دانلود و خرید کتاب چه کسی مغز تو را خاموش کرد؟ کارولاین لیف ترجمه شادی جهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی مغز تو را خاموش کرد؟ اثر کارولاین لیف

کتاب چه کسی مغز تو را خاموش کرد؟

معرفی کتاب چه کسی مغز تو را خاموش کرد؟

آیا شده تا به‌حال با فردی از جنس مخالف گفت‌وگو کنید و ببینید حرف زدن با او هیچ فایده‌ای ندارد؟ انگار در این میان مفهوم کلمه‌ها گم می‌شوند، مهم نیست حرفتان را چه‌طور بیان کرده‌اید، در هر حال پیامتان درست تعبیر نمی‌شود. خودتان فکر می‌کنید کجای کار اشکال دارد؟ چرا نمی‌توانند بفهمند؟ آیا کسی دکمه خاموش باش مغزشان را فشار داده‌است؟ با وجود تلاش‌های فراوان فعالان اجتماعی و متخصصان، در طول چند دهه‌ی اخیر برای اثبات برابری مردان و زنان، این حقیقت بنیادین تغییری نکرده‌است: مردان و زنان مثل هم نیستند. افکار، گفتار و کردار ما مثل هم نیست. این تفاوت‌ها ناشی از محیط زندگی یا نحوه تربیت ما نیستند؛ بلکه خلقتمان این گونه بوده‌است. اکنون دکتر کارولاین لیف، پس از کتاب پرفروش «چه کسی مغز مرا خاموش کرد؟»، در «چه کسی مغز تو را خاموش کرد؟» به ما نشان می‌دهد که چگونه تفاوت‌های خلقتی مردان و زنان به آنها کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از توانایی‌های منحصربه‌فردشان مکمل یکدیگر باشند. این کتاب فراتر از یک راهنمای زناشویی یا آموزش مهارت‌های ارتباطی، پر است از پندهای پایه‌ای که کمکتان خواهدکرد رفتارهای معماگونه‌ی جنس مخالف را بهتر درک کنید و نکته‌هایی کاربردی که رابطه‌ی شما با دیگران را به سرعت بهبود خواهدبخشید.
هشت گام تا شادکامی
آنتی ام گرانت
بهترین راه برای خوردن یک فیل
شا وازموند
مطالعه‌ی خلاق: جعبه ابزار خلاقیت
ابوذر کرمی
می توان شاد بود حتی در سختی ها
ریچارد کارلسون
نوسازی؛ تلاش برای بازیابی روح مایکروسافت و تصویر یک دنیای بهتر برای همه
ساتیا نادلا
صنعت شادی
ویلیام دیویس
دروغ‌های مسلح (شیوه‌های اندیشیدن انتقادی در عصر پساحقیقت)
دنیل جی. لویتین
خلاقیت و تغییر؛ خویشتن تازه و خلاق خود را آزاد کنید
ابوذر کرمی
معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید
نیل پاسریچا
آخرین سخنرانی
نفیسه معتکف
گزینه ب (مواجهه با سختی، ارتقای حد تحمل، و یافتن شادی)
شریل سندبرگ
۱۰ دقیقه، ۱۰ ماه، ۱۰ سال
فرخ بافنده
مدیریت تغییر (راهکارهایی جهت ایجاد تغییرات مناسب در وضعیت‌های بحرانی)
انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو
خودت را تباه نکن؛ فکر و خیال بس است به زندگی‌ات برس
گری‌جان بیشاپ
طرز فکر
کارل دوک
تصمیم‌گیری
استیفن. پی. رابینز
هنر گمشده گوش دادن
مایکل پی. نیکولز

نظرات کاربران

amir
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

کتاب شاید فقط و فقط به درد دخترها یا پسرهای زیر ۱۳ ساله ای میخوره که تا حالا نیم ساعت م با جنس مخالف نبودن و حرف نزدن ، کتاب پره از بدیهیات و چیزای تئوری که در عمل برقرار

- بیشتر
Mohsen7080
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

توی کتاب سعی کرده تفاوت زن و مرد رو از دیدگاه دینی و خدایی و علمی بررسی کنه که در مورد مباحث علمی خیلی ابتدایی و ساده بیان میشه و گاهی رفرنس نداره. برخلاف عنوان کتاب، متن کتاب به هیچ عنوان

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
۹۰ درصد زندانیان، مرد هستند. ۹۰ درصد کسانی که به روان‌درمان‌گر مراجعه می‌کنند، زن هستند. گرچه در نگاه اول، این آمارها ارتباطی با هم ندارند، اما در حقیقت، بسیار هم مرتبط‌اند. در اساس، منشاءِ هر دو، ناتوانی در مدیریت کردنِ «واکنشِ هیجانی خاص و قدرتمند در برابر تفکر سمّی» یا همان «تنش» است.
Farnushe Sharifian
خانم‌ها و آقایان، ما باید بسیار آگاه باشیم که چه موضوعی را برای فکر کردن برمی‌گزینیم؛ دیر یا زود افکاری که در ذهنمان پایه‌ریزی می‌کنیم، به گفتار و کردار تبدیل می‌شوند.
Farnushe Sharifian
اغلب، علم و ایمان را در مقابل هم به مبارزه وا می‌دارد، گویی این دو به نوعی با هم در تضادند. باور من این است که خداوند، علم را هم مثل هر مخلوق دیگری، آفریده است تا [سبب شود] به او بیشتر عشق بورزیم و
ali darvish
الگوهای ارتباطی منفی یا ناسالم، موجب ایجاد افکار سمّی می‌شوند و به مرور زمان، افکار سمّی به بروز دردِ عاطفی‌ـ احساسی و سرانجام دردِ جسمانی منجر می‌شوند. مراقب افکارتان باشید؛ افکارتان پیامدهایی در پی دارند. گفته‌هایتان، پیامد افکارتان هستند. آزاری که می‌تواند از کلمات برسد، بسیار بیشتر از چوب و سنگ است.
Farnushe Sharifian
باید گفت به هر چیزی که زیاد فکر کنید، رشد می‌کند و بر تفکر شما چیره می‌شود. رفته‌رفته که افکار سمّی بر تفکر شما چیره شوند، وضوح فکری‌تان و توانایی‌تان برای گرفتن تصمیم‌های عاقلانه، به میزان زیادی کاهش می‌یابد و بنابراین معمولاً انتخاب‌های نادرست در پی خواهد آمد.
Farnushe Sharifian
آقایان، او [خانم] طوری طراحی شده است که کلمات، عواطف و احساسات، و خاطرات را به هم مرتبط می‌کند. خانم‌ها، او [آقا] طوری طراحی شده است که کلمات، عواطف و احساسات، و خاطرات را از هم مجزا می‌کند.
Farnushe Sharifian
وقتی مردان دچار سمّیت [ِفکری] می‌شوند، شروع می‌کنند به بیش‌تنظیمی، و [در نتیجه] کنترلی ناسالم را اِعمال می‌کنند. وقتی زنان دچار سمّیت [ِفکری] می‌شوند، در [دریای طوفانی] عواطف و احساساتشان گم می‌شوند و نمی‌توانند برای سر و سامان دادن به دریای بیکرانِ احساسات، راهی بیابند تا تصمیم‌هایی استوار و ارزشمند بگیرند. مردان به کمک نیاز دارند تا از سلطه‌جویی بر رابطه‌شان پرهیز کنند و وسعت دیدشان را بیشتر کنند. زنان نیازمند کمک هستند تا بتوانند دامنهٔ گستردهٔ عواطف و احساساتشان را پردازش کنند و بر پایهٔ آن اطلاعاتِ دریافت‌شده، انتخاب‌های عاقلانه بکنند و تصمیم‌های عاقلانه بگیرند. با اینکه هر یک از دو طرف می‌تواند خودش به تنهایی موضوع را مدیریت کند، استفاده کردن از تأثیرِ طرفِ مقابل، به طور قابل ملاحظه‌ای باعث بهبودی اوضاع می‌شود.
Farnushe Sharifian
حتی بیشتر از سیب‌زمینی که روی اجاق گاز در حال جوشیدن است. احتیاج دارید اتفاقات آن روزتان را در ذهنتان منظم کنید و با تنها کسی که دلتان می‌خواهد حرف بزنید، همسرتان است چون به طور غریزی می‌دانید که می‌تواند فکر و خیال‌ها و پیشامدها و عواطف و احساساتِ در هم و برهمی را که در ذهنتان از هم پیشی می‌گیرند، برایتان سامان بدهد. اما در این لحظه می‌فهمید که همسرتان احتیاج دارد به کنج خلوت خود برود تا پیشامدهای آن روز را در ذهنش مرتب و پردازش کند، پس جلوی زبانتان را می‌گیرید
ali darvish

حجم

۵۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۵۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان