دانلود و خرید کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس برایان تریسی ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس اثر برایان تریسی

کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

«نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس» اثری از برایان تریسی (-۱۹۴۴) است. هر مرد یا زنی که به موفقیتی فراتر از معمول رسیده، در مقایسه با انسان‌های معمولی، از اعتمادبه‌نفسی بیشتر بهره‌مند بوده است. وقتی به مرحله‌ای می‌رسید که توانمندی‌های وجودتان را به‌معنای واقعی باور می‌کنید و پی می‌برید می‌توانید کمابیش همه‌ی کارهای ارزشمندی را به‌ثمر برسانید که به‌راستی خواستار به‌ثمررساندنشان هستید؛ آینده‌ای پربار خواهید داشت. با اعتمادبه‌نفس بیشتر، بی‌تردید جسورتر خواهید بود و برای زندگی‌تان بیشتر تصویرپردازی خواهید کرد. در این صورت، خلاق‌تر هستید و مشتاقانه می‌کوشید اندیشه‌ها و راهکارهایی جدید و متفاوت را برای انجام کارها بیازمایید. شما با اشتیاق بسیار به گزینه‌های غیرمعمول و شاید هم مخاطره‌آمیز توجه می‌کنید و با تمام وجودتان برای به‌ثمررساندن طرح‌هایی متعهد می‌شوید که شاید اکنون برای شما غیرممکن به‌نظر می‌رسند. با اعتمادبه‌نفس بیشتر، در هر بخش از زندگی شغلی‌تان، عملکردی متفاوت و مؤثر خواهید داشت. شاید تصمیم بگیرید برای ترفیع‌گرفتن یا افزایش حقوقتان درخواست بدهید. شاید حتی بخواهید شغل، سازمان محل کار یا زمینه‌ی فعالیت‌تان را تغییر دهید. در این صورت، اقدامات لازم را بی‌درنگ به‌ثمر می‌رسانید تا هرچه سریع‌تر پیشرفت کنید. این کتاب شما را برای شرکت در ماراتنی ذهنی آماده می‌کند. این ماراتن، همچون دوی ماراتن، از نظر جسمانی دشوار و دردناک نخواهد بود؛ اما برای به‌ثمررساندن آن باید سخت‌کوش باشید. میزان سخت‌کوشی و تلاش شما در این زمینه تعیین خواهد کرد که چه پیامدهایی به‌دست می‌آورید.راهکارهای تأییدشده و کاربردی این کتاب برمبنای زندگی و رفتار بسیاری از مردان و زنان موفق در دنیای امروزی به‌دست آمده و اعتبار علمی همه‌ی آن‌ها با پژوهش و تجربه ثابت شده است. اگر این راهکارها را در زندگی‌تان به‌کار ببرید؛ می‌توانید اعتمادبه‌نفستان را تقویت کنید، به‌گونه‌ای که به خواسته‌های ارزشمندتان در زندگی برسید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

سپیده
۱۳۹۶/۱۰/۲۴

برایان تریسی؛ - اینکه چه کسی باشید و در چه موقعیتی قرار داشته باشید بر عهده شما و نتیجه انتخابها و تصمیم گیری های خودتان است. - یادمان باشد با شکستن پای دیگران ، ما بهتر راه نخواهیم رفت...! - افراد موفق همیشه

- بیشتر
sahar
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

این کتاب بیشتر به موفقیت در زمینه مالی و شغلی میخوره تا اعتمادبه نفس.در زمینه مالی شاید نکاتش خوب بود اما اگر هم راجب اعتماد به نفس نکاتی داشت باز هم از بُعد پیشرفت مالی و شغلی بهش پرداخته بود

- بیشتر
کاربر سیدمیراحمد هاشمی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

خوب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
شما به همان انسانی تبدیل می‌شوید که درباره‌اش می‌اندیشید
yuosef.jafarpoor
توصیف اینشتین از نابخردی چنین بود: ”ادامه‌دادن به همان کارهای همیشگی و امیدداشتن به روبه‌روشدن با پیامدهایی متفاوت.“
famara
الینور روزولت گفت: ”هیچ‌کس نمی‌تواند سبب شود احساسی بد و ناخوشایند داشته باشید؛ مگر این‌که خودتان بخواهید.“
سینا
”اگر می‌دانستید که هرگز شکست نمی‌خورید؛ برای دستیابی به کدام هدف ارزشمند شهامت پیدا می‌کردید؟“
زهرا
انسان‌های موفق با اعتمادبه‌نفسی عالی در واقع افرادی نیستند که در زندگی‌شان مشکل ندارند بلکه افرادی هستند که در مقایسه با انسان‌های معمولی می‌توانند به شیوه‌ای مؤثرتر به مشکلاتشان رسیدگی کنند.
سینا
توماس ادیسون گفت: ”اگر ما انسان‌ها همه‌ی آن کارهای سازنده‌ای را انجام می‌دادیم که توانایی انجام‌دادنشان را داریم؛ خودمان نیز به‌معنای‌واقعی حیرت‌زده می‌شدیم
famara
چهار عامل مهم برای آفرینش اعتمادی درونی با تقویت این چهار عامل در وجودتان و به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید باوری تزلزل‌ناپذیر و اعتمادی درونی را درباره‌ی موفق‌شدنتان به‌وجود آورید. ۱. شفافیت: با دقت دراین‌باره تصمیم بگیرید چه خواسته‌ی ارزشمندی دارید و می‌خواهید به چگونه انسانی تبدیل شوید. ۲. اراده‌ی راسخ: باوری تزلزل‌ناپذیر را دراین‌باره به‌وجود آورید که می‌توانید همه‌ی کارهای سازنده‌ای را انجام دهید که ذهنتان را بر انجام‌دادنشان متمرکز می‌کنید. ۳. تعهد: قاطعانه تصمیم بگیرید اقدامات لازم را انجام دهید. از قبل بکوشید مشتاقانه بهای دستیابی به موفقیتی را بپردازید که خواستار دستیابی به آن هستید. ۴. پشتکار: قاطعانه تصمیم بگیرید هر روز؛ صبح، ظهر، شب؛ برای دستیابی به اهداف ارزشمندتان تلاش کنید تا به آن‌ها برسید.
کاربر ۲۰۷۴۹۰۴
”دنیای درونتان هرگونه باشد؛ دنیای بیرونتان همان‌گونه خواهد بود.“
کاربر ۱۲۶۹۲۳۰
”اگر می‌دانستید که هرگز شکست نمی‌خورید؛ برای دستیابی به کدام هدف ارزشمند شهامت پیدا می‌کردید؟“
famara
هرچه بیشتر بکوشید رفتاری ویژه را تمرین کنید؛ چنین رفتاری برای شما آسان‌تر و طبیعی‌تر می‌شود. هرچه بیشتر بکوشید رفتار انسان‌های موفق را تمرین کنید؛ به این شیوه‌ی رفتاری عادت خواهید کرد و احساسی همچون انسان‌های موفق خواهید داشت. در این صورت، اعتمادبه‌نفستان افزایش خواهد یافت و خودتان و توانایی‌های وجودتان را بیشتر باور خواهید کرد. رفتارهای شما شخصیت‌تان را شکل می‌دهند.
Saedeh Abduolahi

حجم

۱۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۶۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان