دانلود و خرید کتاب استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن مگان مک دونالد ترجمه محبوبه نجف خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن اثر مگان مک دونالد

کتاب استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن

معرفی کتاب استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن

کتاب الکترونیکی استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن به‌قلم مگان مک دونالد و ترجمهٔ محبوبه نجف خانی است و نشر افق عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب روایت ماجراجویی‌ پسربچه‌ای به اسم استینک است. 

درباره کتاب استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن

استینک پسربچهٔ باهوش و کنجکاوی است که روزی به سرش می‌زند دنبال دندان‌های ببر دندان‌خنجری بگردد. او عاشق کشف کردن ناشناخته‌ها و ثبت شدن اسمش به‌عنوان کودکی دانشمند است. اما آیا او در این مأموریت اکتشافی موفق می‌شود؟ این کتاب دهمین جلد از مجموعهٔ جودی دمدمی و دوستان به‌قلم مگان مک دونالد و تصویرسازی‌های اروین مادرید است که کودکان را به دقت و تمرکز در طبیعت و زندگی حیوانات و گیاهان دعوت می‌کند.

خواندن کتاب استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان سال‌های پایانی دبستان که از خواندن داستان‌های ماجراجویانه لذت می‌برند از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب استینک دمدمی در جست و جوی بزرگ ترین کشف قرن 

«خاک ها توی هوا پرواز می‌کردند. خاک‌ها توی هوا شناور بودند.خاک‌ها همه جا پخش‌وپلا بودند. استینک دست از کندن برداشت. به تمام گودال‌هایی که توی حیاط پشتی‌شان کنده بود نگاه کرد حیاط پشتی مثل آبکش سوراخ‌سوراخ شده بود! خواهرش جودی بدو آمد توی حیاط پشتی و گفت: «وای، تمام صورتت و توی گوش‌هایت و دهانت پر از خاک شده. ببینم داری تونل می‌کنی بروی آن سر دنیا یا چیزی توی این مایه‌ها ؟ استینک نیشش تا بناگوش باز شد و گفت: «چیزی توی این مایه‌ها دارم دنبال دندان اسمیلودن میگردم.» اسمیلو کی کی؟ اسمیلودن ببر دندان خنجری راستش آنها ببر نیستند. گربه‌های دندان خنجری‌اند؛ پستانداران پیش از تاریخ که میلیون‌ها سال قبل روی کرهٔ زمین زندگی می‌کردند. جودی گفت: «وااای!» استینک گفت: آنها یک جور دندان‌های خمیدهٔ قد غول داشتند که درازی‌شان بیشتر از سی سانتی‌متر بوده و دندان‌هایش را محکم روی هم گذاشت و ادای گربهٔ دندان‌خنجری را درآورد و ادامه داد: دندان‌های سوپراره‌ای!» استینک، دوست ندارم این حرف را بهت بزنم، اما شانس پیدا کردن هر موجود دندان‌خنجری توی اینجا ... استینک :گفت:« می‌دانم، می‌دانم. یک در هزار میلیون است. اما دو تا بچه توی ایالت میشیگان داشتند از توی نهر حیاط پشتی‌شان خرچنگ دراز می‌گرفتند که یک استخوان ماستادن پیدا کردند؛ یک جور فیل پیش از تاریخ استینک ادامه داد توی انگلستان هم دختری استخوان یکی از خزنده‌های پرنده به اسم پتروسوروس را پیدا کرد. بعدش اسم دختره را روی استخوان گذاشتند. شاید از این جور اتفاق‌ها بیفتد.»


 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان