دانلود و خرید کتاب خشم درمانی لیزا انگلهارت ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خشم درمانی

کتاب خشم درمانی؛ فارسی-انگلیسی نوشتۀ لیزا انگلهارت و کارن کتافیاس و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است. این کتاب را انتشارات مهراندیش منتشر کرده است.

درباره کتاب خشم درمانی

خشم احساسی دردناک و پیچیده است اگر به‌گونه‌ای کارآمد با خشمتان مواجه نشوید فقط نیروی پنهان آن را مخرب‌تر کرده‌اید. خشم درمانی با رهنمودهایی روشن و متقاعدکننده، شما را در مراحل شناخت خشمتان و به‌کارگیری هر اقدام بجا راهنمایی می. کند. این کتاب کوچک از شما دعوت می‌کند که از خشم خود برای شناخت خودتان و تبدیل آن به انرژی و قوتی برای تغییرات سازنده استفاده کنید.

خشم احساسی دردناک قدرتمند و پیچیده است وقتی روح شما را در برمی‌گیرد، ابتدا ممکن است فقط بخواهید آن را کنار بزنید یا سرکوبش کنید همچنین ممکن است تلاش کنید که آن را نادیده بگیرید و یا فراموشش نمایید و یا ممکن است به دنبال مفری آسان و سریع بگردید؛ بی‌توجه به اینکه احساساتتان چقدر نامتمرکز و متشتت است، موقعیت چقدر نامناسب است و اصولاً کسی که مورد خشم شما واقع شده، چقدر سزاوار چنین خشمی است - مادامی که درهرحال می‌توانید خشم و عصبانیت درون خود را بر سر کسی تخلیه کنید. اما اگر به‌گونه‌ای کارآمد و مؤثر با خشمتان مواجه نشوید، فقط نیروی بالقوه و پنهان آن را مخرب‌تر و آسیب رساننده‌تر کرده‌اید.

خشم نباید آدمی را به موجودی، درمانده ناتوان شکست‌خورده و ناتوان مبدل سازد با خشم درمانی شما می‌توانید آن‌چنان‌که این کتاب پیشنهاد می‌کند - خشمتان را دوست داشته باشید... چراکه این حس کمک کرده است لطافت و زیبایی روحتان صیقل پیدا کند.

خواندن کتاب خشم درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی مناسب است. کودکان نیز مخاطبان این کتاب جالب هستند.

درباره لیزا انگلهارت

لیزا انگلهارت مدیر ویراستاری در انتشارات آبی پرس و نویسنده بیش از ده کتاب کودک. است لیزا انگلهارت به همراه شوهر و سه فرزندش در شهر لاورنسبورگ ایندیانای آمریکا زندگی می‌کند کارن کتافیاس نویسنده و ویراستار است شش عنوان از کتاب‌های کمک پریان توسط کتافیاس نوشته شده‌اند. کارن کتافیاس هشت سال خاطره‌انگیز و روشنی‌بخش معلم دانش‌آموزهای دبیرستانی بوده است.

درباره مهدی سجودی مقدم

مهدی سجودی مقدم دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران است. به جز ترجمه ۴۴ جلد کتاب‌های کمک پریان ترجمه‌های بلندی‌های بادگیر؛ زنبق دشت؛ کتاب‌خوان؛ خنده در تاریکی؛ گتسبی بزرگ؛ دور شده؛ مکبث؛ شاه لیر و.... و ویراستاری بالغ بر ۱۴۰ عنوان کتاب در کارنامه سجودی دیده می‌شود. کتاب‌های یک‌عالمه حرف برای تو؛ روی شانه‌های شب؛ رودررو با لسان‌الغیب، تفالی نو بر غزلیات حافظ شیراز؛ نجوای نگاه (مجموعه شعر) و زیر پلک‌های عشق (مجموعه شعر) توسط مهدی سجودی نوشته شده‌اند.

بخشی از کتاب خشم درمانی

«- خشم یک نشانه است نشانه‌ای مبنی بر اینکه حقوقت نقض شده خواسته‌هایت برآورده نگردیده، به‌نوعی داری روی خودت فشار می‌آوری و یا یک بی‌عدالتی اتفاق افتاده بگذار خشم واسطه‌ای باشد که از خودت بیشتر بدانی و تغییرات مثبتی ایجاد کنی

- تو می‌توانی درد و رنج ناشی از خشم را در پنج مرحله به نیرویی برای تغییر تبدیل کنی متوجه خشمت شو علت آن را پیدا کن برای آنچه می‌توانی انجام دهی، تصمیم بگیر، احساساتت را منطقی و عاقلانه به زبان بیاور، و اگر لازم است اقدامی انجام بده

- شاید یاد گرفته‌ای که از خشمت فاصله بگیری، انکارش کنی و یا سرکوبش نمایی؛ چراکه عواطف آزاردهنده‌ای می‌توانند با آن همراه شوند دچار احساس «بد»، بچگانه ناامنی و ناتوانی می‌شوی؛ بر این باوری که دوستت ندارند و طردت می‌کنند؛ می‌ترسی کنترلت را از دست بدهی خشمت را به‌عنوان واقعیتی عاطفی و ابزاری که می‌توانی برای دگرگونی شخصی‌ات از آن استفاده کنی، بپذیر.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان