دانلود و خرید کتاب ابر مهربان مریم زرنشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب ابر مهربان

کتاب ابر مهربان

نویسنده:مریم زرنشان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ابر مهربان

کتاب «ابر مهربان» نوشتۀ مریم زرنشان است و انتشارات امیرکبیر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ابر مهربان

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند. مطالعۀ داستان همچنین تأثیرات فراوانی بر کودکان و نوجوانان می‌گذارد؛ قدرت درک و خیال‌پردازی‌شان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا کرده و دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا می‌یابد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان و نوجوانان، به آن‌ها آموزش می‌دهند.

کتاب ابر مهربان یک داستان تخیلی و شاد برای کودکان است که دنیای پر از خیال و بازی ابرها را به تصویر می‌کشد. این کتاب، داستان ابرهای کوچک و بازیگوشی را روایت می‌کند که با باد، که نقش گرگ را در بازی محبوب کودکان «گرگم و گله می‌برم» بازی می‌کنند و به ماجراجویی‌های جذاب و بامزه‌ای می‌پردازند. این قصه در فضایی پر از تخیل، شخصیت‌های شاد و پویا، و دیالوگ‌های کودکانه و جذاب، مخاطبان خردسال را به سفری دلنشین می‌برد.

داستان ابر مهربان از جایی آغاز می‌شود که ابرهای کوچک حوصله‌شان سر رفته و آمادۀ بازی می‌شوند. باد به‌عنوان هم‌بازی وارد ماجرا می‌شود و همراه ابرها بازی را آغاز می‌کند. در ادامه، یکی از ابر کوچولوها به همراه باد به خانۀ یک ابر سیاه چاقالو می‌رود که با صدایی کلفت و مهربان از او استقبال می‌کند. فضای مهربانانه و لطیف داستان و رابطۀ دوستانۀ میان شخصیت‌ها، پیام‌هایی مانند همدلی، مهربانی، دوستی و بازیگوشی را به کودکان منتقل می‌کند. ابر مهربان با استفاده از گفت‌وگوهای ساده و شیرین و خلق صحنه‌های خیالی، کودکان را سرگرم می‌کند و همچنین به پرورش تخیل آن‌ها کمک می‌کند.

خواندن کتاب ابر مهربان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و همچنین والدین و مربیانی که به دنبال قصه‌های جذاب و آموزنده برای کودکان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ابر مهربان

«ابر کوچولوها حوصله‌شان سر رفته بود. دلشان می‌خواست بازی کنند. ناگهان باد هوهوکنان از راه رسید و گفت: دوست دارید گرگم و گله می‌برم بازی کنید؟ در یک چشم به هم زدن ابر کوچولوها بره شدند و باد هم گرگ و بازی شروع شد. گرگ گفت: گرگم و گله می‌برم. ابرها گفتند چوپان داریم نمی‌گذاره. گرگ: دندان من تیزتره. ابرها: دنبۀ ما لذیذتره. گرگ: خونۀ خاله کدوم‌وره؟ و شروع کرد به هل دادن ابرها.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۴۰۰
تومان