دانلود و خرید کتاب سه دقیقه اول استیون وینبرگ ترجمه محمدرضا خواجه‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه دقیقه اول اثر استیون وینبرگ

کتاب سه دقیقه اول

معرفی کتاب سه دقیقه اول

چه چیزی می‌تواند از داستان سِفر پیدایش جالب‌تر باشد؟ اینکه بدانیم در ثانیه اولی که جهان شکل گرفت چه اتفاقی افتاد، جهان بعد از یک دقیقه به چه شکلی درآمد و در سه دقیقه‌ بعدی جهان چگونه بود. جواب دادن به این سوال‌ها انگیزه‌ای بود که «استیون واینبرگ» کتاب «سه دقیقه اول» را بنویسد. کتاب «سه دقیقه اول» سال ۱۹۷۷ در امریکا منتشر شد و بعد از مدتی پرفروش‌ترین کتاب علمی سال شد. نویسنده کتاب، استیون واینبرگ، در آن زمان استاد دانشگاه هاروارد بود و دو سال بعد، به خاطر پژوهش‌هایش در نظریه ذرات بنیادی، برنده جایزه نوبل فیزیک شد. سه دقیقه اول نخستین کتابی بود که واینبرگ برای مخاطب عام نوشت و در مقدمه کتاب چنین می‌گوید: «آن را برای کسی نوشته‌ام که مایل است بر استدلال‌هایی مفصل تعمق کند، اما با ریاضیات و فیزیک چندان آشنا نیست. اگرچه باید اندیشه‌های علمی به نسبت پیچیده‌ای را مطرح کنم، ولی در متن کتاب ریاضیاتی بیش از حساب به کار نرفته است و آشنایی خواننده را با فیزیک و نجوم، اندک فرض کرده‌ام.» این کتاب برای کسانی است که می‌خواهند بداند جهان چگونه شکل گرفت؟ در ثانیه‌ اول چه شد؟ و در پایان سال اول جهان چگونه بود؟

نظرات کاربران

مهرداد
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

این کتاب تحسین‌شده‌ای‌ است و توصیه نکردن‌ام به‌دلیل PDF بودنه! واقعاً باعث تأسفه طاقچه! نه‌تنها PDF است بلکه سایز نامناسبی هم داره. اگرچه خریدم که شروع کنم به خوندن، ولی صبر می‌کنم برای قرار گرفتن نسخه‌ی EPUB. به‌هرحال طاقچه قبلاً ثابت

- بیشتر
MEHRAN
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

این کتاب واقعا توصیه میشه خیلی جذاب هست وساده وفهمیدنی برای دیگران از هر رشته ای نوشته شده ولی PDFهست و چشم رو خیلی آزار میده خوندنش!

Rohullah Zahidi
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

این بهترین است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان