دانلود و خرید کتاب کار عمیق کال نیوپورت ترجمه صالحه ترابی نوا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت

کتاب کار عمیق

معرفی کتاب کار عمیق

کتاب کار عمیق نوشتۀ کال نیوپورت و ترجمۀ صالحه ترابی نوا است که انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. کتاب کار عمیق اثر پرفروشی است که نشان می‌دهد چگونه ظهور تکنولوژی، توانایی تمرکز عمیق بر وظایفتان را از شما گرفته است و چطور می‌توانید بر این معضل غلبه کنید.

دربارۀ کتاب کار عمیق

کال نیوپورت در این کتاب می‌گوید که تمرکز در دنیای پرآشوب امروز، حلقۀ مفقودۀ موفقیت است. در این اثر استراتژی‌های گوناگونی مطرح می‌شود که به شما کمک می‌کند خروجی کارتان را بهبود بخشید و از زمان آزادِ در اختیارتان نهایت بهره را ببرید. صرف نظر از اینکه برنامه‌نویس کامپیوتر باشید یا نویسنده، بازاریاب، مشاور و یا کارآفرین، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی که می‌توانید را تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق‌بودن دارد.

اغلب، افرادی که چندین کار را به‌صورت همزمان انجام می‌دهند، تحسین می‌کنید. دوست دارید خودتان هم با انجام همزمان و یا سریع چندین کار، بازدهی‌تان را بیشتر و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. اما مشکل بزرگی در این نگرش وجود دارد؛ هیچ نتیجهۀ مهم و قابل افتخاری با این شیوه به دست نمی‌آید! در اقتصاد فعلی روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنید و همزمان داشتن تمرکز و کار عمیق، سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند.

دو دلیل برای ارزشمندی کار عمیق وجود دارد. مورد اول، مربوط به یادگیری است. شما در دوران اقتصاد اطلاعاتی زندگی می‌کنید که وابسته به سیستم‌های پیچیده‌ای است که به سرعت در حال تغییرند. به عنوان مثال بعضی از زبان‌های برنامه‌نویسی که یاد گرفته‌اید، ۱۰ سال قبل وجود نداشتند و احتمالاً تا ۱۰ سال دیگر هم منسوخ خواهند شد. به طور مشابه، کسی که در زمینۀ بازاریابی در دهۀ ۱۹۹۰ فعالیت می‌کرده است، احتمالاً در مورد اینکه امروزه بازاریابان، نیاز به داشتن مهارت در زمینۀ تجزیه و تحلیل دیجیتال دارند، هیچ ایده‌ای نداشته است. بنابراین برای ارزشمندماندن در اقتصاد، باید بر هنر یادگیری مطالب پیچیده با سرعت بالا تسلط داشته باشید. این امر مهم، نیاز به کار عمیق دارد. اگر این توانایی را پرورش ندهید، به احتمال زیاد از پیشرفت‌های تکنولوژیکی عقب خواهید ماند.

دلیل دوم برای ارزشمندبودن کار عمیق، این است که انقلاب شبکه‌های دیجیتال، اثرات مثبت و منفی دارد. اگر بتوانید چیز سودمندی ایجاد کنید، دسترسی به مخاطب آن (برای مثال، کارفرمایان یا مشتریان) اساساً بدون محدودیت است؛ عاملی که پاداش مادی و معنوی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، اگر چیزی که تولید می‌کنید متوسط باشد، پس به مشکل بر خواهید خورد، زیرا پیداکردن جایگزین بهتر در اینترنت برای مخاطبان شما بسیار آسان است.

کتاب کار عمیق ابتدا شما را متقاعد می‌کند که فرضیهٔ کار عمیق، درست است. سپس به شما می‌آموزد چگونه از طریق تعلیم دادن مغز و تغییر عادت‌های کاری خود، کار عمیق را محور زندگی حرفه‌ای‌تان قرار دهید.

خواندن کتاب کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به دنبال بهبود وضعیت کاری خود در دنیای کنونی هستند کمک‌کننده و الهام‌بخش است.

درباره کال نیوپورت

کال نیوپورت، نویسندهٔ کتاب «کار عمیق» و مهندس کامپیوتر، در ۲۳ جون ۱۹۸۲ متولد شد. او نویسندهٔ ۶ کتاب در حوزهٔ خودیاری بوده است. کتاب‌های او در زمینهٔ موفقیت در دانشگاه و موفقیت در زمینه‌های کاری است. کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که دربارهٔ چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات بسیاری کرده است. «مینیمالیسم دیجیتال» و «آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند» از دیگر کتاب‌های او است.

نیوپورت سخنرانی‌های جالبی درمورد تکنولوژی، دنیای دیجیتال و افزایش بهره‌وری در دنیای امروز دارد. او با دست‌ودلبازی نتایج تحقیقات و تجربیاتش را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. او در کتاب‌هایش سعی کرده تا درمورد موضوعاتی صحبت کند که به زندگی شخصی و حرفه‌ای خوانندگانش کمک کند. جالب اینجاست او که خط‌به‌خط گفته‌هایش را با تحقیقات محکم‌کاری می‌کند تا خوانندگانش را گمراه نکند؛ بنابراین عجیب نیست که کتاب‌هایش در مدت‌زمان کوتاهی قاره به قاره سفر کرده‌اند و حداقل به ۳۵ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. ناگفته نماند که کتاب‌های او در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، نیویورکر، واشنگتن پست و اکونومیست قرار داشته‌اند.

بخشی از کتاب کار عمیق

«در سال ۲۰۱۲، با نزدیک شدن به روز انتخابات، ترافیک در وب سایت نیویورک تایمز به طور طبیعی در لحظه‌های با اهمیت ملی افزایش یافت، اما این بار یک چیز متفاوت بود. بخش بسیار زیادی از این ترافیک، به گزارش برخی از منابع، بیش از 70 درصد آن، به علت بازدید از یک صفحه‌ دز دامنه‌ای وسیع بود. این یک خبر فوری در صفحه‌ی اول و تفسیر یکی از مقاله‌نویسان برنده‌ی جایزه‎‌ی پولیتزر روزنامه نبود، بلکه وبلاگی بود که توسط متخصص پیش بینی نتایج بازی‌های بیس‌بال اداره می‌شد که حالا پیش‌گوی نتایج انتخابات بود و نیت سیلور نام داشت. کمتر از یک سال بعد، شبکه ای‌اس‌پی‌ان و ای‌بی‌سی سعس کردند که سیلور را از تایمز جدا کنند. آن‌ها قرارداد بزرگی به سیلور پیشنهاد دادند که بر اساس آن قرارداد در همه‌ی بخش‌ها نقشی برای او در نظر گرفته شده بود، از اخبارورزشی گرفته تا پیش‌بینی آب‌وهوا...»

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۹۰۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۵۰۰
تومان