دانلود و خرید کتاب تامین مالی کشاورزی محمد قربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تامین مالی کشاورزی اثر محمد قربانی

کتاب تامین مالی کشاورزی

معرفی کتاب تامین مالی کشاورزی

کتاب تامین مالی کشاورزی نوشتهٔ محمد قربانی و امین نعمتی و محمدرضا کهنسال است. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد

انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد از سال ۱۳۳۸ آغاز به کار کرده است. این نشر به دلیل پشتوانهٔ علمی و سوابقی که در خراسان بزرگ داشته، کتاب‌هایی ارزشمند در طول این سال‌ها منتشر کرده است.

مأموریت این نشر در حوزه کتاب، انتشار آثار علمی اعضای هیئت‌ علمی این دانشگاه و دیگر مؤسسه‌های آموزش عالی اعم از مرجع، درسی، کمک‌درسی و کاربردی و ترویجی است.

بخش علمی این نشر، مسئولیت چاپ و انتشار دستاوردهای پژوهش و محصول قلم همکاران دانشگاه فردوسی و دیگر مراکز علمی و نهادهای دانشگاهی اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح کتاب و نیز مقاله‌های تألیفی را برعهده دارد.

گستردگی کتاب‌های این نشر به اندازه‌ای است که می‌توان در هر رشته و زیررشته‌ای چند عنوان کتاب یافت. تمامی کتاب‌های این انتشارات ویراسته و منطبق با دستورخط زبان فارسی هستند.

خواندن کتاب تامین مالی کشاورزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تامین مالی کشاورزی

«در کنـار ریسک‌ها و سایر محدودیت‌های دیگر، این بخش با کمبود سرمایه مواجه می‌باشد و فقر سرمایه عامل بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها بوده که برای برون‌رفت از آن، تـأمین مـالی و تشـکیل سـرمایه مـی‌تـوان راهکاری قدرتمند و موثر باشد. در چنـد دهـه گذشــته توسـعه روسـتایی و کشـاورزی کـانون توجهـات اکثـر سیاسـتگذاران و برنامه‌ریزان بخش کشاورزی کشورهای در حال توسعه بوده است به‌نحوی که برای نیـل بـه ایـن مهـم تلاش نموده‌اند تا با استفاده از ابزارهـای مختلـف تـا حـد زیـادی بـه آن دسـت یابنـد. در ایـن فرآینـد تلاش‌ها بگونه‌ای بوده که برخی از کشورهای در حال توسعه با ایجاد شبکه‌های مشارکتی مردم‌نهـاد و پشـتیبانی‌هـای مـالی از طریـق ایجـاد بازارهـا و موسسـات مـالی روسـتایی و کشـاورزی توانسـته‌انـد به موفقیت‌های قابل توجه و متحول‌کننده ساختار روستایی و کشاورزی دسـت یابنـد و بخشـی از فقـر موجود در مناطق روستایی را کاهش دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان