دانلود و خرید کتاب من مراقب حالم هستم! لوری رایت ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من مراقب حالم هستم! اثر لوری رایت

کتاب من مراقب حالم هستم!

نویسنده:لوری رایت
ویراستار:فاطمه صادقیان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب من مراقب حالم هستم!

کتاب من مراقب حالم هستم! نوشتۀ لوری رایت و ترجمۀ شبنم حیدری پور و ویراستۀ فاطمه صادقیان است و انتشارات مهرسا آن را روانۀ بازار کرده است. این کتاب به کودکان یاد می‌دهد که چگونه در موقعیت‌های مختلف بر روی احساسات خود تسلط داشته باشند و بیشتر مواظب خود باشند.

درباره کتاب من مراقب حالم هستم!

بچه‌های خردسال همیشه قادر به کنترل احساساتی مثل ترس، شک، تردید، نگرانی و اضطراب نیستند و نمی‌توانند به خوبی با آن‌ها کنار بیایند. کتاب من مراقب حالم هستم! به بچه‌ها آموزش می‌دهد تا هنگام رویارویی با مسائل روزمره، زود اعتماد به نفس خود را از دست ندهند و بر احساسات خود مسلط باشند. آن‌ها با خواندن این کتاب یاد می‌گیرند که هرچقدر هم احساس بدی داشته باشند، باز هم درنهایت همه چیز می‌گذرد و حالشان زود خوب می‌شود. در این کتاب همچنین به کودکان یادآوری می‌شود که همیشه می‌توانند در شرایط سخت روی کمک دیگران، به‌خصوص والدین یا دوستانشان حساب باز کنند و لازم نیست همیشه ناراحتی خود را تنهایی تحمل کنند. موقعیت‌های فرضی و جملات مثبت این کتاب را با کودک خود تمرین و تکرار کنید تا درنهایت یاد بگیرند بیشتر بر احساسات خود مسلط باشند و اعتماد به نفس بالاتری پیدا کنند.

خواندن کتاب من مراقب حالم هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من مراقب حالم هستم!

«وقتی با یکی از دوستانم دعوایم می‌شود، خیلی غصه می‌خورم. چه کار کنم تا حالم خوب بشود؟ می‌توانم با بقیۀ دوستانم بازی کنم. می‌توانم با یک بزرگ‌تر دربارۀ حسی که دارم حرف بزنم. می‌توانم از دوستم معذرت بخواهم. من مراقب حالم هستم!» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان