دانلود و خرید کتاب ما با هم کاملیم غزال موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ما با هم کاملیم اثر غزال موسوی

کتاب ما با هم کاملیم

نویسنده:غزال موسوی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ما با هم کاملیم

کتاب «ما با هم کاملیم» نوشتۀ غزال موسوی است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. کتاب ما با هم کاملیم داستانی بامزه و جالب دربارۀ چند حیوان است که می‌خواهند با هم عکس دسته‌جمعی بگیرند. 

درباره کتاب ما با هم کاملیم

اگر قرار باشد حیوانات جنگل عکاسی کنند به نظر شما کدامشان استعداد و توانایی بهتری برای انجام این کار دارد؟

داستان کتاب ما با هم کاملیم دربارۀ گروهی از حیوانات جنگل است که می‌خواهند در یک روز زیبا و آفتابی عکس دسته‌جمعی بگیرند. هر کدام از حیوانات به‌نوبت دوربین را برمی‌دارند تا عکس خوبی بگیرند؛ قورباغه، خرس، زرافه، خرگوش، مرغ ماهی‌خوار و میمون اما هیچ‌کدام نمی‌توانند این کار را به‌درستی انجام دهند. آن‌ها ناامید به خانه‌هایشان برمی‌گردند! اما اتفاق بسیار جالبی می‌افتد.

کتاب ما باهم کاملیم دربارۀ عکاسی است. می‌دانیم که عکاسی هنر خوب دیدن است و می‌تواند یکی از جالب‌ترین تجربه‌ها برای کودکان باشد. عکاسی هم کودکان را سرگرم می‌کند و هم یک فعالیت خلاقانه است که می‌توانند از طریق آن تجربه کسب کرده و استعدادشان را نشان دهند. کتاب ما با هم کاملیم به کودکان یادآوری می‌کند که آن‌ها هم می‌توانند عکاسی را تجربه کنند و برای عکاسی و گرفتن یک عکس خوب باید نکاتی را رعایت کنند.

برای مثال در داستان ما با هم کاملیم بعضی حیوانات فقط از پاها عکس گرفتند، کودک با خواندن این کتاب به خوب دیدن و مفهوم پرکردن قاب دقت می‌کند. کودکان می‌توانند یاد بگیرند که چه مواردی را از تصویرشان حذف و یا چه چیزهایی را به آن اضافه کنند. آن‌ها همچنین با دوربین به‌عنوان یک وسیلۀ مهم در این کتاب آشنا می‌شوند. تمام حیوانات یکبار آن را به دست می‌گیرند و از آن استفاده می‌کنند. همین یادگیری طریقۀ درست به دست‌گرفتن دوربین فعالیتی لذت‌بخش، سرگرم‌کننده و مهم برای کودکان است و می‌توانند با این وسیله یک اثر هنری خلق کنند. 

خواندن کتاب ما با هم کاملیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های کودک و همچنین کودکانی که عاشق عکس‌ها و عکاسی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ما با هم کاملیم

«روزی از روزهای آفتابی،بچه‌های جنگل تصمیم گرفتند یک عکس قشنگ دسته‌جمعی بگیرند. قورباغه پرید و دوربین را برداشت و گفت: من می‌گیرم! و چیلیک چیلیک عکس گرفت! بچه‌ها گفتند: چه عکس بامزه‌ای! تا حالا پاهایمان را با این دقت ندیده بودیم! ولی این عکس کاملی نیست. خرس گفت ناراحت نباشید بچه‌ها! من می‌گیرم. بعد دوربین را از قورباغه گرفت و چیلیک چیلیک عکس گرفت. بچه‌ها همه گفتند: چه جالب! اما ما هنوز هم کامل توی عکس نیستیم. زرافه گفت: کار خودم است. دوربین را برداشت و چیلیک چیلیک. اه این که نشد!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان