دانلود و خرید کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی وندلین وان درانن ترجمه کتایون صداقت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی اثر وندلین وان درانن

کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی

معرفی کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی

کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی نوشتهٔ وندلین وان درانن و ترجمهٔ کتایون صداقت و ویراستۀ سمیرا امیری است. کتاب کوله پشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان که جلد هشتم از مجموعهٔ «سامی کیز» است، برای نوجوانان نوشته شده است.

درباره کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی

کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی از زمانی گفته است که «سامی کیز» (Sammy keyes) و دوستانش به یک گالری هنری ‌می‌روند تا تابلو‌های نقاشی نفیسی را ببینند. در حین بازدید آن‌ها، سارقی مسلح به آنجا می‌آید و چند تابلو را می‌دزدد، اما سامی مانع او می‌شود و شجاعانه اجازه نمی‌دهد تابلو‌ها را ببرد؛ البته حادثهٔ اصلی هنوز اتفاق نیفتاده است. پشت این سرقت، ماجرایی بزرگ و خطرناک در جریان است که این دختر باید آن را کشف کند. این رمان هیجان‌انگیز و معمایی، نامزد مدال خوانندگان جوان کالیفرنیا شده است. گفته شده است که مهم‌ترین ویژگی رمان حاضر، شخصیت اصلی آن یعنی سامی است. نویسنده به‌خوبی توانسته قهرمانی جذاب و تأثیرگذار خلق کند؛ دختربچه‌ای شیطان و سربه‌هوا اما همزمان باهوش و شجاع که از خطرکردن ابایی ندارد و به دل ماجرا می‌زند. سامی عاشق کارآگاه‌بودن است؛ او نه‌تنها در دنیای اطرافش که در زندگی شخصی‌اش هم به‌دنبال کشف رازها است تا خود را بهتر بشناسد. نقطهٔ قوت دیگر اثر حاضر این است که چندین ژانر متفاوت، از معمایی تا کمدی را با هم ترکیب کرده و باعث شده کشش قصه‌ها بیشتر شود و مخاطب نوجوان را تا پایان به دنبال خود بکشاند.

مجموعهٔ «سامی کیز»، مجموعهٔ کتاب‌هایی معمایی و کارآگاهی از وندلین ون درانن است که حول شخصیتی به نام سامی می‌گردد. او دختری نوجوان و ماجراجو است که مادرش ترکش کرده و حالا مجبور است با مادربزرگش در خانهٔ سالمندان زندگی کند. سامی در هر یک از کتاب‌های این مجموعه، با اتفاقاتی مرموز و پرهیجان روبه‌رو می‌شود که باید حلشان کند. این مجموعه متشکل از ۱۸ کتاب است که حدفاصل سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۴ میلادی منتشر شده‌اند.

خواندن کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره وندلین ون درانن

وندلین ون درانن نویسندهٔ مشهور آمریکایی، ۶ ژانویهٔ ۱۹۶۵ در شیکاگو به دنیا آمد. او شغل‌های مختلفی را تجربه کرد؛ از جمله رانندگی لیفتراک، تدریس ریاضی و علوم کامپیوتر دبیرستان. به‌دلیل مشکلات مالی و کاستن از فشارها نویسندگی را شروع کرد. فیلم‌نامه‌های متعددی از آثار داستانی‌اش اقتباس شد. «رؤیای دویدن» (برندهٔ جایزۀ کتاب «خانوادۀ اشنایدر») و مجموعهٔ «سامی کیز» (برای نوجوانان) از آثار شاخص او است.

بخشی از کتاب سامی کیز و هنر دغل بازی

«به‌سرعت از والت بیرون آمدم و اسکیت‌بردم را با شدت و سرعت راندم. پیچ‌ها و چراغ‌ها و ترافیک یادم نمی‌آید. آن‌قدر مشغول فکر کردن بودم که نمی‌توانستم به کاری که می‌کردم توجه کنم.

ذهنم به طرز عجیبی آشفته بود. از یک طرف، تس وینترز بدجنس بود و می‌خواستم او مقصر باشد. او ازخودراضی بود. سرد و بی‌روح و نفرت‌انگیز و حقه‌باز بود. می‌خواستم یک سطل رنگ روی او و دستهٔ جارویش بریزم و از بین ببرمش.

از طرف دیگر، دربارهٔ دایان گیج شده بودم. می‌خواهم بگویم، از او خوشم می‌آمد، اما او رابطهٔ هادسون و مادربزرگ را خراب کرده بود، و برای همین یک‌جورهایی احساس نگرانی می‌کردم. دلم نمی‌خواست مادربزرگ ناراحت بشود یا صدمه ببیند یا هرچیزی، ضمن اینکه دلم نمی‌خواست دوستی با هادسون را از دست بدهم؛ اتفاقی که به لطف دهان لقم همین الانش هم افتاده بود.

با اینکه می‌دانستم مادربزرگ فکر می‌کرد که دایان یک اژدهای چشم‌بنفشِ حیله‌گر و شیاد است و کمک به دایان ممکن بود احساسات مادربزرگ را جریحه‌دار کند، اما اگر دربارهٔ تس حق با من بود، یکی باید او را افشا می‌کرد.

وقتی به طاقِ گل رز رسیدم، از اسکیت‌بردم پایین آمدم و آن را به سمت ورودی سنگ‌فرش خانهٔ دایان پایین بردم. وقتی نزدیک شدم، فهمیدم دایان مهمان دارد. یکی از آن اِسکوترهای اروپایی نزدیک پیاده‌رو پارک بود. می‌دانید، از آنهایی که کوچک‌تر از موتورسیکلت، اما بزرگ‌تر از دوچرخه‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۳۶,۹۰۰
تومان