دانلود و خرید کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران جیم ران ترجمه علی معتمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران اثر جیم ران

کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران

نویسنده:جیم ران
انتشارات:کلیدر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۷۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران

کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران نوشتهٔ جیم ران با ترجمهٔ علی معتمدی در نشر کلیدر چاپ شده است. جیم ران می‌گوید اغلب، کسانی که در سمینارهای من شرکت می‌کنند از من می‌پرسند، چرا در این سن و سال به دور دنیا سفر کرده، سخنرانی می‌کنم و آموزش می‌دهم. پاسخ من به همین سادگی است: «تا میراثی بر‌جای بگذارم.»

درباره کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران

جیم ران، سال‌هاست که به‌عنوان تأثیرگذارترین متفکر زمان ما، مورد احترام است. او عضو انجمن سخنرانان ملی بوده و هر دو جایزۀ آن را که خواهان بسیاری نیز دارد، برنده شده است؛ جایزۀ CPAE که در سال ۱۹۸۵ به خاطر عملکرد استثنایی و حرفه‌ای‌ وی در سخنرانی به او داده شد، و جایزۀ استاد تأثیرگذاریِ انجمن سخنرانان ملی در سال ۲۰۰۴. جیم ران در سمینارهای خود به میلیون‌ها نفر طرز تفکر جدیدی را آموزش می‌داد که با استفاده از آن می‌توانستند مثل خود او از کار و درآمدی معمولی به کسب و کاری میلیونی برسند. در عین حال نباید کتاب‌های جیم ران را نادیده بگیریم که پا را از محدوده‌ی مرزهای آمریکا فراتر گذاشتند و میلیون‌ها نسخه از کتاب‌های او در سراسر دنیا فروخته شد.

جیم ران پرورش‌دهنده و انگیزه‌دهندۀ یک نسل کامل از مربیان رشد شخصی، و نیز صدها مدیر از شرکت‌های برتر آمریکا است. بیش از چهل سال است که جیم ران تمرکز خود را بر روی شالوده‌های رفتار انسانی که بیشترین تأثیر را در عملکردهای شخصی و تجاری دارند، گذاشته است. جیم معیاری است که با آن کسانی که به‌دنبال آموزش و الهام به دیگران هستند، سنجیده می‌شوند. وی توانایی بی‌نظیری دارد که می‌تواند به اتفاقات و رخدادهای عادی، معنایی غیر عادی بخشد و جوهر و سبک گفته‌های او ترکیبی می‌سازد که ذهن هر شنونده یا خوانندۀ آثارش را به تصرف خود در‌می‌آورد.

آنتونی رابینز دربارهٔ او می‌گوید: «صادقانه اعتقاد دارم که جیم ران یک انسان فوق‌العاده است و آشنایی با نگرش و فلسفۀ او موجب تحول کیفی در زندگی افراد می‌شود. به‌یقین، جیم تأثیر سازنده و شگرفی بر زندگی من داشت، به‌ویژه در ابتدای شکل‌گیری اندیشه‌هایی که مرا به موقعیت امروزم رسانده است.»

کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران

«قرار بود که مایکل از مقابل محل سکونت چارلی عبور کند. برای همین با شماره‌ای که چارلی به او داده بود، تماس گرفت، و با او هماهنگ کرد که سری به آنجا بزند. سه هفته از زمانی که جلوی محل سکونت آقای دیویس بنزین تمام کرده بود، می‌گذشت. در یک بازنگری، مایکل این را خوش‌اقبالی می‌دانست که بخت به او رو کرده بود تا زیرچشمی به دنیایی نگاه بیندازد که روزی رؤیای آن را در سر داشت و اکنون خیلی دور به نظر می‌رسید. این واقعیت که چارلی را ملاقات کرده بود، و تمایل چارلی به در میان گذاشتن رازهای موفقیت آقای دیویس، باعث شده بود اشتیاق مایکل به بهترین‌ها را، که روزی در درونش شعله‌ور بود، باز برافروزد.

قطعاً زندگی یک شبه تغییر نمی‌کند، ولی مایکل به کلمات چارلی دربارۀ تغییر خود فکر می‌کرد و این‌که خودش را حتی بهتر از روزی کند که چارلی او را به چالش کشانده بود. مایکل پی برد که عنان زندگی را رها کرده بود و به روزمرّگی دچار شده بود، به‌طوری که دیگر رؤیایی در سر نمی‌پروراند. به خود مغرور شده بود. به جای بر عهده گرفتن مسئولیت خود و وضعیت خود، شرایط بیرونی را مقصر می‌دانست.

ولی او مصمم بود که همۀ آنها را تغییر دهد. از آن روز، سه هفتۀ پیش، مایکل فهرستی از ده مورد از مسائل زندگی‌اش را که می‌دانست اگر به آن‌ها بپردازد می‌تواند تغییرشان دهد، به روی کاغذ آورده بود. هر روز به آنها نگاه می‌انداخت و سعی می‌کرد دست کم بر روی یکی از آنها کار کند، تا مطمئن شود دارد روی چیزی کار می‌کند که می‌دانست درست است. قدم‌های کوچکی بودند، ولی قدم‌هایی در مسیر درست بودند. همین قدم‌ها بیشتر از تمام کارهایی بود که در این سال‌ها برای خود انجام داده بود.

وقتی مایکل به چارلی زنگ زد، چارلی گفت خیلی خوشحال می‌شود که دوباره او را ‌ببیند، و با هم گپی بزنند. مایکل به او گفت که چه کارهایی بعد از دیدار قبلی‌شان انجام داده و امیدوار است که چارلی بیشتر از آقای دیویس بگوید. چارلی به او اطمینان داد که این کار باعث خوشحالی‌اش خواهد شد.»

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۹/۰۴/۲۶

همانطور که میدانید آقای جیم ران یکی بزرگان عرصه موفقیت بودند و شاگردان ایشان ازجمله دارن هاردی،آنتونی رابینز و...هستند و این کتاب مجموعه ی کتابهای آقای جیم ران است دیگه نیاز به تعریف بیشتر نداره

__mohadeseh.b__
۱۳۹۸/۰۴/۳۰

همه ما از یکی از این دو درد رنج میبریم؛درد تاسف یا درد انضباط؛ تفاوتش اینست که درد انضباط یک گرم است و درد تاسف یک تن .(گفته کتاب) ---------------------- تاکید بیشتر اثارش به دو نکتهست: اول اینکه زمانی شرایط عوض میشه که

- بیشتر
hadi
۱۳۹۹/۰۷/۰۳

اگه این کتاب رو بخونید دیگه چیز جدیدی در کتاب های روانشناسی موفقیت نمی بینید. تمامی نکات این کتاب در کتاب های دیگر فقط به بیانی دیگر گفته شده است. خواهش می کنم فقط این کتاب رو نخون😢 دستور العمل هاش رو

- بیشتر
Mehdi.M.Sh
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

یکی از تاثیر گذارترین مردان تاریخ بدون شک جیم ران است

Hamed
۱۳۹۷/۱۱/۰۹

کتاب خیلی خوبیه به نظر من فقط 12 ستون موفقیت که اثر اول این کتاب هستش خونده بشه کافیه و بقیه اثرها تکرار 12 ستون موفقیت با طرز بیان متفاوته

N.hashemi
۱۳۹۶/۰۱/۲۴

کتابی مفید، در صورتیکه وقت کافی برای مطالعه ندارید، پیشنهاد می‌کنم کتاب اول و آخر ، ۱۲ ستون موفقیت و درسهای زندگی را حتما بخوانید.

سپیده
۱۳۹۷/۰۲/۱۰

سلام.۳۷۵ تومنش رو فاکتور بگیر طاقچه جان.۱۲ تومن، خیرشو ببینی😂 آتیش زدم ب مالم/ ب خاطر کتابم😭 بعدشم ممبد از همسایتون کتاب می خرم اصن🤒🤒🤒

محمد
۱۳۹۶/۰۶/۰۱

این 7 تا کتاب بهترین کتابهای جیم ران هستن حتما بخونید حتی اگه عمل نمی کنید ..

امین
۱۳۹۷/۰۳/۲۰

در عمرم کتاب به این زیبایی مطالعه نکرده بودم، سراسر نکته و درس بود، نثر روان و بسیار عالی داشت که مخاطب رو به نحوه عالی در گیر می کرد. نمی دونم چی شد این کتاب رو انتخاب و مطالعه

- بیشتر
Hassan
۱۳۹۹/۰۱/۱۵

جیم ران مربی نویسندها و مربی‌هایی مثل تی‌هارو اکر، دارن هاردی و تونی رابینز بوده.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۹۰)
تقریباً یک سال زمان برد تا عادت نگرانی را کنار بگذارم. تمرین و زحمت فراوانی را می‌طلبید؛ ولی ارزشش را داشت. یادتان باشد، نخواهید که کار راحت باشد، فقط بخواهید که ارزشش را داشته باشد.
ژان لاو ژان
بهترین پندی که دربارۀ تمرکز یاد گرفته‌ام این است که هر جایی که هستید، همان جا باشید.
Hossein
«نمی‌توانی مقصدت را یک شبه تغییر دهی، ولی می‌توانی مسیرت را یک شبه تغییر دهی.»
m.norouzi
بین کسی که نمی‌تواند بخواند و کسی که نمی‌خواند، تفاوت کمی است. نتیجۀ هر دو جهل است.
houmansoly
دلیل اصلی تعیین هدف، شخصیتی است که شما در روند تحقق آن هدف، کسب می‌کنید. شخصیتی که از تو می‌سازد همیشه بسیار باارزش‌تر از هدفی است که به آن می‌رسی.
Hossein
اولین ستون موفقیت این است که بیشتر از آنکه سخت روی شغل‌تان کار کنید، روی خودتان کار کنید.»
رضا خدابنده‌لو
اگر برنامۀ زندگی خود را طراحی نکنی، احتمالش هست که یکی دیگر از تو برای برنامه‌اش استفاده کند. حالا حدس بزن برایت چه برنامه‌ای دارند؟ بیگاری!
جهانی
برخی فقط یاد گرفته‌اند چگونه خوب پول در بیاورند، ولی یاد نگرفته‌اند چگونه خوب زندگی کنند.
جهانی
نگرانی انرژی ذهنی تلف‌شده است. مانند ماشینی که روشن نمی‌شود و با استارت‌زدنِ مدام، شارژ باتری را خالی کنیم
NikTanTeb@
بیشتر زندگی باید صرف این شود که یاد بگیریم همیشه بخشی از راه‌حل باشیم نه اینکه بگذاریم خودمان نیز بخشی از مسئله شویم.
NikTanTeb@

حجم

۳۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

حجم

۳۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان