دانلود و خرید کتاب امروز وقت دکتر دارم نورم فیوتی ترجمه ساناز منصوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امروز وقت دکتر دارم اثر نورم فیوتی

کتاب امروز وقت دکتر دارم

معرفی کتاب امروز وقت دکتر دارم

کتاب «امروز وقت دکتر دارم» نوشتۀ نورم فیوتی و ترجمۀ ساناز منصوریان است و نشر کتاب چ آن را منتشر کرده است. هَری در این جلد از مجموعۀ سلام جوجه‌تیغی از دکتر رفتن می‌ترسد اما دوستش مثل همیشه تلاش می‌کند به او کمک کند. 

درباره کتاب امروز وقت دکتر دارم

در کتاب امروز وقت دکتر دارم،‌ هری باید به پزشک مراجعه کند اما نگران و مضطرب است و کمی احساس ترس دارد. چون نمی‌داند که چه اتفاقی را قرار است در مطب دکتر تجربه کند. نکند دکتر او را آمپول بزند. دوستش جوجه‌تیغی می‌داند چه‌کار کند. جوجه‌تیغی به هری کمک می‌کند تا بتواند از نظر روحی و ذهنی برای رفتن به دکتر آماده شود.

امروز وقت دکتر دارم یکی دیگر از جلدهای مجموعۀ سلام جوجه‌تیغی است. جلدهای دیگر این مجموعه عبارت است از: «از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟»، «نوبت من است؟ »، «مهمانی خواب» و «بیا شنا کنیم». این مجموعه دو شخصیت به نام جوجه‌تیغی و هری دارد و به مسائل و موضوعاتی اشاره می‌کند که کودکان هر روز با آن‌ها مواجه می‌شوند و برای آن‌ها راه‌حل‌های ساده ارائه می‌کند.

اغلب کودکان در سنین پایین برای رفتن به دکتر مقاومت می‌کنند و مضطرب می‌شوند. شخصیت جوجه‌تیغی در این کتاب همیشه بدون قضاوت و با همدلی، دوستش را راهنمایی می‌کند. او در کتاب امروز وقت دکتر همراه حل‌هایی پیدا می‌کند تا هری بتواند بر ترس و نگرانی‌اش درمورد دکتر رفتن غلبه کند.

کتاب امروز وقت دکتر دارم، یک کتاب مصور است با تصاویر بسیار بامزه و جالب در هر صفحه از کتاب همراه با رنگ‌های جذابی که نظر کودکان را به خود جلب می‌کند. جملات کتاب بسیار کوتاه است و برای کودکانی که تازه خواندن را شروع کرده‌اند بسیار مناسب است و اعتمادبه‌نفس آن‌ها را در عمل خواندن زیاد می‌کند. محتوای کتاب بسیار دلگرم‌کننده و سرشار از شوخی‌های بامزه است که کودکان را به خنده می‌اندازد.

خواندن کتاب امروز وقت دکتر دارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و کودکان ۵ تا ۷ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب امروز وقت دکتر دارم

«چه خواب خوبی بود. اما حالا وقتشه بلند شم. برای امروز یه عالم برنامه توی سرم دارم. می‌خوام برم بیرون بازی کنم. می‌خوام خونه‌سازی کنم. می‌خوام برم پیش دکتر. وای،‌نه! امروز وقت دکتر دارم. دوست ندارم برم پیش دکتر. نمی دونم قراره اونجا چه اتفاقی بیفته. اگه دکتر بگه آمپول بزن. الان نمی‌خوام به این موضوع فکر کنم. هنوز وقت دارم که برم بیرون بازی کنم. می‌رم سراغ برنامه‌هام و دیرتر غصۀ دکتر رفتن رو می‌خورم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان