دانلود و خرید کتاب بیا شنا کنیم نورم فیوتی ترجمه ساناز منصوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بیا شنا کنیم

کتاب «بیا شنا کنیم» نوشتۀ نورم فیوتی و ترجمۀ ساناز منصوریان است و نشر کتاب چ آن را منتشر کرده است. بیا شنا کنیم یکی دیگر از جلدهای مجموعۀ بامزه و جالب سلام جوجه‌تیغی است. 

درباره کتاب بیا شنا کنیم

کتاب بیا شنا کنیم دربارۀ یک روز خیلی گرم است و جوجه‌تیغی می‌خواهد برای خنک‌کردن خودش یه کاری جلب انجام دهد تا حوصله‌اش سر نرود. او تصمیم می‌گیرد که با دوستش هری به استخر برود و در آنجا با هم‌بازی کنند. اما هری برای رفتن به استخر و شناکردن آماده نیست چون تابه‌حال در آب نبوده و تجربۀ شنا نداشته است. آیا جوجه‌تیغی می‌تواند دوستش را راضی کند؟ آیا می‌تواند به هری کمک کند تا با ترسش روبه‌رو شود؟

بیا شنا کنیم یکی دیگر از جلدهای مجموعۀ سلام جوجه‌تیغی است. جلدهای دیگر این مجموعه عبارت است از: «از دوچرخه‌ام خوشت می‌آید؟»، «نوبت من است؟ »، «مهمانی خواب» و «امروز وقت دکتر دارم». این مجموعه دو شخصیت به نام جوجه‌تیغی و هری دارد و به مسائل و موضوعاتی اشاره می‌کند که کودکان هر روز با آن‌ها مواجه می‌شوند و برای آن‌ها راه‌حل‌های ساده ارائه می‌کند.

خیلی از مهارت‌ها ممکن است برای کودکان جدید باشد و مهارت کافی را نداشته باشند. این موضوع می‌تواند آن‌ها را مضطرب و نگران کند. در کتاب بیا شنا کنیم، هری شیرجه‌زدن زیر آب را بلد نیست ولی از این بابت خجالت می‌کشد و آن را به زبان نمی‌آورد. جوجه‌تیغی مثل همیشه بدون قضاوت و با همدلی به دوستش کمک می‌کند تا بتواند این مهارت را یاد بگیرد و بر ترسش غلبه کند.

کتاب بیا شنا کنیم، یک کتاب مصور است با تصاویر بسیار بامزه و جالب در هر صفحه از کتاب همراه با رنگ‌های جذابی که نظر کودکان را به خود جلب می‌کند. جملات کتاب بسیار کوتاه است و برای کودکانی که تازه خواندن را شروع کرده‌اند بسیار مناسب است و اعتمادبه‌نفس آن‌ها را در عمل خواندن زیاد می‌کند. محتوای کتاب بسیار دلگرم‌کننده و سرشار از شوخی‌های بامزه است که کودکان را به خنده می‌اندازد.

خواندن کتاب بیا شنا کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و همچنین کودکان ۵ تا ۷ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یا شنا کنیم

«امروز خیلی‌خیلی گرمه. باید یه راهی پیدا کنم که خنک شم. شاید پنکه کمک کنه. آخیش بهتر شد. ولی حالا حوصله‌م سر رفته. باید یه جوری خودم رو خنک کنم که خوش بگذره. فهمیدم. می‌تونم با هری برم شنا. برم وسایلم رو جمع کنم. حوله‌م رو برمی‌دارم، دمپایی‌هام رو برمی‌دارم. توپم رو با خودم می‌برم. عینک شنام رو برمی‌دارم. اِاِاِ... چیز دیگه‌ای هم لازم دارم؟ نچ. همه چیز رو برداشتم. قراره خیلی خوش بگذره.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان