دانلود و خرید کتاب روش تحقیق پیمایشی محمد قربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش تحقیق پیمایشی اثر محمد قربانی

کتاب روش تحقیق پیمایشی

نویسنده:محمد قربانی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روش تحقیق پیمایشی

کتاب روش تحقیق پیمایشی (راهنمای عملی) نوشتهٔ محمد قربانی و ویراستهٔ محسن نوغانی دخت بهمنی است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب روش تحقیق پیمایشی

روش‌های تحقیق به‌عنوان یک علم امروزه در مطالعات و پژوهش‌هایی که می‌خواهند بسترسازی‌های لازم را برای ایجاد داده‌ها و یافته‌ها برای سیاست‌گذاری ایجاد نمایند، اهمّیت دوچندان یافته است. این مسئله در مطالعات پیمایشی از حساسیت بالاتری برخوردار است، به‌نحوی‌که محقق باید مجهّز و مسلط به اصول اولیۀ تحقیق و نیز گام‌های عملیاتی آن باشد. تدوین کتابی با رویکرد بیان جزئی‌تر، شفاف‌تر و آسان‌تر روش‌های تحقیق در مطالعات پیمایشی می‌تواند اقدامی مناسب باشد تا محقّقان، به‌ویژه محققان جوان راهنمای عملی مناسبی فراروی خود داشته باشند. این مورد می‌تواند کیفیت مطالعات را ارتقا بخشد و به محققان نشان دهد که در عمل روش تحقیق در کیفیت‌بخشی مطالعات، به‌منظور ایجاد اطلاعات لازم برای اتخاذ تصمیم‌های اثربخش بسیار مهم است. با این نگاه، کتاب روش‌های تحقیق پیمایشی؛ راهنمای عملی تدوین شده است تا به‌عنوان مرجع مورداستفادۀ دانشجویان رشته‌های برنامه‌ریزی شهری، اقتصاد، اقتصاد کشاورزی، علوم اجتماعی، منابع طبیعی و محیط‌زیست، به‌ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی قرار گیرد و موجبات دانش‌افزایی را در این گروه‌ها فراهم آورد.

خواندن کتاب روش تحقیق پیمایشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشته‌های برنامه‌ریزی شهری، اقتصاد، اقتصاد کشاورزی، علوم اجتماعی، منابع طبیعی و محیط‌زیست پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان