دانلود و خرید کتاب ذهنیت برنده جیمز کلیر ترجمه صبا صدیقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهنیت برنده اثر جیمز کلیر

کتاب ذهنیت برنده

نویسنده:جیمز کلیر
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ذهنیت برنده

کتاب ذهنیت برنده نوشتهٔ جیمز کلیر (نویسندهٔ کتاب «عادت‌های اتمی») و ترجمهٔ صبا صدیقی است. انتشارات آقایی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب ذهنیت برنده

کتاب ذهنیت برنده (The winners mind) راهکارهایی دربارهٔ رسیدن به اهداف را در بر گرفته است. جیمز کلیر در کتاب حاضر یادتان می‌دهد چطور بر ذهنتان مسلط شوید و با ایجاد تغییرات تدریجی و ساده به هر هدفی که دارید، دست یابید. همهٔ ما در زندگیمان رؤیاهای بزرگی داریم که ممکن است در شرایطی آن‌ها را بسیار دوردست و ناممکن ببینیم. ممکن است حتی بازه‌های زمانی گوناگونی را برای رسیدن به این اهداف تعیین کرده باشیم، اما با گذر زمان و فرارسیدن ضرب‌العجل‌هایمان می‌بینیم همچنان دست خالی هستیم؛ آن‌وقت ممکن است حس بی‌کفایتی و ناکامی اجازه ندهد همه‌چیز را از نو شروع کنیم. جیمز کلیر در کتاب ذهنیت برنده علت این ناکامی‌های پی‌در‌پی را به ما گفته است.

خواندن کتاب ذهنیت برنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاسی آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئلهٔ «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلیر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او ازطریق خبرنامه‌ٔ ایمیلی قدرتمندی، ارتباطی با طرفدارانش در کل دنیا برقرار کرده و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به اشتراک گذاشته است؛ همچنین از طریق وب‌سایتش به‌نشانی jamesclear.com (که ماهانه چند میلیون بازدید دارد)، با همراهانش در ارتباط است. یکی از کتاب‌های مشهور او «عادت‌های اتمی» نام دارد. «ذهنیت برنده» کتاب دیگری از اوست.

بخشی از کتاب ذهنیت برنده

«عادت‌های درست و حسابی، تغییرات درست و حسابی شما همین حالا هم برخی از آن‌ها را دارید، فقط از وجودشان بی خبرید. عاداتی که فارغ از هر شرایطی، تاثیرات مثبتی بر روند زندگیتان دارند، راه موفقیت را برایتان هموار می‌کنند و شرایط را از آنچه که هست، بهتر می‌کنند، می‌خواهد سلامتی باشد، کاری، و یا حتی روابطتان. در کتاب قدرت عادت، چارلز دوهیگ، اینگونه درباره‌ی عادت‌های درست و حسابی می‌گوید: در زندگی عادات مختلفی داریم، اما برخی از آن ها، پایه و اساس عادات دیگری می‌شوند. زمانی که ورزش می کنم، بیشتر تمایل دارم تا غذای سالم بخورم، بهتر می‌خوابم و در نتیجه بهتر کار می‌کنم و حتی، حس می‌کنم که افکارم نیز شفاف تر می‌شوند.

به محض کنار گذاشتن آن، دوباره به غذاهای مضر علاقه مند شده، تا دیروقت بیدار می‌مانم و چون طی روز استرس و انرژی‌ام را در جای درستی تخلیه نکرده‌ام، دردهایی مثل درد کمر، فشار خون و ... به سراغم می‌آیند. به این ترتیب، می‌شود گفت که ورزش، یک عادت درست و حسابی است.»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

346269
۱۴۰۳/۰۵/۲۶

کتاب کاملا علمی است بهت یاد میده با تغییر تدریجی عادات چگونه به اهداف بزرگ برسیم چیزی ک من لذت بردم نویسنده با زبان عامیانه و ساده راهکارهایی رو بهت آموزش میده ک به رویاهات و زندگی آرمانی ک در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۹۵۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۳۷,۷۰۰
تومان