دانلود و خرید کتاب عملیات شهر ممنوعه جیمز پونتی ترجمه آرزو مقدس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عملیات شهر ممنوعه اثر جیمز پونتی

کتاب عملیات شهر ممنوعه

معرفی کتاب عملیات شهر ممنوعه

کتاب «عملیات شهر ممنوعه» نوشتۀ جیمز پونتی، ترجمۀ آرزو مقدس و ویراستۀ سپیده پاشایی است و انتشارات دلتا آن را منتشر کرده است. داستان جذاب عملیات شهر ممنوعه جلد سوم مجموعۀ شبکۀ جهانی جاسوسان است. 

درباره کتاب عملیات شهر ممنوعه

همان‌طور که از دو جلد قبلی مجموعۀ شبکۀ جهانی جاسوسان می‌دانیم، پاریس و کت از اعضای شبکۀ جهانی جاسوسان هستند،‌ شبکه‌ای متشکل از ۵ مأمورمخفی ۱۲ تا ۱۵ساله و زیر سن قانونی که ام‌آی ۱۶ آن‌ها را به مأموریت‌هایی می‌فرستاد که مأمورهای بزرگسال در آن‌ها جلب‌توجه می‌کردند. پاریس و کت این بار قرار است به یکی از اعیانی‌ترین عمارت‌های لندن برای شرکت در جشن تولد یکی از دختران معروف این شهر به نام تبیتا بنکس بروند. آن‌ها باید هرطوری شده به این خانه نفوذ کنند. هدف اصلی، رجینالد بنکس، پدر دختر است که از جشن تولد دخترش به‌عنوان پوشش استفاده می‌کند. ساختار داستان به‌گونه‌ای است که اگر کسی ۲ جلد قبلی را هم نخوانده باشد می‌تواند کتاب را به‌صورت مستقل مطالعه کند.

 شخصیت‌پردازی در داستان عملیات شهر ممنوعه بسیار دقیق است و خواننده می‌تواند با آن‌ها هم‌ذات‌پنداری کند. این مأموران مخفی کوچک در طول داستان مسیر رشد را طی می‌کند. تیمی که مادر ترتیب داده است متشکل از بچه‌های زیر شانزده سالی است که هرکدام استعداد و توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارند و در این مسیر که برای عدالت می‌جنگند به درک بهتر از خود و توانایی‌هایشان می‌رسند. مهم‌تر از آن ارتباط زیبایی است که بین آن‌ها برقرار می‌شود و خود را عضو یک خانواده می‌بینند. تمامی آن‌ها مادر را یک خوبِ واقعی تشخیص می‌دهند و به او اعتماد دارند.

جیمز پونتی کار مهمی در آوردن شخصیت‌های مختلف با توانایی‌ها و جنسیت‌های مختلف انجام داده است. هرکدام از بچه‌ها از یک جای جهان هستند که باوجود تفاوت‌ها کنار هم قرار است مأموریت‌ها را به سرانجام برسانند. اسم‌های مستعار بچه‌ها بر اساس نام شهرهایی است که اصالتاً به آنجا تعلق دارند؛ بروکلین (سارا)، سیدنی، کت، ریو و پاریس.

 خواندن کتاب عملیات شهر ممنوعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و حتی بزرگسالان علاقه‌مند به رمان‌های ماجراجویی و مهیج پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز پونتی

جیمز پونتی در ایتالیا به دنیا آمد، در فلوریدا بزرگ شد و اکنون در اُرلاندو زندگی می‌کند. او عاشق سفر، نوشتن و وقت گذراندن با خانواده‌اش است. رشتۀ تحصیلی‌اش فیلم‌نامه‌نویسی بود و کتاب‌های او از جمله «سه‌گانهٔ شهر مرده» از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز است.

بخشی از کتاب عملیات شهر ممنوعه

«دختری که تولدش بود برای سرویس اطلاعات مخفی بریتانیا پشیزی اهمیت نداشت، راستش آن‌ها دنبال پدرش بودند. رجینالد بنکس یکی از آن مولتی‌میلیاردرهایی بود که گاهی رد شخصیت‌های ناجور زیرزمینی و مأمورهای مرموز آژانس‌های اطلاعاتی خارجی هم در معاملات تجاری‌اش به چشم می‌خورد. ام آی ۱۶ بدجوری می‌خواست پای یکی از مأمورهایش را به خانۀ او باز کند تا سروگوشی آب بدهد. این مهمانی فرصت خیلی خوبی بود برای واردشدن به عمارتی اعیانی که سفت‌وسخت از آن محافظت می‌شد؛ خانه‌ای در باغ‌های کاخ کنزینگتون که یکی از محله‌های خاص دنیا بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۴۶,۲۰۰
تومان