دانلود و خرید کتاب مهندسی قانون جذب با BTT کتایون بناساز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهندسی قانون جذب با BTT اثر کتایون بناساز

کتاب مهندسی قانون جذب با BTT

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهندسی قانون جذب با BTT

امروزه قوانین «جذب»، دانشی شناخته شده برای مردم است. کتاب‌های زیادی در سرتاسر جهان در این زمینه منتشر شده‌است. در ایران نیز آثار ارزشمندی از پیشگامان «قانون جذب»، ترجمه و تألیف شده‌است. فیلم‌های زیادی نیز در این‌باره، تهیه شده‌اند. نظیر فیلم «راز» که میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان آن را دیده‌اند و به تمرینات آن عمل کرده‌اند، ولی واقعیت این است که تنها عدهٔ کمی از آن نتیجه گرفته‌اند. به نظر می‌رسد با وجود این که علوم و فنون این قانون به‌خوبی در کتاب‌ها و فیلم‌ها، توضیح داده شده‌اند ولی «راز» هایی وجود دارند که هنوز فاش نشده‌اند!

بعد از فراگیری قانون جذب به موضوع مهندسی آن می‌رسیم. مهندسی قانون جذب به شما این امکان را می‌دهد که بر موانع جذب غلبه کنید. کتایون بناساز در کتابش «مهندسی قانون جذب با BBT» از روش ابداعی خودش یا همان BBT برای انجام این کار با شما سخن می‌گوید.

نظرات کاربران

abi
۱۳۹۸/۰۹/۱۲

این مزخرفات و خزعبلات تمومی نداره

شابان
۱۳۹۸/۰۴/۰۶

متاسفانه این نویسنده روش ای اف تی رو که اقای فروغمند در ایران و سایتشون ترجمه کرده و به رایگان منتشر کرده تغییر اسم داده و با دریافت هزینه هایی این روشها رو اموزش میدن در صورتیکه طبق گفته ی

- بیشتر
Mehran Alipoor
۱۳۹۷/۰۸/۲۰

کتاب و مطالب خوبن ولی آدم حس میکنه که ایشون بیشتر برای بازاریابی و فروش مطالب توی سایتشون تبلیغات میکنه و بیشتر کتاب جنبه ی تبلیغاتی داره تا آموزشی!!!

fatemejabari
۱۳۹۹/۰۴/۱۶

افتضاحه . چیزایی رو که باورکردم و دارم تقویتش میکنم رو هم خراب میکنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
برای تحقق و «جذب اهداف»، لازم است «اقدام» کنیم. و برای اقدام کردن به انرژی و «انگیزه» نیاز داریم. اینجاست که بهانه‌ها و شکایت‌های مختلف از وضعیت کنونی، موجب می‌شوند انرژی و انگیزهٔ کافی برای شروع و ادامهٔ اقدامات‌مان را نداریم.
Mehran Alipoor

حجم

۱۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان