دانلود و خرید کتاب دختری آن سوی ستاره ها ال. بی. آن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختری آن سوی ستاره ها اثر ال. بی. آن

کتاب دختری آن سوی ستاره ها

معرفی کتاب دختری آن سوی ستاره ها

کتاب دختری آن سوی ستاره‌ها نوشتۀ ال. بی. آن با ترجمۀ اکرم شکرزاده در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب رمانی مناسب برای گروه سنی نوجوانان و در ژانر فانتزی است و جلد اول از مجموعۀ شینا مایر به شمار می‌آید.

درباره کتاب دختری آن سوی ستاره ها

کتاب دختری آن سوی ستاره‌ها جلد اول از مجموعۀ کتاب‌های شینا مایر است که داستانی فانتزی دارد. این مجموعه ۴جلدی است است و عنوان‌های آن عبارت‌اند از: شینا مایر ۱: دختری آن سوی ستاره‌ها، شینا مایر ۲: نجوای دختری در باد، شینا مایر ۳: دختری آن سوی خورشید، شینا مایر ۴: دختری آن سوی تاریکی. ال. بی. آن نویسندۀ فانتزی‌نویسی است که کتاب‌هایش به‌ویژه این مجموعه، جزو پرفروش‌ها در دنیا هستند. شینا مایر نام دختری است که داستان‌های مجموعه حول محور او شکل می‌گیرند و داستان از زبان او روایت می‌شود.

در کتاب دختری آن سوی ستاره‌ها با شخصیت شینا مایر آشنا می‌شویم. شینا، دختر ۱۳ساله‌ای است که ویژگی‌های شخصیتی و رفتارهای عجیبش او را از بقیۀ همسالانش متفاوت کرده است. او هرچیزی را به چالش می‌کشد و بدون تحقیق نمی پذیرد. شینا منتظر اتفاق بزرگی است که زندگی‌اش را تغییر بدهد؛ اما آنچه رخ می‌دهد فراتر از تصورش است. او روزی موجودی درخشان و ماورایی را در بیمارستانی می‌بیند که پدرش در آن بستری شده بود. این موضوع دنیایش را به یک باره تغییر می‌دهد.

در این کتاب همچنین چالش‌های یک دختر نوجوان با خانواده‌اش را بر سر انتخاب‌هایش می‌بینیم که آن را دوست‌داشتنی و جذاب کرده است.

خواندن کتاب دختری آن سوی ستاره‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویی، هیجان‌انگیز و مناسب برای نوجوانان هستید، این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب دختری آن سوی ستاره‌ ها

«هیچ‌وقت نمی‌خواستم که آدم خاصی باشم. بیشتر بچه‌ها فکر می‌کنند که با بقیه فرق دارم. فکر می‌کنم این بهترین برداشتی است که از من می‌توان داشت. اگر از من بپرسید این به نوعی تعریف و تمجید محسوب می‌شود. اصلاً کسی هست که دلش بخواهد درست مثل دیگران باشد؟ من که نمی‎خواهم چون باعث می‎شود کارهایم قابل پیش‌بینی باشند و این خوب نیست. نه، دوست دارم مردم خیالشان از اینکه چه کار می‌کنم راحت نباشد. به‎‌هرحال نتیجه‌اش این می‌شود که من آدم خاصی به نظر بیام. شاید این سؤال براتان پیش بیاید که چی باعث می‌شود خاص باشم؟ جواب سؤال را نمی‌توانید با نگاه کردن به من پیدا کنید. این حرف را قاطعانه می‌زنم. چند ماه پیش فهمیدم که من، خب اجازه بدهید اول کمی در مورد خودم صحبت کنم. اسمم شینا ست. سیزده سالم است و قدم در حال حاصر صد و پنجاه و هفت سانتی‌متر و پنجاه و هشت میلی‌متر است. امیدوارم بتوانم هجده سانتی‌متر دیگر قد بکشم. من از یکی از وسایل ورزشی پدرم استفاده می‌کنم و از پا خودم را از میز آویزان می‌کنم به این امید که قد بکشم. احتمال دارد که این اتفاق بیفتد چون قد پدرم صد و هشتاد و نه سانتی‌متر است. این یعنی اینکه به لحاظ ژنتیکی استعداد قد بلند شدن را دارم. البته امیدوارم.»

نظرات کاربران

n.m🎻Violin
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

جالب بود 📚

ساینا
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

عالیه از اولش فهمیدم عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۴۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان