دانلود و خرید کتاب ۵ زبان عشق مجردها گری چاپمن ترجمه زهرا جمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵ زبان عشق مجردها اثر زهرا جمالی

کتاب ۵ زبان عشق مجردها

نویسنده:گری چاپمن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۵ زبان عشق مجردها

«۵ زبان عشق مجردها» نوشته گری چپمن (-۱۹۳۸) به شما می‌آموزد عاشق بودن و عاشق شدن، بهترین احساس در زندگی است.

در مقدمه می‌خوانید:

اگر ازدواج کرده ولی جدا شده‌اید، یا بنا به هر دلیلی همسرتان را از دست داده‌اید و یا اگر اصلاً ازدواج نکرده‌اید، بی‌شبهه بزرگترین نیاز عاطفی‌تان این است که دیگران شما را دوست بدارند و این مهم‌ترین خواسته‌ی شماست. این کتاب به شما یاری می‌کند تا دیگران را دوست بدارید و دیگران نیز شما را دوست بدارند.

در بخش‌های یکم و دوم این کتاب، به شناخت و تعریف افراد مجرد می‌پردازیم و اینکه چرا عشق، کلید هر رابطه‌ای است. در بخش سوم تا هفتم درباره‌ی پنج زبان عشق مطالبی خواهید آموخت و در بخش‌های بعدی می‌آموزید که چگونه به دیگران عشق بورزید و با زبان ویژه‌ی عشق خودش با او ارتباط برقرار کنید.

در بخش نهم و دهم این کتاب با شناخت قواعد پنج زبان عشق، خواهید آموخت که چگونه با زبان عشق با دوستان و خواهر و برادرانتان ارتباط برقرار کنید و در بخش یازدهم، اهمیت زبان عشق را در ایجاد یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی منجر به ازدواج مورد بررسی قرار خواهید داد.

بخش دوازدهم به چگونگی ارتباط دوستانه با هم‌اتاقی، همکلاسی و همکاران پرداخته است و در بخش سیزدهم راهکارها و رهنمودهایی برای برقراری رابطه‌ی عاشقانه با فرزندان ارائه شده است و در بخش چهاردهم، راه‌های رسیدن به موفقیت‌های بزرگ به شما نشان داده خواهد شد.

نظرات کاربران

خانم کتابخوار
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

گری چاپمن یه سری کتاب نوشته با عنوان هایِ پنج زبان عشق برای کودکان، پنج زبان عشق برای مجردها و پنج زبان عشق برای همسران. از نظر زمانی کتاب پنج زبان عشق برای همسران زودتر نوشته شده و یه سری مفاهیم

- بیشتر
Mohsen7080
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

من هم این کتاب و هم کتاب ۵ زبان عشق رو خوندم. از نظر محتوایی هیچ فرقی ندارند.

زهرا
۱۳۹۷/۱۰/۲۱

عالی بود.بهترین راهکار ها برا داشتن یه زندگیه عاشقانه

AhmadReza Rahimi
۱۴۰۳/۰۱/۰۱

اولا که عشق رو کلید حل مسئله خوشبختی میدونه که درسته به نظرم چون شما اگر زندگی عاطفی سالمی نداسته باشید هرگز خوشبختی نخواهید بود. دوم اینکه پنج زبان عشق ابرازی ساده و همه فهم و کاربردیه که قطعاً تاثیر گذاره

- بیشتر
Arian Fallahy
۱۴۰۱/۰۸/۱۲

این کتاب و این نویسنده رو بسیار دوست دارم اما این ترجمه واقعا بد هست و پر از غلط های واضح و شفاف هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
اگر اینگونه بتوانم سی دقیقه وقتم را به تو اختصاص دهم در واقع سی دقیقه از عمرم را صرف تو کرده‌ام.
zahra
یک جمله‌ی هوشمندانه می‌تواند آتش خشم را در انسان خاموش کند
Roya🌱
بر زبان نیاوردن تعریف و تمجید موجب ویرانی مفهوم عشق خواهد شد.
zahra
زبان، نیروی مرگ و زندگی دارد.
zahra
چند سال پیش پسرم پژوهشی در مورد بچه‌های خیابانی داشت و به من گفت: کودکان خیابانی رابطه و تعامل خوبی با والدین‌شان ندارند. نوع رابطه‌ی ما با دیگران، ماحصل نوع رابطه‌مان با پدر و مادرمان است. چنانچه رابطه‌ای خوب و مثبت با آن‌ها نداشته باشیم، رابطه‌مان با دیگران نیز خوب و مثبت نخواهد بود
zahra
به جرئت و قاطعیت می‌توانم بگویم انسان شاد، روابطی خوب و سازنده با دیگران دارد و ناراحتی فرد غمگین، معلول تعامل بد او با دیگران است.
zahra
پس باید به او زمان بدهی، او که قادر به خواندن فکر تو نیست.
kiarash.kp
یکی از راه‌های ابراز عشق، به زبان آوردن واژه‌های تشویقی و تأییدی است که راهنمای ما به سوی سومین اصل است
zahra
نیز قسمتی از کتاب مقدس را بیان کردم با این مضمون: ما مسیح را دوست داریم، چون او نخست ما را دوست می‌داشت. این شاهد مثال در مورد روابط انسان‌ها نیز مصداق دارد. به او گفتم: اگر دوست داریم دیگران دوست‌مان داشته باشند، نخست ما باید پیشقدم باشیم و به دیگران عشق بورزیم.
zahra
دخترها همیشه مایلند که از آن‌ها تعریف و تمجید شود، و مردان نیز تعریف و تمجید را دوست دارند. آن‌ها از دوست و نامزدشان که از آن‌ها تعریف نمی‌کنند، دوری
zahra

حجم

۱۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۱۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان