دانلود و خرید کتاب خانه‌ آبی قهرمان تازه‌اوغلو ترجمه رویا چرخگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه‌ آبی اثر قهرمان تازه‌اوغلو

کتاب خانه‌ آبی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خانه‌ آبی

«خانه آبی» نام رمانی از نویسنده اهل ترکیه،قهرمان تازه‌اوغلو است. «صحرا» با خانواده اش در امریکا زندگی می‌کند. پدر او ترک و مادرش امریکایی است. او بر خلاف میل باطنی خانواده‌اش، برای ادامه تحصیل به کشور زادگاهش، ترکیه بازمی‌گردد: «بعد از انجام کارهای اداری‌اش در پذیرش هتل، در اتاقش مستقر شد. پنجرهٔ هتلی که در مرکز تقسیم قرار داشت، مانند حفره‌ای بود که کشمکش استانبول را برایش منعکس می‌کرد. مدتی از پنجره به مردم نگاه و به خانواده‌ای که پشت سر گذاشته بود فکر کرد. خودش هم می‌دانست که روحیهٔ لجبازی دارد. با اینکه بعضی مواقع برایش مشکلاتی هم به‌وجود می‌آورد ولی دست از این اخلاقش برنمی‌داشت. اکنون که اولین گام‌ها را برای شروع یک زندگی جدید برمی‌داشت، هیچ تردیدی در دل نداشت.»

نظرات کاربران

رامین
۱۳۹۸/۰۱/۱۰

وقتتون و برای یه داستان ضعیف به سبک آثار ضعیف سینمای هند و سریالهای آبکی ترکیه‌ای تلف نکنید که متاسفانه من تلف کردم. چطوری به عقلش رسیده این همه مزخرفات بنویسه پناه بر خدا. نکته مثبتش این بود که کم بود

- بیشتر
Sayna sedigh
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

عزیزان، این کتاب رو نخونید و به شعور خودتون توهین نکنید و وقتتون رو تلف نکنید

کاربر 6660037
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

من کسی که این کتاب رو ترجمه کرده میشناسم و خیلییی خیلیی دوسشون دارم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
درهایی هستند که بسته می‌شوند؛ از درون به بیرون، از بیرون به درون. درهایی که از درونمان بر کسانی‌که بیرونمان هستند می‌بندیم و درهایی که کسانی‌که بیرونمان هستند به‌سمت داخل، یعنی بر روی ما می‌بندند. بعضی اوقات تمام نگاه‌هایی که اسمش را می‌توان عشق گذاشت در نیمهٔ باز دری فراموش می‌شود.
Sajede

حجم

۴۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۴۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

قیمت:
۱,۴۹۰
تومان