دانلود و خرید کتاب مازندران شناخت (جلد اول) جمعی از نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مازندران شناخت (جلد اول)

کتاب مازندران شناخت (جلد اول) نوشته جمعی از نویسندگان است و در نشر سردار شهید طوسی منتشر شده است. این کتاب منتخب مقاله‌های همایش ملی مازندران‌شناسی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت است.

درباره کتاب مازندران شناخت (جلد اول)

استان مازندران با وسعت ۲۳٬۷۵۶ کیلومترمربع و جمعیت بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر، همواره به‌عنوان یکی از جوامع هدف گردشگران در سراسر ایران اسلامی به شمار می‌آید و به همین جهت نگاه زیربنایی به این استان باید فراتر از رویکرد استانی و ناظر به مباحث ملی باشد. این امر اگرچه در همه دوره‌های مدیریتی پس از انقلاب اسلامی موضوع قابل‌توجه و دغدغه بنیادین برای هر مدیر ارشد این دیار قلمداد می‌شده، اما در سرفصل توزیع متوازن اعتبارات ملی هیچگاه این امر تحقق کافی نیافته است. به بیان دیگر در مسئله استفاده سرزمینی و بهره‌مندی از امکانات موجود، دیدگاه مقصد گردشگری ملی به آن وجود داشته اما هیچگاه هم‌پایه این نگاه اعتبارت ویژه برای آن در ساختار دولت و حاکمیت در نظر گرفته نشد. با وجود چالش‌های این‌چنینی ظرفیت‌های ویژه انسانی، جغرافیایی، تاریخی، زیست‌محیطی، کشاورزی، گردشگری و مواردی ازاین‌دست با کوشش اندیشمندان، مدیران، مسئولان، صاحب‌نظران و کارشناسان مختلف و متنوع توانسته جایگاه پیشرفت مازندران را در هرم توسعه‌ای کشور در شمار رتبه‌های قابل‌قبول رقم بزند.

با این نگاه و در راستای تحقق نگاه اسلامی - ایرانی پیشرفت که مبتنی بر سیاست‌های اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران و مورد تأکید ویژه مقام معظم رهبری نیز هست، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) ساری پا در عرصه‌ای مهم نهاد و با همکاری ویژه دانشگاه مازندران، استانداری مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و نیز مشارکت بسیاری از مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی تصویری متناسب با جایگاه مازندران ترسیم کرد. همایش ملی پیام‌ها مازندران‌شناسی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، به‌عنوان رویداد فاخر علمی - فرهنگی در مازندران، به وسع خود توانست آرا و نظرات اندیشمندان و صاحب‌نظران مختلفی را در ۳ محور تاریخ، فرهنگ و هنر این دیار جمع‌آوری کرده و دستاوردهای کارکردی این ابتکار را در معرض فهم و بهره‌مندی مخاطبان ارجمند خویش قرار دهد.

همایش ملی «مازندران‌شناسی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت» که با ابتکار و کوشش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) ساری و برخی مراکز علمی و نهادهای اجرایی ملی و استانی به ویژه دانشگاه مازندران، استانداری مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در خرداد ۱۴۰۰ برگزار شده، بستری بسیار مناسب جهت معرفی هرچه تمام‌تر استان حاصل‌خیز مازندران در عرصه‌های تاریخ، فرهنگ و هنر بوده که این مهم، در قامت دانش و پژوهش و استفاده از نگاه صاحب‌نظران رنگ و بوی ویژه‌ای به خود پذیرفته است. این همایش گامی ارزشمند در مسیر شناخت مازندران با نگاه اسلامی - ایرانی تلقی می‌شود و مؤسسه پیامبر اعظم‌ (ص) ساری از طریق نشر سردار شهید طوسی اقدام به چاپ و نشر مقاله‌های ارزنده‌اش کرده است. 

خواندن کتاب مازندران شناخت (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت بیشتر ایران پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۵۶ صفحه

حجم

۱۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۵۶ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان