دانلود کتاب صوتی هنر خوب زیستن با صدای مازیار ربیعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر خوب زیستن اثر علی نصراللهی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر خوب زیستن

نویسنده:رولف دوبلی
انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر خوب زیستن

کتاب صوتی هنر خوب زیستن: 52 میانبر برای آرامش، ثروت و موفقیت نوشته‌ی رولف دوبلی، نویسنده کتاب مشهور «هنر شفاف اندیشیدن» است. کتاب هنر خوب زیستن نحوه تفکر شما را کاملا دچار دگرگونی می‌کند.

در کتاب هنر خوب زیستن مجموعه‌ای از راهکارها برای یک زندگی خوب آورده شده‌اند. در این کتاب 52 ترفند برای رسیدن به شادی و دور شدن از مجموعه کارهایی است که باعث ناراحتی ما در دنیا می‌شوند به ما مغرفی می‌شوند. تمام این نکته‌ها شاید برای ما مفید نباشد اما این شانس را در اختیار ما می‌گذارند که زندگی بهتری داشته باشیم.

درباره کتاب هنر خوب زیستن

همان‌طور که می‌بینید از نام این کتاب می‌توانید متوجه شوید که این کتاب سعی کرده 52 میان‌بر برای زندگی شاد را به ما معرفی کند. در عنوان اصلی کتاب به خوب زیستن اشاره شده است و در عنوان فرعی به شادکامی، ثروت و موفقیت. بسیاری از انسان‌ها از این دو عنوان نتیجه می‌گیرند که برای خوب زیستن به شادکامی، ثروت و موفقیت نیاز داریم. رولف دوبلی در کتاب هنر خوب زیستن به سوالاتی مانند آیا خوشحال بودن، خندیدن، پرانرژی بودن نشان‌دهنده یک زندگی خوب است؟ ثروت داشتن چطور؟ جواب می‌دهد و در فصل‌های مختلف این کتاب به بررسی شاد بودن، ثروت و موفقیت می‌پردازد و نقش هر کدام از آن‌ها را در زندگی بررسی می‌کند.

پاسخ به این پرسش‌ها در هر نسلی متفاوت است اما معمولا همه‌ی این پاسخ‌ها ما را مایوس می‌کنند چون ما مرتبا در حال تغییر هستیم و هر تلاشی که انجام می‌دهیم بی‌فایده است. خلاصه کردن دنیا در یک نظریه به‌دلیل پیچیدگی‌های زیادی که دارد ممکن نیست و ما برای خوب زیستن فقط باید بر روی ذهن خودمان کار کنیم. ما به ابزارهایی نیاز داریم که بتوانیم فهم خود را از دنیا بالا ببریم و یکی از این ابزارها کتاب هنر خوب زیستن است.

در دنیای امروزی احتمالا خیلی از آدم‌ها اعتقاد دارند که کیفیت زندگی روز به روز در حال کاهش است. وقتی بیشتر فکر می‌کنید احتمالا متوجه می‌شوید که دوران راهنمایی خیلی لذت‌بخش‌تر از دوران دبیرستان بوده و این مسئله همین‌طور ادامه دارد. در هر زمانی از زندگی وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم احساس می‌کنیم که زندگی بهتری داشته‌ایم. در هر برهه و زمانی ارزش‌ها و نیازهای زندگی تغییر می‌کنند و نیاز داریم که به احساس خلا نرسیم و إحساس خوب بودن و مفید بودن بکنیم.

راهکارهایی که در این کتاب به ما در بالا بردن کیفیت زندگی کمک می‌کنند، راه‌هایی عجیب و جادویی نیستند و فقط با خواندن آن‌ها متحول نمی‌شوید و تغییر نمی‌کنید. امکان دارد شما قبلا هم از این روش‌ها اگاه بوده‌اید، اما در اینجا مسئله این است که شما تصمیم بگیرید آگاهانه مسیر زندگی خودتان را تغییر دهید. با گوش دادن به این کتاب اطلاعات شما درمورد زندگی خوب و با کیفیت بالا می‌رود و شاید بتوانید مدت کمی هم خوب زندگی کنید ولی تا وقتی خودتان نخواهید که تغییر کنید این زندگی خوب پایدار نخواهد بود.

چرا باید کتاب هنر خوب زیستن را مطالعه کنیم؟

در این کتاب ما یاد میگیریم که چرا زندگی مطلوب خودمان را نداریم و برای رسیدن به آن چه کارهایی باید انجام دهیم و قدم در چه راهی باید بگذاریم.

شنیدن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای چند دسته از مردم میتواند بسیار مفید باشد برای مثال افرادی که به دنبال پیشرفت شغلی هستند و صبر خود را در بالا و پایین زندگی از دست داده‌اند. مطالعه این کتاب همچنین می‌تواند برای کسانی که به‌دنبال یک رابطه صمیمی با اطرافیانشان هستند و تصمیم گرفته‌اند یکبار برای همیشه خود را تغییر دهند بسیار مفید باشد.

درباره رولف دوبلی

رولف دوبلی نویسنده‌ی مشهور سوئیسی است که در سال 1966 به دنیا آمده است. تحصیلات خود را در رشته‌ی ام‌بی‌ای در یکی از دانشگاه‌های سوئیس شروع کرد و تا مقطع دکترا پیش رفته است. کارآفرینی موفق که شرکتی را با‌ هدف خلاصه‌ی کتاب‌های متفاوت تاسیس کرده، او در زمینه‌ی روانشناسی و روان‌شناختی کتاب‌هایی را منتشر کرده است. بعضی از کتاب‌هایش به فارسی نیز ترجمه شده است.

شهرت بالای او بیشتر به خاطر کتاب هنر شفاف اندیشیدن است و ما این نویسنده را در ایران با ترجمه‌ی خوب عادل فردوسی‌پور، علی شهروز و بهروز توکلی می‌شناسیم.

بخش‌هایی از کتاب هنر خوب زیستن

از دور دیدم که یک افسر پلیس برگه جریمه‌ای را زیر برف‌پاک‌کن شیشه جلوی ماشینم گذاشت. بله، در جای ممنوع پارک کرده بودم. تمام جای پارک‌ها پر بودند و من عجله داشتم و پیدا کردن یک جای پارک مجاز در مرکز شهر زوریخ مثل پیدا کردن یک صندلی برای آفتاب گرفتن در قطب جنوب است! یک آن تصمیم گرفتم خودم را سریعا به محل برسانم. خودم را در برابر افسر تجسم کردم که نفس‌نفس‌زنان و با موهایی آشفته تلاش می‌کنم به او بقبولانم که وضعیتم را درک کند. اما از خیرش گذشتم؛ سال‌ها تجربه به من آموخته که برخی کارها فقط باعث می‌شوند شما در برابر دیگران احمق جلوه کنید. باعث می‌شوند که خودتان را کوچک کنید و شب، خواب به چشمتان نیاید.

معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظرات کاربران

Salim yazdi
۱۳۹۷/۰۸/۱۱

فکر میکنم براید یک بار هم شده بایید مدیران طاقچه تجدیید نظر بکنن در مورد نمونه ها کجای این نمونه هست ؟؟؟ 2 فصل از پیش گفتار نمیتونه نمونه مشخص از متن کتاب داشته باشه و از مطلب اصلی و

- بیشتر
ommidbozorg
۱۳۹۹/۰۴/۰۷

ببینید کتاب نوشته ی یک کمونیسته که ایدئولوژی خودش رو ارائه میده و در این ایدئولوژی گفته میشه هیچ تلاشی برای تغیر جامعه و انسانیت نباید کرد که شاد بود وهیچ تاثیری هم ندارد این کتاب القا میکند که ما

- بیشتر
yasamin
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

گویندگی خیلی خوب و روان بود ، کتاب هم ارزش خوندن و فکر کردن رو داره ولی بعضی از فصل ها و توصیه هاش با جهان بینی خدامحور سازگار نیست و نوعی پوچی و تباهی رو القا می کنه که

- بیشتر
کاربر ۱۵۵۵۹۴۴
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

من تازه به کتاب خوانی روی آوردم

فرزین سقایی
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

ترجمه عادل فردوسی پور از بقیه معتبر تره ولی طاقچه هم مثل صدا و سیما باهاش مشکل داره

aman
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

شاید بهترین کتابی بود که خوانده ام حداقعل دومرتبه

hamed motealle
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

چطور میشه بر روی فلش منتقل کرد ?

کاربر ۱۵۵۹۸۴۷ محسن کاهانی
۱۳۹۹/۰۳/۰۸

سلام و عرض ادب . افسوس که سودای من سوخته خام است … تا پخته شود خامی من عمر تمام است .بله عزیزان حسرت دیر اشنا شدن با این مطالب همیشه ازارم میدهد

sara
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

من این کتابو خوندم خیلی عالی بود البته ترجمه عادل فردوسی پور بود. فکر کنم اون معتبر تره

nargesi
۱۳۹۷/۱۰/۰۳

بشدت توصیه میشه، خیلی عالیه این کتاب🌟🌟🌟🌟🌟

زمان

۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان