دانلود و خرید کتاب قدرت احساسات منفی تاد کاشدن ترجمه مریم جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت احساسات منفی

کتاب قدرت احساسات منفی نوشتهٔ تاد کاشدن و رابرت بیزواز دینر و ترجمهٔ مریم جعفری و عابده میرزایی است. انتشارات هورمزد این کتاب را منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب توضیح داده است که چطور خشم، احساس گناه و تردید برای موفقیت و پیشرفت ضروری هستند. این اثر از مجموعهٔ «کتاب‌های حوزهٔ توسعهٔ فردی» است.

درباره کتاب قدرت احساسات منفی

بسیاری از متخصصان بر این عقیده هستند که یک روش خاص از «بودن» داروی همهٔ دردهاست، اما تاد کاشدن و رابرت بیزواز دینر در این کتاب رویکرد متفاوتی دارند. این دو نویسنده همهٔ احساسات را خود قلمداد می‌کنند و معتقدند که تمامی احساسات در جای خود مفید هستند. طبق گفتهٔ نویسندگان این اثر، تمامی حالت‌های روانی نوعی مزیت تطبیقی دارند و باید سودمندی این عواطف برای همهٔ افراد مشخص شود. کتاب قدرت احساسات منفی قدمی در مسیر آگاهی از میزان قدرت احساسات منفی در افراد است. این اثر در هفت فصل نگاشته‌ شده که عنوان آن‌ها عبارت است از «بینی دروغین شادی»، «ظهور طبقهٔ راحت‌طلب»، «حُسن احساس بد در چیست؟»، «چطور هیجانات مثبت می‌توانند باعث سقوط شما شوند؟»، «فراسوی وسواس به ذهن‌آگاهی»، «اثر تدی» و «کل داستان». با مطالعهٔ این کتاب درمی‌یابید که چطور خشم، احساس گناه و تردید برای موفقیت و پیشرفت ضروری هستند.

خواندن کتاب قدرت احساسات منفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری و کسانی که می‌خواهند نگاهی متفاوت به احساسات منفی خود پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۵۰%
تومان