دانلود و خرید کتاب جغد شوالیه کریستوفن دنیز ترجمه زهره ناطقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جغد شوالیه اثر کریستوفن دنیز

کتاب جغد شوالیه

انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جغد شوالیه

کتاب جغد شوالیه به‌قلم کریستوفن دنیز و ترجمهٔ زهره ناطقی را انتشارات برکه منتشر کرده است. این کتاب داستان جغد کوچکی است که دوست داشت شوالیه شود اما در این مسیر چالش‌های زیادی را پیش رو دارد.

درباره کتاب جغد شوالیه

بیشتر کودکان آرزوهای بزرگی در سر دارند که در خیالشان دستیابی به آن‌ها را امکان‌پذیر می‌دانند و تمام تلاششان را می‌کنند تا به هدف برسند، گاهی رسیدن به هدف، کار راحتی است و گاهی دشوار. اما آن‌ها واقعاً از پس رسیدن به آرزوهایشان برخواهند آمد؟ داستان جغد شوالیه، تلاش برای رسیدن به آرزو را در قالب ماجرای جوجه جغد کوچکی روایت می‌کند که دوست دارد شوالیه شود اما موانع و چالش‌هایی پیش رو دارد. یعنی او موفق خواهد شد؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب جغد شوالیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۱۰ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب جغد شوالیه

«جغد از روزی که از تخم بیرون آمده بود یک آرزو داشت. او آرزو داشت که شوالیه بشود. هر روز صبح قبل از این که بخوابد خودش را یک شوالیه‌ٔ واقعی تصور می‌کرد. شوالیه‌ای شجاع و باهوش که دوستان زیادی داشت. اما این فقط یک رویا بود تا این که یک روز... بنابراین جغد در مدرسهٔ شوالیه‌گری ثبت‌نام کرد. در کمال تعجب پذیرفته شد. جغد شاگرد بی‌نظیری بود  اما شمشیر بازی برایش دشوار بود حتی با کوچک‌ترین سپر هم مشکل داشت. او عادت داشت در طول روز چرت بزند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان