دانلود و خرید کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد درک زلر ترجمه پریسا غریبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد اثر درک زلر

کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد

«مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد» کتابی به قلم دِرک زلر است. زلر حدود چهل سال پیش کسب‌کار و کارآفرینی خود را از دکه‌های لیمونادفروشی آغاز کرد. او فردی است شناخته‌شده که زمان را به‌خوبی مدیریت می‌کند و در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود بیشترین میزان فروش را دارد،درک از سال ۱۹۹۸ تاکنون مشغول آموزش راهکارهای موفقیت، فروش و مدیریت زمان به مدیران عامل، مدیران و فروشندگان بوده است. وی یکی از پرطرفدارترین سخنرانان در زمینه‌ی مدیریت زمان، اوج عملکرد و فروش است. او در پنج قاره برای صدهاهزار نفر سخنرانی کرده است. او از نویسندگانی است که در دنیا بیشترین تعداد آثار منتشرشده در زمینه‌ی موفقیت، مدیریت زمان، بهره‌وری، فروش و تعادل در زندگی را دارد. بخشی از کتاب: استفاده از مهارت‌های مدیریت زمان در تمام جنبه‌های زندگی زمانْ بزرگ‌ترین یکسان‌کننده است؛ همه‌ی افراد روزانه زمان یکسانی در اختیار دارند. مهم نیست چه کسی هستید، کجا زندگی می‌کنید و شغل‌تان چیست؛ درست به‌اندازه‌ی هر فرد دیگری یک چرخه‌ی بیست‌وچهارساعته‌ی زمان در اختیار دارید. شایدیک نفر ثروتمندتر از دیگری باشد، اما با ثروتش نمی‌تواند یک دقیقه بیشتر از زمان بیست‌وچهارساعته‌ی فقیرترین آدم دنیا به دست بیاورد. اگر این واقعیت ساده کمی مأیوس‌کننده به‌نظر می‌رسد، از این جنبه به آن فکر کنید: شاید نتوان زمان بیشتری خرید، اما قطعاً می‌توان با قدرت تمام از وقت خود استفاده کرد. ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته و ۱، ۴۴۰ دقیقه در روز را در نظر بگیرید و آن را به‌گونه‌ای صرف کنید که سودی به دست آید تا زندگی‌تان راتأمین کند و باعث شود به هدف موردنظرتان برسید.

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

متاسفانه اولین تجربه من از خواندن سری کتاب های به زبان آدمیزاد خوب نبود . این کتاب بیشتر در دسته مدیریت کسب و کار قرار می گیرد تا مدیریت زمان . در واقع بخش هایی هم که درباره مدیریت زمان

- بیشتر
mahdi
۱۳۹۸/۰۶/۲۸

هرچند که از مجموعه آدمیزاد دل خوشی ندارم ولی این کتاب کتاب خوبی است و مطالب خوب بسیار دارد هرچند که مطلب تکرار ی و بدرد نخور هم دارد

Dexter
۱۳۹۶/۱۲/۲۷

کتاب خوبیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
پول، برخلاف زمان، نادرترین و ارزشمندترین منبع نیست. روش‌های زیادی برای کسب پول بیشتر وجود دارد، اما با هیچ روشی نمی‌توان یک دقیقه به ساعت افزود. میزان محدودی از این کالای گران‌بها در اختیار دارید. بنابراین، باید آن را حفظ و به‌گونه‌ای صرف کنید که گویا وجهِ سپرده‌ی شخصی خودتان است.
Mahdi Hematabadi
وقتی برای دستیابی به چیزی تلاش می‌کنید، بسیار راحت‌تر می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید. مثلاً شاید خانمی بخواهد وزن کم کند، اما به‌زحمت به رژیم غذایی یا برنامه‌ی ورزشی خود ادامه می‌دهد. اما اگر، طبق تقویم، عروسی پسرش سه ماه بعد باشد، بیشتر ترغیب می‌شود تا با کم کردن وعده‌ی غذایی اضافی و شرکت در تمرین‌های ورزشی به هدف خود برسد.
Dexter
هرکسی با سرعت منحصربه‌فردی کار می‌کند و شناخت آن ضرب‌آهنگ یکی از ارزشمندترین کشفیات فردی انجام‌پذیر است. برخی از جنبه‌هایی را که باید بررسی کنید عبارت‌اند از: حداکثر چند ساعت در روز می‌توانید کار کنید؟ پُربازده‌ترین زمان روز برای شما چه موقع است؟ چند هفته می‌توانید با حداکثر جدیت و بدون استراحت کار کنید؟ به چه میزان استراحت نیاز دارید تا بتوانید با توجه و جدیت به کار بازگردید؟
Dexter

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

قیمت:
۹۲,۵۰۰
تومان