دانلود رایگان کتاب مجموعه نمایش‌نامه‌های تک‌پرده‌ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه نمایش‌نامه‌های تک‌پرده‌ای اثر سمیه نصرالهی

کتاب مجموعه نمایش‌نامه‌های تک‌پرده‌ای

گردآورنده:سمیه نصرالهی
انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مجموعه نمایش‌نامه‌های تک‌پرده‌ای

نخستین فراخوان نمایش‌نامه نویسی نشر مهرگان خرد با آگاهی نسبت به وجود نویسندگان و مترجمان جوان و مستعد در حوزه نمایش در سال ۱۳۹۶ منتشر شد با توجه به کمبود نمایش‌نامه‌های تک پرده‌ای و لزوم توجه بیشتر به آن، این نشر فراخوان را مختص به نمایش‌نامه‌های تک پرده‌ای کرد. در طول مدت فراخوان آثار زیادی دریافت شد.در مدت کوتاهی که زمان فراخوان بود حدود صد اثر دریافت شد. تمام متون با دقت و در دو مرحله خوانده شدند و در نهایت سه داور محترم سرکار خانم دکترزهرا خسروی، جناب آقای دکتر رفیق نصرتی و جناب آقای دکتر امیررضا نوری پرتو شش اثر را به عنوان بهترین متون انتخاب کردند که بنابر تصمیم قبلی در قالب کتابی با نام «مجموعه نمایش‌نامه‌های تک پرده‌ای» از سوی نشر مهرگان خرد به چاپ خواهد رسید. با این حال با توجه به خط مشی انتشارات که معرفی نویسندگان جدید به عرصه نشر و نمایش است تصمیم بر این شد با همکاری سایت طاقچه نمایش‌نامه‌های برگزیده پیش از چاپ در اختیار همه علاقه‌مندان قرار بگیرد.

نظرات کاربران

Mohammad Reza
۱۳۹۷/۱۰/۱۳

امیدوارم ک کارتون خوب پیش بره و نمایش نامه های زیادی قابل دسترس باشه من عاشق نمایش نامه هستم لذت میبرم میخونمش خستگی نداره متل نمایش نامه آلبرت کامو یا هری پاتر فرزند نفرین شده واقعا عالین ایشالله ک موفق

- بیشتر
Parnian Bahrami asl
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

این دو ستاره را برای نمایشنامه ی اول و آلوینای بدون مرز میدهم. بقیه شان ارزش وقت گذاشتن ندارند.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مثلاً یکی میشناسم که فامیلیش تمبان پرانه یا تو روستای خودمون یه زنی اسمش ماشینه. فامیلیش اداره اس. ماشین اداره. توجه بفرمائید: ماشین اداره رفته کوه هیزم بیاره.
هنرمند هنردوست

حجم

۱۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
رایگان