دانلود و خرید کتاب دختری آن سوی تاریکی ال. بی. آن ترجمه اکرم شکرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختری آن سوی تاریکی اثر ال. بی. آن

کتاب دختری آن سوی تاریکی

معرفی کتاب دختری آن سوی تاریکی

کتاب دختری آن سوی تاریکی نوشتۀ ال. بی. آن با ترجمۀ اکرم شکرزاده در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب رمانی مناسب برای گروه سنی نوجوانان و در ژانر فانتزی است و جلد چهارم از مجموعۀ شینا مایر به شمار می‌آید.

درباره کتاب دختری آن سوی تاریکی

کتاب دختری آن سوی تاریکی جلد چهارم از مجموعه کتاب‌های شینا مایر است که داستانی فانتزی دارد. این مجموعه ۴جلدی است و عنوان‌های آن عبارت‌اند از: شینا مایر ۱: دختری آن سوی ستاره‌ها؛ شینا مایر ۲: نجوای دختری در باد؛ شینا مایر ۳: دختری آن سوی خورشید؛ شینا مایر ۴: دختری آن سوی تاریکی. ال. بی. آن نویسندۀ فانتزی‌نویسی است که کتاب‌هایش به‌ویژه این مجموعه، جزو پرفروش‌ها در دنیا هستند. شینا مایر نام دختری است که داستان‌های مجموعه حول محور او شکل می‌گیرند و داستان از زبان او روایت می‌شود.

در مجلدهای پیش با شخصیت شینا مایر آشنا شدیم و خواندیم که چگونه ویژگی‌های شخصیتی و رفتارهای عجیبش او را از بقیۀ همسالانش متفاوت کرده بود. او بعد از آشنایی با یک فرشته قدرت ماورایی پیدا می‌کند و از این توانایی خارق‌العاده برخوردار می‌شود که چیزهایی ببیند که دیگران قادر به دیدنشان نیستند. او شروع می‌کند از این توانایی برای کمک به دیگر آدم‌ها استفاده کند. بعد از مدتی شینا قدرتش را از دست می‌دهد. او دیگر پیام‌های فرشته را دریافت نمی‌کند. در حالی که دوستانش گرفتار خطر شده‌اند و منتظر کمک او هستند. او سرانجام موفق می‌شود از این بحران هم عبور کند.

در کتاب دختری آن سوی تاریکی می‌خوانیم که شینا از پیروزی خود در مقابل مرک سرمست است و امید دارد که زندگی دوباره به حالت اول بازگردد. در حالی که مرک همچنان در حوالی او کمین کرده و نقشۀ شوم دیگری را می‌خواهد پیاده کند. این بار درخواست کمکی می‌آید که هیچ‌کس جز شینا قادر به شنیدنش نیست. این درخواست کمک، پیامی غیرمنتظره با خود دارد. تاریکی صرفاً از بین نمی‌رود، می‌تواند در جایی پنهان شود و به دنبال فرصتی مناسب برای انتقامی سخت باشد. مرک به نقطه ضعف شینا پی برده است و با همین آگاهی، برایش تله می‌گذارد. در این میان، شینا از رازی باخبر می‌شود که تمام معادلات را به هم می‌ریزد. این راز بزرگ نشان می‌دهد که شینا لازم نبود از قدرت ماورایی خود هراس داشته باشد؛ زیرا اجداد او هم چشم سوم داشته‌اند. پس ظاهراً شینا باید همیشه مبارز باشد. آیا می‌تواند؟

خواندن کتاب دختری آن سوی خورشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویی، هیجان‌انگیز و مناسب برای نوجوانان هستید، این کتاب را از دست ندهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۸۰۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان