دانلود و خرید کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات ترجمه شهلا علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات اثر برت کار

کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات

معرفی کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات

کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات نوشتهٔ برت کار و ترجمهٔ شهلا علیزاده و الهام توکلی است. نشر قطره این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ آرای یک روانکاو که جلد ۲۰ از مجموعهٔ «دفترهای روانکاوی» است.

درباره کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات

کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات دربردارندهٔ چهار جلد کتاب حاصل از سخنرانی‌های یادبود «دانلد وینیکات» است که در یک مجلد گردآوری شده است. این اثر نشان داده است که چگونه می‌شود اندیشه‌های وینی‌کات را به‌روزرسانی کرد و کاربردهای تازه‌ای برای آن یافت و چگونه می‌توان آن را نقد کرد، بسط و گسترش داد یا حتی رد کرد و بدین‌وسیله روح خلاق وینی‌کات را در رگ‌های فضای روانکاوی امروز جاری کرد. این کتاب شما را با درمان شگفت‌انگیز برخی از بیماری‌های روان‌تنی کودکان و جدایی بدن از ذهن، نظریهٔ خلاقیت وینیکات و جایگاه دردِ روانی و خشم در آن، نظریهٔ دلبستگی و تأثیر وینیکات بر آن، ‌آسیب‌شناسی و روان‌درمانی بزهکاری و جرم و نقش مطالعات وینیکات در باب آن آشنا می‌کند. دانلد وینیکات در ژانویهٔ ۱۹۷۱ درگذشت. او از روانکاوان پیشگامی است که اندیشه‌هایش قابلیت تبدیل‌شدن به مکتبی جداگانه را داشته است.

خواندن کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب آرای روانکاوی انگلیسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مجموعه آثار یادبود دانلد وینیکات

«به‌عنوان رئیس کلینیک روان‌درمانی وینی‌کات، وظیفهٔ امروز عصر من بسیار ساده است و آن خوش‌آمدگویی به شما برای حضور در دومین سخنرانی یادبود دانلد وینی‌کات و کمی صحبت در مورد اوست؛ سپس شما را به برت کار می‌سپارم تا سخنرانان را معرفی کند. زمانی که ما این مکان خاص را برای امشب رزرو می‌کردیم، انتظار مشکلی در مورد تعداد نفرات را نداشتیم اما حالا این مشکل وجود دارد؛ تقریباً ۱۰۰ نفر بیشتر از ظرفیت مناسب این محیط، اینجا حضور دارند که به تنهایی شاهدی بر ماهیت موضوع امشب و کسانی است که در این مراسم شرکت کرده‌اند. دیدن چنین طیف گسترده‌ای از افراد با سنین و علائق مختلف در میان شرکت‌کنندگان شگفت‌انگیز است. از حضور امشبتان متشکریم.

ما یک موسسهٔ خیریهٔ بسیار کوچک هستیم و در دو یا سه سال اخیر، توجه خود را در درجهٔ اول بر کار و ایده‌های دانلد وینی‌کات متمرکز کرده‌ایم. برای پیشبرد این هدف، ما دو فعالیت اصلی داریم که یکی کمک‌هزینهٔ پژوهشی است که اولین موردش به برت کار اهدا شد؛ او قرار است زندگی‌نامهٔ دانلد وینی‌کات را بنویسید که امیدواریم در سال‌های ۲۰۰۵–۲۰۰۴ محقق شود؛ دومین فعالیت برگزاری این سخنرانی‌های یادبود است. ما اولین مراسم خود را دقیقاً یک سال پیش برگزار کردیم؛ عصر خیلی خوبی بود. سخنران دکتر جویس مک‌دوگال بود و او با موضوع «دانلد وینی‌کات: یک مرد؛ تأملات و تجدید خاطرات» صحبت کرد؛ این سخنرانی اکنون از طرف ما و توسط انتشارات کارناک منتشر شده است؛ از آنان بسیار سپاسگزاریم. ما امیدواریم این اولین مورد از یک مجموعهٔ طولانی سخنرانی‌های یادبود وینی‌کات باشد که منتشر شده و بحث‌های امشب، دومین نسخه از این مجموعه خواهد بود.

می‌خواهم توجه شما را به پرسشنامه‌مان جلب کنم. به منظور برگزاری و برنامه‌ریزی سخنرانی‌های بیشتر، برای ما مهم است که از مخاطبانمان بازخورد بگیریم. ما از افکار و ایده‌های شما استقبال می‌کنیم. امشب با صحبت با افراد مختلف فهمیدم که این فرصتی برای ملاقات با دیگرانی است که در زمینه‌های مشابه اما در نقاط مختلف کشور کار می‌کنند و این ارزشمند است؛ شاید اگر فکر می‌کنید ارزشش را دارد، بتوانیم به طور فصلی شب‌نشینی‌هایی را آغاز کنیم که فرصتی برای دور هم جمع شدن افراد به منظور بحث در مورد علائق مشترک است؛ این کار بستگی به پاسخ و نظرات شما دارد و از آن قدردانی می‌کنیم. متشکرم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۳۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۶,۰۰۰
۹۰%
تومان