دانلود و خرید کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی در بزرگسالان تونی للوید ترجمه زهرا سپهری نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی در بزرگسالان اثر تونی للوید

کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی در بزرگسالان

نویسنده:تونی للوید
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی در بزرگسالان

کتاب «اختلال نقص توجه-بیش فعالی در بزرگسالان» نوشتۀ تونی للوید و ترجمۀ زهرا سپهری نسب است و انتشارات رشد فرهنگ آن را منتشر کرده است. این کتاب خوانندگان را راهنمایی می‌کند که چطور بتوانند باوجود اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی، زندگی موفقی داشته باشند.

درباره کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی در بزرگسالان

اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی یک اختلال عصبی- رشدی است. سازمان ملّی تأمین بهداشت و درمان انگلستان اعلام کرده است که تقریباً حدود ۳ درصد جمعیت افراد اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی دارند. این اختلال ۳ ویژگی اصلی دارد؛ نقص در توجه، بیش‌فعالی و تکانشگری اما بسیاری از پزشکان عقیده دارند که مشکل در تنظیم هیجان و آنچه که از آن به‌عنوان مهارت‌های عملکرد اجرایی یاد می‌شود، ویژگی‌های مشترك اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی است. کتاب اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی در بزرگسالان با یک تست جالب خودارزیابی آغاز می‌شود تا خوانندگان همان ابتدا خود را بسنجند و بدانند که آیا نشانه‌های اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی را دارند یا خیر. سپس به معرفی و بحث در مورد آن می‌پردازد.

اگرچه اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی در زندگی روزمرۀ مبتلایان چالش‌های زیادی ایجاد می‌کند، اما بسیاری از مردم به‌محض این که این وضعیت را درک می‌کنند، روش‌ها و راهکارهای مدیریت آن را یاد می‌گیرند و سعی می‌کنند به نقاط قوت و مثبتی که با این شرایط مرتبط است آگاهی پیدا کنند. کتاب اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی در بزرگسالان به خوانندگان کمک می‌کند تا از یک رویکرد تشویق‌کننده، حمایت‌کننده و مبتنی بر قدرت برای زندگی استفاده کنند، توانایی‌های خود را بشناسند و راهبردهایی برای داشتن یک زندگی موفق به دست بیاورند.

کتاب اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی در بزرگسالان، دانش لازم و راهبردهای عملی زندگی موفق را برای کسانی که مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی هستند ارائه می‌کند. این کتاب همچنین به خوانندگانی که فکر می‌کنند که دچار این اختلال هستند کمک می‌کند تا با مطالعۀ آن، دربارۀ اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی در بزرگسالان بیشتر بدانند و در مورد خود به تشخیص برسند.

خواندن کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی در بزرگسالان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به روان‌شناسان، مشاوران، درمانگران و همچنین کسانی که متوجه علائم اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی در خود شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی در بزرگسالان

«آیا همه گاهی اوقات بی‌توجه، بیش‌فعال و تکانشی نیستند؟ خب بله همه ما این‌طور هستیم، و شرایط جسمانی و روانی وجود دارد که ممکن است علائم مشابهی داشته باشند. هر کسی که استرس دارد مشکل در تمرکز، فراموشی، رفتار تکانشی و مدام در حرکت بودن دارد؛ بنابراین چه چیزی این ویژگی‌ها را برجسته می‌کند و به‌عنوان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی تعریف می شود؟ به‌سادگی، این ویژگی‌ها در افراد مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی به شکل شدیدتری ظاهر می‌شوند و این نشانه‌ها از دوران کودکی وجود داشته‌اند. اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی می‌تواند یک اختلال در طول رشد باشد و نحوهٔ تأثیر آن بر ما می‌تواند با انتقال از کودکی به بزرگسالی و در مراحل بعدي زندگی تغییر کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۵۰۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان