دانلود و خرید کتاب سرود جهان ژان ژیونو ترجمه شهاب وحدتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرود جهان اثر ژان ژیونو

کتاب سرود جهان

نویسنده:ژان ژیونو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سرود جهان

آنتونیو مردی جوان ساکن جزیرهٔ ژئس است که «دهن‌طلا» لقب دارد؛ زیرا می‌تواند آوازهایی بخواند و سخنانی بگوید که زن‌ها را فریب دهد. در یک روز پاییزی ماتلو، دوست ملوانش، نزد او آمد. ماتلو دو پسر دوقلو داشت که یکی از آن‌ها در حادثه‌ای مرده و دیگری «بسون موقرمز» نام دارد (بسون در فرانسه یعنی برادرِ دوقلو). بسون در ماه ژوئیه برای تهیهٔ الوار چوب به سرزمین روبیارد در کوهستانِ مشرف به رودخانه رفت و دیگر بازنگشت. ماتلو فکر می‌کند بسون مرده یا شاید در آب غرق شده باشد. ولی در واقع بسون عاشق یکی از دخترهای خاندان مودرو شده، همه‌چیز را رها کرده تا با او ازدواج کند و با این کار دشمنی افرادی را علیه خود برانگیخته است. ماتلو که صبرش به‌سر آمده در یک شب پاییزی به‌سراغ آنتونیو می‌رود تا از وی درخواست کند که با هم به جست‌وجوی پسرش بروند. آن‌ها در تاریکی شب به خانهٔ ماتلو می‌رسند و به ژونی، زن ماتلو، می‌گویند قصد دارند پسرش را پیدا کنند. این آغاز یک سفر اودیسه‌وار از میان جنگل‌ها، دشت و کوهستان است.

نظرات کاربران

مهرداد حیدری
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

بد نیست، از اون کتاباییه که آخر هر شب قبل خواب ی مقداریشو میخونی و بعد میخوابی- توصیفش از فضاها قشنگ و لطیفه و میشه راحت تصور کرد فضای توصیف شده رو- فقط یکم‌ متن گنگ بنظر میاد که نمیدونم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در سرزمین روبیارد نوعی پرنده بود که «هولدر» نام داشت. نقش پرنده طوری بود که انگار جلیقه‌ای به رنگ آهن و کراواتی طلایی‌رنگ پوشیده بود. این پرنده‌ها بهار را در گلو داشتند. آن‌ها شاهد عبور تیهوها بودند. می‌دانستند که پشت سر آن‌ها برف خواهد بارید. یکدیگر را صدا زدند تا همگی با هم به‌سوی منزگاه زمستانی‌شان رهسپار شوند.
مهرداد حیدری

حجم

۲۳۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۲۳۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۲,۹۹۰
تومان