دانلود و خرید کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز) ماری لو ترجمه نازنین معمار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز) اثر ماری لو

کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز)

معرفی کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز)

کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز) نوشتهٔ مری لو و ترجمهٔ نازنین معمار است. انتشارات کتابسرای تندیس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان چینی - آمریکایی برای نوجوانان نوشته شده است.

درباره کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز)

کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز) [The Young Elites] رمانی از یک مجموعه برای نوجوانان است که به‌گفتهٔ مری لو، به‌عنوان داستان یک قهرمان شروع شد؛ داستان پسری که می‌خواهد بر قدرت‌هایش مسلط شود و بدی را مغلوب کند. جلد اول این رمان که با عبارت «فردا صبح خواهم مرد.» آغاز شده است، اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد. شخصیتی به نام «آدلینا اموترو» که زمانی زندگی مرفهی داشت، به‌خاطر یک بیماری همه‌گیر کشنده، به‌شکلی عجیب و برگشت‌ناپذیر تغییر می‌کند. این بیماری، همهٔ بزرگسالان آلوده‌شده را از بین می‌برد و روی بدن بیشتر کودکان و نوجوانان برجای‌مانده نیز نشانی از زخم بر جای می‌گذارد. عده‌ای دیگر نیز به‌خاطر این بیماری، تغییرات ژنتیکی عجیبی پیدا می‌کنند و قدرت‌های غیرمعمول و اغلب خطرناکی به دست می‌آورند. همهٔ افرادِ دارای زخم تحت‌پیگیری هستند، اما این «برگزیدگان جوان» جهش‌یافته به‌عنوان اهدافی خاص برای دستگیری در نظر گرفته می‌شوند. آدلینا با شگفتی تمام درمی‌یابد که خودش یکی از همین برگزیدگان است. هیچ آرامشی در کار نخواهد بود؛ چه برای آدلینا و چه برای مخاطبان! در جهان کتاب «برگزیدگان جوان»، هیچ جای امنی وجود ندارد که خالی از احساس خیانت و خطر مرگ باشد. این رمان از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و بهترین کتاب نوجوان در سال ۲۰۱۴ و به‌انتخاب Amazon بوده است.

کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز) که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده، در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این ادامهٔ هیجان‌انگیز، به ماجرای شخصیتی طردشده از «جامعهٔ دگر» یعنی آدلینا و خواهرش «وایولتا» می‌پردازد. این دو شخصیت پس از فرار از ترن و نیروهای تفتیش عقاید، در جست‌وجوی سایر برگزیدگان جوان در شهر مروتاس هستند. آدلینا پس از به دست‌آوردن متحدانی جدید، به‌سوی شهر استنزیا به راه می‌افتد تا انتقام بگیرد. آدلینا این حقیقت تلخ را متوجه شده است که نمی‌توان به همهٔ برگزیدگان جوان به چشم یک متحد نگاه کرد. ماری لو در رمان کتاب «انجمن رز»، مثلثی شگفت‌انگیز از گروه‌های در حال جنگ و به‌دنبال قدرت را به تصویر می‌کشد و پیچ‌وخم‌های داستانی و نبردهایی بزرگ و حماسی را توصیف می‌کند که در آن‌ها، افراد بسیاری کشته می‌شوند، عده‌ای همه‌چیز خود را از دست می‌دهند و برخی دیگر نیز برای همیشه تغییر می‌کنند.

خواندن کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برگزیدگان جوان (کتاب دوم؛ انجمن رز)

«روز بعد، پوششی از ابرها، پایین در امتداد افق، شروع به جمع شدن می‌کنند. در طول روز، در ارتفاعات ساخته می‌شوند. زمانی که آسمان بعدازظهر رو به تاریکی می‌رود و سبزه‌ها و خاک حومهٔ کنترا راه را بر اولین جویبارهای بیرونی استنزیا باز می‌کنند، آسمان از لایهٔ خاکستری ضخیمی پوشیده شده و شفق را بیشتر به نیمه‌شب شبیه می‌کند. درخشش برقی در آسمان است، چیزی سخت و در هم تنیده که وعدهٔ توفان می‌دهد. در حالی که به ظهر نزدیک می‌شویم، تنش بالا می‌گیرد تا اینکه سرانجام آسمان باز می‌شود و باران سرد سنگینی، زمین را خیس آب می‌کند.

شنل را روی سرم پایین می‌کشم. باد به پشتم شلاق می‌زند.

ویولتا از میان باران به سرجیو داد می‌زند «این توفان چقدر ادامه پیدا می‌کند؟»

سرجیو اسبش را پشت ما می‌راند. «حداقل یک روز. نمی‌توانم دقیق بگویم. از لحظه‌ای که آن‌ها را به حرکت درمی‌آورم، آن‌ها زندگی خودشان را آغاز می‌کنند که حتی من هم نمی‌توانم متوقفشان کنم.»

وقتی به اولین روستای کوچکی که پشت دیوار استنزیا جمع شده می‌رسیم، مکث می‌کنیم. احتمال اینکه از اینجا به بعد به مفتش‌ها بربخوریم زیاد است. از اسبم پایین می‌پرم، گردنش را نوازش می‌کنم و او را به سمت ساختمان‌ها هدایت می‌کنم. بقیه هم پشت سرم همین کار را می‌کنند. وقت آن رسیده که اسب‌هایمان را رها کرده و پیاده برویم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۳۹۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۲۰۳,۰۰۰
تومان