ، کوچک و حتی خیالی که کشورش را تهدید می‌کرد می‌ایستاد؛ اما همین خصوصیت بد او موجب شد که یکی از پرافتخارترین رهبران تاریخ دنیا شناخته شود.»

نظرات کاربران

parham
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

هر چی کتاب موفقیت خوندین بریزین از سرتون بیرون چون یا خوندن این کتاب اونا براتون بی ارزش میشن . این کتاب تحولی تو همه آدما ایجاد میکنه

کاربر ۸۶۸۰۶۳
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

سلام برای مطالعه کتاب باید حوصله کنید، نباید در طول متن قضاوت کنین چون توی متن کلی چیز متناقض میبینین اما نویسنده خودش آخر هر بخش براتون جمع بندی میکنه و افکار را دسته بندی میکنه و راه حل میده که

- بیشتر
ar
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

بهترین کتابی بود که تو حوزه موفقیت خوندم، خیلی از باورها در مورد موفقیت رو میکوبه از نو میسازه 😅. به خوبی امار و اطلاعات داده و از راه حل های کاربردی هم دریغ نکرده ؛کلی اطلاعات عمومی هیجان انگیز هم

- بیشتر
Sahram
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

تا کنون کتاب های بسیاری در باره راز های موفقیت و روان شناسی مطالعه کرده ام ولی هیچ کدوم مثل این کتاب نظرم رو جلب نکرد با همه ی آنها تفاوت دارد و به نکاتی اشاره می کند که خود

- بیشتر
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
۱۳۹۸/۰۶/۰۸

اسمش خیلی قلمبست، داستانهایی که وسط تعریف می کنه خیلی طولانی اند، نکات خوبیم داره، مثلا تو دلت امید موفقیت خوشبینی داشته باش، از این حرفا، جالبیش اینه باید داستاناشو کامل بخونی تا نتیجشو درست بفهمی اخر سرم نتایج خلاصه

- بیشتر
Anahid
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

یه کتاب خوب با یه اسم بد. اینجور اسم ها اغلب برای کتاب هایی استفاده می شه که فقط سایر کتابها را نقد می کنن. خوشبختانه نظرات و بریده ها باعث شد کتاب را بخوانم.

abcd
۱۳۹۸/۰۹/۰۸

کتاب خوبیه. مطالب جدیدی داره. نثرش روان نیست. مشکل ترجمه است یا نویسنده نمی دونم. توصیه می کنم.

Puriahoseini
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

کتاب مبتنی بر تحقیقات علمی نوشته شده است و بسیاری از باورهای رایج و سنتی در رابطه با موفقیت را به چالش می‌کشد.خواندن این کتاب آگاهی بخش است.

🅜︎🅐︎🅗︎🅢︎🅐︎🅝︎
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

این کتاب عالیییی بود شاید خیلی طول کشید تا بخونمش اما انقدر بهم یاد داد که حتی ذره ای هم پشیمون نیستم از وقتی که گذاشتم همه چیز اش کامل بود روشن کننده مسیر بود و از همه مهمتر شعار

- بیشتر
کاربر 868994
۱۳۹۸/۰۱/۱۶

مطالعه کتاب روان نیست مخصوصا اوسط کتاب

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱۹۷)
آنچه موجب می‌شود دانش‌آموزان در کلاس درس موفق عمل کنند همان چیزی است که موجب می‌شود خارج از مدرسه کمتر موفق باشند.
abcd
تحقیقات نشان می‌دهند که شما برای رهبرشدن نیازی نیست چیز بیشتری بدانید؛ فقط با پیش‌قدم‌شدن در حرف‌زدن و بیشتر حرف‌زدن-رفتارهای برون‌گرایانه-دیگران شما را به چشم رئیس می‌بینند.
Mohammad Ali Zareian
«شما بیشتر بابت کارهایی که انجام نداده‌اید پشیمان می‌شوید.»
Mohammad Ali Zareian
وقتی رؤیاپردازی می‌کنیم حس خوبی داریم، ولی درنهایت بعد از مدتی احتمال افسردگی در ما بالا می‌رود. خیال‌بافی، پاداش یک کار را قبل از انجام‌دادن آن به ما می‌دهد و باعث می‌شود انرژی‌ای که برای تحقق‌بخشیدن آن نیاز داریم کاهش یابد. هرچقدر الان بیشتر رؤیاپردازی کنید دستاوردهای شما در آینده کمتر خواهند بود.
Hossein shiravand
داشتن یک شبکۀ ارتباطی بزرگ همان‌طور که باعث می‌شود فرصت‌های شغلی زیادی سر راهتان قرار بگیرد شما را با انواع امکانات و موقعیت‌های جدید دیگر هم آشنا می‌کند؛ به‌همین‌خاطر است که تاجرین ثروتمند و برون‌گرا همیشه پای تلفن هستند.
Mohammad Ali Zareian
مطالعات صورت‌گرفته از هفتصد نفر از میلیونرهای آمریکایی نشان داد که میانگین معدل دانشگاهی آنها ۲.۹ بوده است.
ن.ک
آدام گِرانت، استاد مدرسۀ وارتون، پس از بررسی افرادی که کمترین معیارهای موفقیت را داشتند به تعداد وحشتناک زیادی از آدم‌های خوب برخورد کرد: به افراد دهنده. طبق مطالعاتی که روی مهندسین، دانشجویان پزشکی و فروشندگان انجام شده، آن دسته از افرادی که بیشترین کمک را به دیگران می‌کنند همواره در رسیدن به موفقیت‌های شخصی ناکام می‌مانند. آنها نمی‌توانند کارشان را به‌موقع تحویل دهند، نمره‌های پایین‌تری می‌گیرند و فروش کمتری هم دارند.
Mohammad Ali Zareian
وقتی آرتور بروک رابطۀ میان کمک‌کردن به خیریه و درآمد افراد را موردبررسی قرار داد متوجه شد با هر دلار که یک شخص به دیگران کمک کرده بود درآمد او ۳.۷۵ دلار افزایش یافته بود. ارتباط مستقیمی میان مقداری که فرد در آن سال کمک کرده و مقداری که به دست ‌آورده وجود داشت.
sajjad
در یکی از مطالعات انجام‌شده در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی به این نتیجه رسیدند که تظاهر به داشتن اعتمادبه‌نفسِ زیاد باعث می‌شود دیگران احساس کنند شما هم فرد لایقی هستید و هم جایگاه بالاتری دارید. (علاوه‌بر‌این، یکی دیگر از مطالعات نشان داد استفاده از عینک باعث می‌شود مردم فکر کنند شما باهوش‌تر هستید-هرچند جذابیت شما کم باشد.)
f.r
از مطالعات موردی و ناراحت‌کنندۀ افراد برجسته‌ای که به اهداف خود رسیده‌اند ولی با قربانی‌کردن خانواده و شادی خود بهای سنگینی برای رسیدن به آن پرداخته‌اند درس می‌گیریم.
abcd

حجم

۴۰۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۴۰۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان