دانلود و خرید کتاب از دوچرخه ام خوشت می آید؟ نورم فیوتی ترجمه ساناز منصوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از دوچرخه ام خوشت می آید؟ اثر نورم فیوتی

کتاب از دوچرخه ام خوشت می آید؟

معرفی کتاب از دوچرخه ام خوشت می آید؟

کتاب «از دوچرخه ام خوشت می آید؟» نوشتۀ نورم فیوتی و ترجمۀ ساناز منصوریان است و نشر کتاب چ آن را منتشر کرده است. از دوچرخه ام خوشت می آید؟ داستانی بامزه دربارۀ یک جوجه‌تیغی است که دوچرخۀ جدید دارد. 

درباره کتاب از دوچرخه ام خوشت می آید؟

جوجه‌تیغی به‌تازگی صاحب یک دوچرخه شده است و آن را خیلی دوست دارد. دوست صمیمی‌اش می‌گوید که او هم عاشق دوچرخه است. اما وقتی که جوجه‌تیغی از دوستش می‌خواهد که با او به دوچرخه‌سواری برود، دوستش قبول نمی‌کند و می‌گوید که نمی‌خواهد. چه اتفاقی افتاده است؟ آیا دوست صمیمی‌اش از دوچرخۀ جوجه‌تیغی خوشش نمی‌آید؟ یا اینکه این موضوع به چرخ‌های کمکی دوچرخه مرتبط باشد! کتاب از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ دربارۀ دوستی و همراهی است و به کودکان این اطمینان خاطر را می‌دهد که بدون اینکه اتفاق بدی بیفتد می‌توانند با ترس‌هایشان روبه‌رو شوند

کتاب از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟ یک کتاب مصور است با تصاویر بسیار بامزه و جالب در هر صفحه از کتاب همراه با رنگ‌های جذابی که نظر کودکان را به خود جلب می‌کند. جملات کتاب بسیار کوتاه است و برای کودکانی که تازه خواندن را شروع کرده‌اند بسیار مناسب است و اعتمادبه‌نفس آن‌ها را در عمل خواندن زیاد می‌کند. محتوای کتاب بسیار دلگرم‌کننده و سرشار از شوخی‌های بامزه است که کودکان را به خنده می‌اندازد. 

خواندن کتاب از دوچرخه ام خوشت می آید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و کودکان ۵ تا ۷ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  از دوچرخه ام خوشت می آید؟

«من یه دوچرخۀ جدید دارم. خیلی منتظرم تا سوارش بشم. حالا کلاه ایمنی‌ام رو کج گذاشته‌ام؟ باید پیداش کنم. بدون کلاه ایمنی نمی‌تونم سوار بشم. روی چوب‌لباسی نیست. توی کمد نیست. زیر تخت نیست. توی گلدون نیست. توی فریزر نیست. هیچ جا نیست. کلاهم گم شده. امروز نمی‌تونم دوچرخه‌سواری کنم. الان یادم اومد! کلاهم رو روی صندلی دوچرخه‌ام گذاشته بودم چون نمی‌خواستم یادم بره کجا گذاشتمش»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۲۱,۵۰۰
۵۰%
تومان