دانلود و خرید کتاب صحبت شناسی مارک روچ ترجمه افشین نوبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صحبت شناسی اثر مارک روچ

کتاب صحبت شناسی

معرفی کتاب صحبت شناسی

کتاب صحبت‌شناسی نوشتۀ مارک روچ با ترجمۀ افشین نوبخت در انتشارات دیده بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است. در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه با اعتمادبه‌نفس، روان و شیوا صحبت کنید.

درباره کتاب صحبت شناسی

سخنوری و فن بیان مهارتی است که در هر موقعیتی به‌ویژه موقعیت‌های اجتماعی بسیار کارآمد است و می‌تواند کار و حتی زندگی را دچار تغییراتی بزرگ کند. سخنوری را می‌توان بالاترین حد مهارت کلامی یک فرد دانست، کسی که می‌تواند در هر موقعیت و زمانی به‌خوبی سخنرانی کند و روی مخاطبان خود تأثیر بگذارد؛ زیرا این مهارت‌های گفتاری هستند فرد را در برقراری ارتباط مؤثر توانا می‌کنند. این موضوع ضرورت فراگیری فن بیان و صحبت‌شناسی را مشخص می‌کند.

کتاب صحبت‌شناسی راهنمای جامعی برای تسلط بر هنر ارتباطات گفتاری حرفه‌ای است؛ ویژه در دنیای امروز که تسلط به زبان انگلیسی و مهارت سخن گفتن روان به این زبان، بسیار در کار و تجارت بین‌المللی مهم است. در این کتاب، مهارت‌های گفتاری روان و زبان هوشمند برای برقراری ارتباط بسیار مؤثر را در ۳۴۹ قالب، عبارات و اصطلاحات حرفه‌ای برای ارتباطات حرفه‌ای به زبان انگلیسی می‌خوانید.

کتاب صحبت‌شناسی در ۸ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌های آن عبارت‌اند از:

فصل اول: چرخۀ گفتار شیوا

فصل دوم: ۷ قانون مسلط صحبت کردن

فصل سوم: دستیابی به صراحت: اعتمادبه‌نفس و احترام در گفتگوهای حرفه‌ای

فصل چهارم: توضیحات قوی برای ارتباطات تأثیرگذار

فصل پنجم: تکرار

فصل ششم: خوب صحبت کردن: زبان و تلفظ برای مکالمات مؤثر در محل کار

فصل هفتم: مانند یک متخصص به سؤالات دشوار پاسخ دهید

فصل هشتم: چگونه اشتباهات حرفه‌ای را به پیروزی‌های شغلی تبدیل کنیم؟

خواندن کتاب صحبت شناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و علاقه‌مندان به فن بیان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صحبت شناسی

«در دنیای حرفه‌ای، تمایز بین زبان های جهانی و محلی به طور افزاینده‌ای برجسته می‌شود. با درهم‌تنیدگی اقتصادها و محو شدن مرزها در بخش‌های تجاری و حقوقی، زبان انگلیسی به عنوان زبان غالب مطرح شده است. این صرفاً یک بازار راحت نیست؛ این یک دارایی بحرانی (حیاتی) برای کسانی است که مایلند در خط مقدم رشته‌های خود باشند. پژواک‌های طنین‌انداز مکالمات انگلیسی از اتاق‌های هیئت‌مدیره در توکیو تا کوکتل‌های بعد از کار در بارسلونا، نبض تجارت جهانی را نشان می‌دهد. با این حال این فقط دربارۀ انگلیسی صحبت کردن نیست بلکه دربارۀ تسلط بر آن است. از آنجایی که همکاری‌های بین‌المللی همچنان در حال رشد است، دیگر متوسط بودن در برقراری ارتباط کافی نیست. باید ارتباطی با اعتمادبه‌نفس، ماهر در صحبت و از لحاظ فرهنگی آگاه باشید. دیگر فهمیدن و فهمیده شدن کافی نیست، همچنین متخصصان باید از مهارت (زیرکی) و مفهوم دقیق (نکات دقیق و ظریف) ارتباطات فرهنگی و پر ریسک قدردانی کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
تومان