دانلود و خرید کتاب مهمانی خواب نورم فیوتی ترجمه ساناز منصوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهمانی خواب

کتاب «مهمانی خواب» نوشتۀ نورم فیوتی و ترجمۀ ساناز منصوریان است و نشر کتاب چ آن را منتشر کرده است. مهمانی خواب جلد دوم مجموعۀ بامزه و جالب سلام جوجه‌تیغی است و هَری قرار است شب را جای دیگری از خانۀ خودش بگذراند. 

درباره کتاب مهمانی خواب 

در کتاب مهمانی خواب، جوجه‌تیغی مهمانی خواب گرفته است. بهترین دوستش، هری خیلی خوشحال و هیجان‌زده است اما وقتی که می‌رسد متوجه می‌شود که قرار است شب را بیرون بخوابند برای همین احساس خوبی ندارد. هری درواقع برای خوابیدن در جایی غیر از خانه و اتاق خودش دچار اضطراب و دلهره شده است. کودکان و نوجوان‌ها معمولاً به مهمانی خواب دعوت می‌شوند تا شب را کنار دوستانشان بگذرانند و خوابیدن در جای دیگر را تجربه کنند. این مهمانی به شکل‌گیری ارتباطات اجتماعی در محیطی غیر از خانه و خانواده کمک می‌کند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند در چنین موقعیت‌هایی اعتمادبه‌نفس داشته باشند و از مهمانی لذت ببرند.

مهمانی خواب جلد دوم مجموعۀ سلام جوجه‌تیغی است. جلدهای دیگر این مجموعه عبارت است از: «از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟»، «نوبت من است؟ »، «امروز وقت دکتر دارم» و «بیا شنا کنیم». این مجموعه دو شخصیت به نام جوجه‌تیغی و هَری دارد و به مسائل و موضوعاتی اشاره می‌کند که کودکان هر روز با آن‌ها مواجه می‌شوند و برای آن‌ها راه‌حل‌های ساده ارائه می‌کند.

کتاب مهمانی خواب، یک کتاب مصور است با تصاویر بسیار بامزه و جالب در هر صفحه از کتاب همراه با رنگ‌های جذابی که نظر کودکان را به خود جلب می‌کند. جملات کتاب بسیار کوتاه است و برای کودکانی که تازه خواندن را شروع کرده‌اند بسیار مناسب است و اعتمادبه‌نفس آن‌ها را در عمل خواندن زیاد می‌کند. محتوای کتاب بسیار دلگرم‌کننده و سرشار از شوخی‌های بامزه است که کودکان را به خنده می‌اندازد.

خواندن کتاب مهمانی خواب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و کودکان ۵ تا ۷ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهمانی خواب

«یوهو! امشب می‌خوام برم مهمونی! خیلی هیجان دارم. باید وسایلم رو جمع کنم. بالشم رو لازم دارم. پتوم رو لازم دارم. مسواکم رو لازم دارم. کتابم رو هم لازم دارم. اوووم... همه‌شون توی کوله‌پشتی‌ام جا نمی‌شه. مجبورم چندتاشون رو با خودم نبرم. توپ بولینگ رو لازم ندارم. راکت تنیسم رو لازم ندارم. ماهی قرمزم رو هم لازم ندارم. من رو ببخش سیمون. نمی‌تونی همراهم بیای. نگران نباش بدون تو نمی‌ترسم. جا هست اما مسخره‌ست که ببرمت. برای بازی‌کردن با تدی خرسه دیگه خیلی بزرگ شده‌ام. باشه سیمون. راضی‌ام کردی. می تونی همراهم بیای. اما مجبوری بری توی کوله‌پشتی‌ام.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان