دانلود و خرید کتاب اعتماد‌ به‌ نفس برایان تریسی ترجمه منیر علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد‌ به‌ نفس اثر برایان تریسی

کتاب اعتماد‌ به‌ نفس

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اعتماد‌ به‌ نفس

شما می‌توانید کیفیت کلی زندگی خود را به طور چشم‌گیری بسیار سریع‌تر از آن‌چه تصور می‌کنید، بهبود بخشید. در حقیقت تمام آن‌چه به آن نیازمندید، عبارتند از: میل به تغییر، تصمیم به عمل، نظم در اِعمال رفتارهای جدیدی که تصمیم به انجام آن گرفته‌اید، و عزم راسخ و مقاومت تا زمانی که به نتایجی که قصد دارید، دست یابید. کتاب «اعتماد به نفس» برایان تریسی (-۱۹۴۴) به شما کمک خواهد کرد تا تصویر شفاف‌تری از موفقیت خود و چگونگی ساختن زندگی دلخواهتان به‌دست آورید. برایان در این مجموعهٔ جدید و قدرتمند راهکارهای بی‌شماری به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن به منظور ارزیابی، استفادهٔ بهتر و اجرای راهبردهای جدید برای برخورداری از یک زندگی آسان‌تر، بهتر و پربارتر استفاده نمایید. به منظور دستیابی به حداکثر مزایای این کتاب، هر یک از فصول آن را حداقل دو یا سه بار مطالعه کنید، سپس به تمرین فصل مربوطه بپردازید. مطالعهٔ مکرر فصول کتاب به شما امکان می‌دهد هر مرتبه که آن را مطالعه می‌کنید، بیشتر در اعماق ذهن ناخودآگاهتان فرو رفته و به مطالب جدیدتری پی ببرید. هنگام مطالعه حتماً کاغذ و خودکار کنار دستتان داشته باشید و آماده باشید هرگاه به نظریه یا تکنیک جالبی برخوردید، آن را یادداشت کنید. به نظراتی که به وضعیت، شغل و سبک زندگی‌تان مربوط می‌شود بیندیشید؛ سپس برنامه‌ریزی کنید تا در روزهای آینده به آن بپردازید. در صورت امکان، زمان مشخصی برای خود تعیین نمایید و متعهد شوید که بر اساس زمانبندی انجام شده، آن را دنبال کنید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

乙_みG
۱۳۹۷/۱۰/۰۸

کتابش راجع ب کسب و کاره ن اعتمادبنفس!!بلکه اون کتاب برایان تریسی ک راجع ب اعتماد بنفس هستش اسمش نیروی شگفتی افرین اعتماد ب نفس هستش ک تو همین طاقچه هم هستش و تو کتابخونه همگانی هم هست.... ای کاش

- بیشتر
nasim
۱۳۹۷/۰۷/۱۴

ای کاش روند خلاصه کردن کتابها متوقف بشه.با اینکارتمام زحمت نویسنده واقعی رو به باد میدن.نمیدونستم کتاب خلاصه هست فکر کردم حجم کتاب اصلی کم بوده وگرنه نمیخریدم

Negar Amini
۱۳۹۷/۰۲/۲۵

این کتاب بسیار عالی و کاربردیه من چند سال پیش خوندمش و همه نکاتشو مو به مو اجرا کردم واقعا نتیجه داد. به همه دوستان توصیه میکنم اگر کسی احساس میکنه اعتماد به نفس کافی نداره حتما این کتابو بخونه

- بیشتر
Stvt
۱۳۹۷/۰۹/۱۵

حقیقتا متوجه نشدم کجای این کتاب در مورد اعتماد بنفس بود :/

سعید دونقطه دی
۱۳۹۷/۰۳/۱۷

کتاب جذاب و کاربردی بود من بسیار لذت بردم ممنون از برنامه جذاب طاقچه

احسان
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

کتاب های برایان تریسی غالبا خوبن اما این یکی به دل من اصلا نچسبید و اونقدر هم مطالبش در مورد اعتماد به نفس نبود(هرچند که اونقدرا هم بی ربط نیست)

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۴)
«پچیده کردن کارها، کار ساده‌ای است؛ اما ساده کردن کار پیچیده، کار پیچیده‌ای است.»
احسان
«هر فرد مشهور و هر فرد موفق به اندازه‌ای به شهرت و موفقیت دست می‌یابد که از توانایی‌هایش در یک مسیر مشخص بهره‌برداری کند.»
معجزه ی سپاسگزاری
«نخستین لازمهٔ موفقیت این است که انرژی‌های جسمی و ذهنی‌تان را صرف پرداختن به یک مسئله کنید، بدون اینکه احساس خستگی نمایید.»
احسان
هفت اصل ساده‌سازی عبارتند از: ۱ ـ بازاندیشی: (عقب بایستید و از خود بپرسید: «آیا راه بهتری می‌توانست وجود داشته باشد؟» ۲ ـ بازنگری: با مسائل براساس موقعیت‌های واقعی فعلی برخورد کنید. ۳ ـ سازماندهی مجدد: از دستیابی به نتایج و بازده بیشتر با استفاده از کیفیت وکمیت فعلی ورودی‌ها اطمینان حاصل کنید. ۴ ـ بازسازی: بیشتر زمان، انرژی، پول و منابع خود را صرف انجام ۲۰% کارهایی کنید که در اولویت فهرست کارها قرار دارند و بیشترین درآمد و سودآوری را برایتان به همراه می‌آورند. ۵ ـ طرح‌ریزی مجدد: به دنبال روش‌های جدیدتر، بهتر، سریع‌تر، ارزان قیمت‌تر و ساده‌تر برای انجام کارها باشید.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
برای شروع، حداقل در مورد یکی از مواردی که در برنامه‌ریزی خود تعیین کرده‌اید به صورت عملی اقدام نمایید: تصمیم قطعی بگیرید هر روز بخشی از کار را انجام دهید تا زمانی‌که در آن زمینه به موفقیت دست یابید. هرگز دست از تمرین و تلاش برندارید تا زمانی‌که به فرد ایده‌آلی که همیشه آرزویش را داشتید، تبدیل شوید.
کربلایی
مراحل عملی ۴. هر روز قبل از شروع کار فهرستی از تک‌تک اموری را که باید برای روز بعد یا هفتهٔ بعد انجام دهید تهیه کنید. از روی این فهرست و با استفاده از روش الفبا اقدام به کار نمایید و قبل از شروع کار، اولویت‌ها را مشخص نموده و به آنها بیندیشید. هر روز تفاوت کارآیی آن روز را نسبت به روز قبل یادداشت کنید و کارهایی را که به اتمام رسانده‌اید، ثبت
کربلایی
«هر فرد مشهور و هر فرد موفق به اندازه‌ای به شهرت و موفقیت دست می‌یابد که از توانایی‌هایش در یک مسیر مشخص بهره‌برداری کند.»
احسان
در این مرحله برایان به معرفی فرمول بسیار مهم ساشا ـ‌که برگرفته از حروف ابتدایی کلمات زیر می‌باشدـ می‌پردازد که شامل چهار بخش است: ساده‌سازی: تمام کارهایی را که انجام می‌دهید، آسان کنید. انجام کارهای زیاد، اما بی‌ارزش را در صورت امکان متوقف سازید. اهرم: (قدرت و توانایی‌ها) هفت نوع اهرم وجود دارد که عبارتند از: دانش دیگران، انرژی دیگران، سرمایه دیگران، موفقیت‌های دیگران، شکست‌های دیگران، نظرات دیگران، و تماس‌ها و روابط دیگران.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
«افکار به مقاصد منتهی می‌شود؛ مقاصد اعمال را پیش می‌برد؛ اعمال عادت‌ها را شکل می‌دهد؛ عادت‌ها موجب قضاوت در مورد شخصیت افراد می‌شود؛ و شخصیت سرنوشت انسان را تعیین می‌کند.»
احسان
«هیچ موفقیتی در زندگی اجتماعی نمی‌تواند جبران‌کننده شکست خانوادگی شود.»
احسان

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان