دانلود و خرید کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید جنیفر لی ترجمه محمد ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید اثر جنیفر لی

کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید

معرفی کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید

کتاب الکترونیکی اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید نوشتۀ جنیفر لی و ترجمۀ محمد ابراهیمی و غزل سیف الدینی و مهدی زهره وند است و نشر روزاندیش آن را منتشر کرده است. کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید، ابزار کامل خودیاری برای غلبه بر اختلالات اضطرابی و وحشتزدگی و رسیدن به آرامش ذهن است.

درباره کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید

آیا تابه‌حال حملات پنیک را تجربه کرده‌اید؟ آیا تابه‌حال برای شما پیش‌آمده است که بدون دلیل، به‌خاطر اتفاقاتی که برای شما می‌افتد، مضطرب شوید؟ آیا پزشکتان تأیید کرده است که دچار حملات پنیک یا اضطراب یا هر دوی آن‌ها شده‌اید؟ البته باید این تشخیص را پزشکتان بدهد نه شما، زیرا حملات پنیک و اضطراب می‌توانند به وجودآورندهٔ بسیاری از حالات فیزیکی باشند و این پزشک است که باید تشخیص دهد که آیا این‌ها علائم پنیک و اضطراب هستند یا خیر.

همین که بیماری شما تشخیص داده شد، می‌توانید نسبت به جلوگیری یا کاهش پیشرفت اختلالات اضطرابی‌تان اقدام کنید. شما نیز مانند تمام کسانی که حملات پنیک و اضطراب را تجربه کرده‌اند، حالت‌هایی وحشتناک و گیج‌کننده را احساس خواهید کرد. اعضای خانواده یا دوستانتان تجربه‌هایشان را برایتان بازگو می‌کنند یا از رسانه‌ها دربارهٔ حملات پنیک خواهید شنید. اما شنیدن این‌ها باتجربه کردن واقعی اضطراب و حملات پنیک از زمین تا آسمان تفاوت دارد!

لغات حملات پنیک و اضطراب نمی‌توانند شدت واقعی این پیشامد را بیان کنند؛ بنابراین زمانی که این اتفاق برای شما رخ می‌دهد، احساس می‌کنید بین درک شما از معنی این لغات و تجربهٔ واقعی این احساسات هیچ رابطه‌ای نمی‌یابید و شگفت‌زده و متعجب می‌شوید که چه اتفاقی برایتان افتاده است و چرا؟

کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید برای مقابله با این جملات طراحی شده است. در واقعیت، علائم وحشت‌زدگی و اضطراب بسیار رایج هستند و بیشتر هم می‌شوند. این شرایط قابل‌درمان است. میلیون‌ها نفر از جمله نویسندۀ این کتاب راه‌هایی را برای درمان و غلبه بر علائم اضطراب و وحشت‌زدگی خود یافته‌اند. به روش‌هایی که به طرز شگفت‌آوری ساده و قابل‌دستیابی هستند.

خواندن کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این كتاب منبع خوبی برای روان‌درمانگران و متخصصان در این زمینه است؛ اما به نحوی نوشته شده که بیماران و نزدیکان آنان نیز می‌توانند به‌سادگی از آن بهره‌مند شوند.

بخشی از کتاب اضطراب و حملات پانیک را متوقف کنید

«به همین ترتیب، افرادي که از پرواز ترس دارند اغلب می‌ترسند که وحشت آنها چنان شدید شود که مجبور شوند کاري انجام دهند که به هواپیما آسیب برساند؛ آنها در وهله اول از یک حادثه در وسط پرواز می‌ترسیدند. اما وقتی که در حمله وحشت‌زدگی هستیم، ما بیش از آنچه که فکر می‌کنید، بر احساسات و رفتار خودکنترل داریم و می‌توانیم عمل کنیم. نکته مهم در اینجا این است که احساسات نمی‌توانند شما را مجبور به انجام یک عمل کنند. یکی از انواع احساسات ما ترس است. ترس یک احساس ارزشمند است. یکی از کارکردهاي تکاملی مهم است که به ما در مورد خطر هشدار می‌دهد. بنابراین احساس ترس یا وحشت‌زدگی هرگز نمی‌تواند شما را مجبور به انجام کارهایی کند که دوست ندارید آنها را انجام دهید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان