دانلود و خرید کتاب درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید برایان تریسی ترجمه زهرا احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید اثر برایان تریسی

کتاب درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید

معرفی کتاب درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید

امروز شما دقیقا آن مقداری که تصمیم‌گرفته‌اید داشته‌باشید، درآمد دارید. نه بیشتر و نه کمتر. شما از نظر مالی در این نقطه هستید چون خودتان تصمیم گرفته‌اید اینجا باشید. کارهایی انجام داده‌اید و برنامه‌ریزی‌هایی داشته‌اید. برایان تریسی در کتاب «درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید» رویکردی عالی برای افزایش ارزش و درآمد هر شغلی را ترسیم کرده‌است. این اثر نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست‌ درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. شاید نیز بتوانید به جمع یک درصد افرادی که برترین درآمدها را دارند بپیوندید. در بخشی از این کتاب می‌خوانید: ارزشمندترین دارایی شما، توانایی‌تان در کسب درآمد است. آن را می‌توان این‌گونه نیز تعریف کرد؛ توانایی شما در گرفتن نتیجه‌هایی است که افراد حاضرند برای آن‌ها پول بپردازند. توانایی یا قدرت کسب درآمد شما، هشتاد تا نود درصد ارزش مالی‌تان را نشان می‌دهد، مگر این‌که هم‌اکنون ثروتمند باشید. اگر توانایی کسب درآمد شما به‌درستی در بازار به‌کار گرفته شود، این توانایی مانند یک چاه آب عمل می‌کند. با افزایش توانایی کسب درآمد، از طریق گرفتن نتایجی که افراد حاضرند برای آن‌ها پول بدهند، می‌توانید ده‌ها هزار تومان در سال درآمد داشته باشد. تمام دانش، تحصیلات، مهارت‌ها و تجربه‌هایتان در زندگی، شما را به فردی که امروز هستید، تبدیل کرده‌اند و روی این توانایی که نتیجه‌ای حاصل کنید تا افراد برای آن پول خوبی بپردازند، تاثیر گذاشته‌اید. توانایی کسب درآمد شما مانند یک کشتزار است، اگر از آن به‌خوبی مراقبت نکنید، اگر آن‌را حاصلخیز نکرده، در آن کشت نکنید و مرتب به آن آب ندهید، به‌زودی توانایی خود را در تولید محصول دلخواه از دست می‌دهید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«در فکرتان تصویر ذهنی پاک‌نشدنی را از خودتان تنظیم کنید که در حال پیشرفت هستید. این تصویر را محکم نگه دارید، هرگز نگذارید محو شود. ذهنتان تلاش می‌کند این تصویر را به‌وجود آورد... محدودیت‌ها را در خیالات خود نسازید.»
ali darvish
توانایی شما در گرفتن نتیجه‌هایی است که افراد حاضرند برای آن‌ها پول بپردازند.
سید

حجم

۱۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۱۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان